Jump to content

Проблем с парно 8L


iliqn_93

Recommended Posts

Здравейте на всички скоро не съм писал, но ето момента дойде.

Знам че сега е сезона на парното и проблеми с отоплителната система.

Проблема при мен е такъв защото имам слаба топла струя на въздуха в купето.

 

Смених големият радиатор на антифриза преди 1г горе долу че сълзеше. Водната помпа с ремаците по малко от 1г. Термостата също е сменен с Berh когато смених водната помпа.

Сега я разглобих цялата кола заради клапите и смених и малкият радиатор. 

Адаптирах клапите , няма грешки.

Загрява бързо, няма спад на темп.антифриз и големият въпрос защо има слабо парно като визирам топлината на въздушната струя, а не силата на въздушната струя. 

Според мен или клапата за регулиране на темп. Не затваря до край и вместо въздуха да мине през радиаторчето за да го стопли минава леко директно или самият радиатор е с голямо пространство между ламелите и въздуха който минава не може да се стопли което малко ме съмнява. Като пипна двата маркуча на малкият радиатор входа е малко по топъл от колкото изхода, но даже на изхода пак не мога да си държа ръката. Смятам че няма въздух в системата. 

 

Поздрави и давайте предложения.

Нещо да правя, че не ми се мръзне зимата.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, пиша с малко инфо. Днес пак се заиграх с това парно и главно с клапата за топло/студено и за централната конзола.

Защото вчера гледах всички клапи и всичките клапи бягат с 6-7% до 10-14% само в едната посока.

Първото което видях е че пластмасовите въздуховоди които водят за центалната конзола и за станичните не беше прилепило добре и духаше малко под таблото.

И второто е че клапата за топло/студено не затваряше хубаво за топло с 1см/1,5см а при студено затваря до край.

Свалих и двете моторчета за топло/студено и за централната конзола разглабяне и почистване на потенциометрите и на двете моторчета.

След което клапата за топло/студено започна да затваря  хубаво и в двете посоки.

Без адаптация на клапите с вагком, само след няколко пъти пълно студено пълно топло.

Ще трябва и другите две моторчета да ги оправя които са за прозореца/крака и вътрешен/външен въздух но те не са толкова спешни.

 

Ще покарам 1-2 дни да видя как е.

Взел съм и нов антифриз че трябва да го сменявам, кажете ако има някъв пиниз при смяната ?

 

Поздрави от мен за сега, ако има развитие ще пиша.

 

Edited by iliqn_93
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...