dido79 Публикувано 28 Август 2019 Доклад Share Публикувано 28 Август 2019 Здравейте имам проблем с ЕГР системата и грешка 4807 /p0401/ Insufficient Flow. Чистихме металната тръба близо до дросела където се разклонява, но ефекта беше за 2г сега пак светна. Смених за мен напълно излишно ЕГР клапана /без охладителя/, но пак след 2000км наби същата грешка и светна чека после изгасна след 3...4 паления. Някакви идей за решаване на проблема ще бъда благодарен Колата е А4 B8 3.0tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boriliev2003 Публикувано 29 Август 2019 Доклад Share Публикувано 29 Август 2019 ЕГР-а се сменя заедно с охладителя, иначе е безмислено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Димов Публикувано 29 Август 2019 Доклад Share Публикувано 29 Август 2019 Здравей! И на моята това се случи миналата година! Механично затапен ЕРГ и софтуерно премахнат! Така си реших проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 29 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2019 Преди 20 часа, dido79 написа: системата Майстора каза, че ако ми губи антифриз само тогава се сменяло заедно с охладитела и затова не го смених ...Чудя се дали не се чистят тези охладители и дали по тръбите някъде нямам запушване което да води до нисък поток . Софтуерно след премахването започвали проблеми с DPF филтъра и трябва и той да се премахва не ми се влиза в тези приключения . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Димов Публикувано 29 Август 2019 Доклад Share Публикувано 29 Август 2019 Майстора каза че ДПФ-филтъра можело да не направи проблем! Вече съм минал над 15000км. и няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boriliev2003 Публикувано 29 Август 2019 Доклад Share Публикувано 29 Август 2019 За жалост с чистене ефекта е твърде кратък (казвам го от личен опит) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 30 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Най-лошото е че този охладител е доста скъп и ако го сменя и него и пак светне, както се оплакват някой хора по чуждите форуми ще е доста кофти. По мои лични наблюдения проблема става само в най-топлите дни лятото, което има резон с охладитела наистина. В него има клапа която отваря и затваря и радиаторна част в която се охлажда и най-вероятно затлачва с нагар ... Притесняват ме също и вихровите клапи да не е от тях тези пластмасовите ако не се лъжа така се казваха. Не съм сигорен дали имат моторчета към тях които ги оправляват намират се пот двата края на металната колекторна тръба . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване