-
Мнения
146 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно iliqn_93
- Рожден ден 24.06.1993
Друго
-
Kaра
AudiA3 1.8T AGU150HP
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
Мездра
-
Интереси
Електроника, Електротехника
Последни посетители
2380 профилни разглеждания
iliqn_93's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Чакай сега, нещо аз не чета хубаво или ти не ти не обесняваш хубаво. В първият пост които си написал, пишеш че колата гасне сега в последният пишеш че само предърпва ? сякаш се дави .... кое то двете сега е вярно или и двете са на лице ? Ако пали и гасне след 2 сек е иммо-то. Дюзите до колкото знам трябва да показват колкото се може повече към 0, колкото повече към 0 са те толкова е по добре . Те се гледат всичките заедно 1,2,3,4 дюза на загрял мотор без пуснати консуматори. По моят малък опит с дизелите аз си ги разделям по този начин. Зелено: -0.5 до 0,5 mg/str. Жълто: -1.5 до 1,5 mg/str. Червено: -1,5 до 1,5 mg/str и повече. Също можете да проверите дебитомера на празен ход трябва да показва около 2.4-2.5 грама въздух. На 2ра после 3та предавка до макс колко може трябва да мине поне 120грама въздух. Вижте Short and Long term fuel дали е богата или бедна сместа.
-
директно прекъсва няма да покаже никакви обороти , примерно 0 обр/мин и дефактно няма да запали.
-
Просто не си улучил на Ел.техник. Датчик колянов вал и Датчик разпределителен вал могат лесно да се хванах на живи данни или с осцилоскоп когато мотора е студен и после проверка на топъл, ако няма сигнал от някой от датчиците е пътник .От топлината вътре бобината се разширява и спира контакта на намотката и край ... Като изтине се сабира и пак започва да прави контак...
-
https://ibb.co/qCVWfC0 Ето снимка , колкото можах го надрасках на paint. Трябва много разглабане
-
Провете ламбда сондата дали нагревателя е ок и какви стойности дава на живи данни. Два ли постоянно че е богата сместта.... Но залагам че катализатора е заминал/запушен или пробвайте с някви добавки/химия да го прочистите.....
-
Проверете температурата на антифриза в двигателя на живи данни, защото по аудио файла ми прилича на неправилна дозировка гориво/въздух. Показва ли -40гр е заминал темп датчик или прекъснат кабел. Дебитомера на празен ход трябва да показва около 2.4 мг . Ако постъпва повече въздух МАФ-а ще лъже комп на колата е ще впръсква повече гориво и на студен двигател ще прави ядове.А точно тази грешка П0171 е за МАФ Possible Causes Mass Air Flow Sensor (G70) defective Intake System Leak(s) Possible Solutions Check Mass Air Flow Sensor (G70) Check Fuel Pressure Regulation Check Fuel Pump Check Injectors Check Intake System for Leaks Check Exhaust System for Leaks Check Secondary Air System for Leaks Check Vacuum Pipes for Leaks
-
При мен като го натисна само ресетва, като натисна но го задържа гасне екрана .. Както каза фен-а на тди , предполагам че правилно си свързал всичко просто задържаш копчето ресет . Другият вариант самото копче постоянно да дава контакт и километража да го разбира че задържаш копчето и да гаси екрана.
-
Червеният кабел ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРЕЗ ПРЕДПАЗИТЕЛ поне 10A, предполагам че имаш АГУ и този кабел е за газовото. Първият стопен предпазител е за вентилаторите за охлаждане на големият радиатор. Вторият е за АБС Тритеят е за АБС Помпа
-
Има две аларми, които можете да зададете, една постоянна и една временна, временната се изключва, когато изключите запалването, другата трябва да отмените ръчно. Мисля, че се задържаше левия бутон натиснат, за да го отмените, трябва да постави линия през предупредителния символ на дисплея.
