iliqn_93 Posted October 27, 2021 Report Share Posted October 27, 2021 Здравейте на всички скоро не съм писал, но ето момента дойде. Знам че сега е сезона на парното и проблеми с отоплителната система. Проблема при мен е такъв защото имам слаба топла струя на въздуха в купето. Смених големият радиатор на антифриза преди 1г горе долу че сълзеше. Водната помпа с ремаците по малко от 1г. Термостата също е сменен с Berh когато смених водната помпа. Сега я разглобих цялата кола заради клапите и смених и малкият радиатор. Адаптирах клапите , няма грешки. Загрява бързо, няма спад на темп.антифриз и големият въпрос защо има слабо парно като визирам топлината на въздушната струя, а не силата на въздушната струя. Според мен или клапата за регулиране на темп. Не затваря до край и вместо въздуха да мине през радиаторчето за да го стопли минава леко директно или самият радиатор е с голямо пространство между ламелите и въздуха който минава не може да се стопли което малко ме съмнява. Като пипна двата маркуча на малкият радиатор входа е малко по топъл от колкото изхода, но даже на изхода пак не мога да си държа ръката. Смятам че няма въздух в системата. Поздрави и давайте предложения. Нещо да правя, че не ми се мръзне зимата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliqn_93 Posted October 30, 2021 Author Report Share Posted October 30, 2021 (edited) Здравейте, пиша с малко инфо. Днес пак се заиграх с това парно и главно с клапата за топло/студено и за централната конзола. Защото вчера гледах всички клапи и всичките клапи бягат с 6-7% до 10-14% само в едната посока. Първото което видях е че пластмасовите въздуховоди които водят за центалната конзола и за станичните не беше прилепило добре и духаше малко под таблото. И второто е че клапата за топло/студено не затваряше хубаво за топло с 1см/1,5см а при студено затваря до край. Свалих и двете моторчета за топло/студено и за централната конзола разглабяне и почистване на потенциометрите и на двете моторчета. След което клапата за топло/студено започна да затваря хубаво и в двете посоки. Без адаптация на клапите с вагком, само след няколко пъти пълно студено пълно топло. Ще трябва и другите две моторчета да ги оправя които са за прозореца/крака и вътрешен/външен въздух но те не са толкова спешни. Ще покарам 1-2 дни да видя как е. Взел съм и нов антифриз че трябва да го сменявам, кажете ако има някъв пиниз при смяната ? Поздрави от мен за сега, ако има развитие ще пиша. Edited October 30, 2021 by iliqn_93 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now