-
Грешка P0171 според се е появила заради P0411. Защото P0411 Система за впръскване на вторичен въздух. За мен имаш утечка на вторичният въздух.Но нека и колегите да кажат своето мнение. В рос-теч пише за грешката P0411 - Проверете маркучите/тръбите за впръскване на вторичен въздух за карбонизаци . Грешка P0171- Теч(ове) на всмукателната система, Проверете системата за вторичен въздух за течове
-
Ауди а3 8л 2001година фейслифт 102 коня 1.6 бензин схема водна система
iliqn_93 отговори в темата на Антонио1992 - тип 8L
Това е от вторият линк на колегата. coolant cooling system 1.6ltr. AVU,BFQ 1 1J0****AL coolant hose (coolant regulator housing > coolant radiator) 1 2 6Q0****1F quick acting coupling 1 3 N90****01 o-ring 32X4 1 4 1J0****42 retaining spring 32MM 2 (7) 1J0****8G coolant hose (coolant regulator housing > oil cooler) 1 manual gearbox 7 1J0****AN coolant hose (transmission oil cooler > coolant regulator housing > oil cooler) 1 automatic 8 1J0****3D coolant hose (coolant regulator housing > coolant pipe) 1 9 1J0****AR coolant hose (transmission oil cooler > coolant regulator housing) 1 automatic 12 1J0****AG coolant hose (coolant regulator housing > oil cooler>coolant radiator) 1 13 1J0****91 quick acting coupling 1 14 1J0****6S coolant hose (oil cooler > connecting piece) 1 16 1J0****AJ coolant hose (expansion tank > coolant pipe) 1 17 1J0****AR bracket 1 18 see illustration: 121-70 (19) 1J0****BD coolant hose with quick release coupling (throttle valve connection > coolant regulator housing > heat exchanger) F >> 8L-2-081 000 ;1 2009.00 - 2004.02 (19) 8L0****6A coolant hose with quick release coupling (throttle valve connection > coolant regulator housing > heat exchanger) for vehicles with electroni- cally regulated air condit. F 8L-2-010 656>> 8L-2-081 000 ;1 2008.01 - 2004.02 (19) 1J0****BH coolant hose with quick release coupling (throttle valve connection > coolant regulator housing > heat exchanger) F 8L-2-081 001>> ;1 2004.02 - 2006.03 (20) 1J0****1B quick acting coupling 1 21 3B0****1B quick acting coupling 1 26 1J0****DR coolant hose (reservoir > throttle valve adapter > adapter > cylinder head) F >> 8L-1-200 000 1 2009.00 - 2006.01 (26) 1J0****GD coolant hose (reservoir > throttle valve adapter > adapter > cylinder head) F 8L-2-000 001>> 8L-2-081 000 1 (26) 1J0****GC coolant hose (reservoir > throttle valve adapter > adapter > cylinder head) F 8L-2-081 001>> 1 2004.02 - 2006.03 27 1J0****3G bracket 1 28 1J0****3H bracket 1 30 06A****81 coolant pipe return 1 - 038****9B o-ring 50X4 1 31 N90****01 hexagon socket head bolt with shoulder M7X21,5-SP 2 33 see illustration: 121-70 35 N90****01 spring band clamp 14X12 X 36 N90****01 spring band clamp 23X12 X 37 N90****01 spring band clamp 27X12 X 38 N90****01 spring band clamp 32X12 X 39 N90****01 spring band clamp 40X12 X 40 N90****01 spring band clamp 47X12 X 41 N02****22 cable ties 3,6X246 X -
Гледахте ли електромагнитен клапан за контрол на налягането при усилване (N75) ? Вижте искано и дадено налягане на турбината на живи данни в двигателният комп....
-
Carplay/Adroid Auto активация на Audi A6 C8 2019
iliqn_93 отговори в темата на altunian - Техника / Електроника
Пробвай през setting менюто на колата, а не през phone apps менюто. Setting, Connected devices, Telephone and new connection -
Радиатор- големият предполагам.... Тез перки пускат ли се на 98гр .. 101гр за да охлаждат ?