Jump to content

iliqn_93

Members
  • Мнения

    137
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно iliqn_93

  • Рожден ден 24.06.1993

Друго

  • Kaра
    AudiA3 1.8T AGU150HP

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Мездра
  • Интереси
    Електроника, Електротехника

Последни посетители

1848 профилни разглеждания

iliqn_93's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. iliqn_93

    2 грешки (engine check)

    Грешка P0171 според се е появила заради P0411. Защото P0411 Система за впръскване на вторичен въздух. За мен имаш утечка на вторичният въздух.Но нека и колегите да кажат своето мнение. В рос-теч пише за грешката P0411 - Проверете маркучите/тръбите за впръскване на вторичен въздух за карбонизаци . Грешка P0171- Теч(ове) на всмукателната система, Проверете системата за вторичен въздух за течове
  2. Това е от вторият линк на колегата. coolant cooling system 1.6ltr. AVU,BFQ 1 1J0****AL coolant hose (coolant regulator housing > coolant radiator) 1 2 6Q0****1F quick acting coupling 1 3 N90****01 o-ring 32X4 1 4 1J0****42 retaining spring 32MM 2 (7) 1J0****8G coolant hose (coolant regulator housing > oil cooler) 1 manual gearbox 7 1J0****AN coolant hose (transmission oil cooler > coolant regulator housing > oil cooler) 1 automatic 8 1J0****3D coolant hose (coolant regulator housing > coolant pipe) 1 9 1J0****AR coolant hose (transmission oil cooler > coolant regulator housing) 1 automatic 12 1J0****AG coolant hose (coolant regulator housing > oil cooler>coolant radiator) 1 13 1J0****91 quick acting coupling 1 14 1J0****6S coolant hose (oil cooler > connecting piece) 1 16 1J0****AJ coolant hose (expansion tank > coolant pipe) 1 17 1J0****AR bracket 1 18 see illustration: 121-70 (19) 1J0****BD coolant hose with quick release coupling (throttle valve connection > coolant regulator housing > heat exchanger) F >> 8L-2-081 000 ;1 2009.00 - 2004.02 (19) 8L0****6A coolant hose with quick release coupling (throttle valve connection > coolant regulator housing > heat exchanger) for vehicles with electroni- cally regulated air condit. F 8L-2-010 656>> 8L-2-081 000 ;1 2008.01 - 2004.02 (19) 1J0****BH coolant hose with quick release coupling (throttle valve connection > coolant regulator housing > heat exchanger) F 8L-2-081 001>> ;1 2004.02 - 2006.03 (20) 1J0****1B quick acting coupling 1 21 3B0****1B quick acting coupling 1 26 1J0****DR coolant hose (reservoir > throttle valve adapter > adapter > cylinder head) F >> 8L-1-200 000 1 2009.00 - 2006.01 (26) 1J0****GD coolant hose (reservoir > throttle valve adapter > adapter > cylinder head) F 8L-2-000 001>> 8L-2-081 000 1 (26) 1J0****GC coolant hose (reservoir > throttle valve adapter > adapter > cylinder head) F 8L-2-081 001>> 1 2004.02 - 2006.03 27 1J0****3G bracket 1 28 1J0****3H bracket 1 30 06A****81 coolant pipe return 1 - 038****9B o-ring 50X4 1 31 N90****01 hexagon socket head bolt with shoulder M7X21,5-SP 2 33 see illustration: 121-70 35 N90****01 spring band clamp 14X12 X 36 N90****01 spring band clamp 23X12 X 37 N90****01 spring band clamp 27X12 X 38 N90****01 spring band clamp 32X12 X 39 N90****01 spring band clamp 40X12 X 40 N90****01 spring band clamp 47X12 X 41 N02****22 cable ties 3,6X246 X
  3. Гледахте ли електромагнитен клапан за контрол на налягането при усилване (N75) ? Вижте искано и дадено налягане на турбината на живи данни в двигателният комп....
  4. Пробвай през setting менюто на колата, а не през phone apps менюто. Setting, Connected devices, Telephone and new connection
  5. iliqn_93

    Помощ с 1.8т агу

    Клапан Н75, може бушон да е заминал ... ама не помня кои номер е .. ако няма 12 Волта на него седи постоянно отворен и каквото налягане направи турбото директно отива към актуатора и турбото разтоварва ... затова имаш 0.1 бар
  6. Не мога да се свържа с процесора нито с ST_LINK V2 china clone , нито с оригинален SEGGER 8.08.28 J-LINK PLUS CLASSIC и пак дава грешка за боот пин и не иска да взене в боот режим. И се ядосах и си я платих за 2г ..
  7. Малко да ъпгрейдна темата. Разглобих диагностиката без да счупя нищо по платките, защото като гледам по форумите какво пишат... и какви снимки качват... Намерих всички тест точки който ми трябват за да прочета MCU GD32F405VGH6. Поръчал съм програматор и след няколко дни ще пристигне , ще пробвам да му отключа заключените адреси на процесора за да прочета цялата флаш.
  8. Здравейте на всички, скоро не съм писал и пускал теми. Но сега май ще ми се наложи. Имам въпросната диагностика ThinkDiag 4.0 и работи само с оригиналното приложение на андройд. И до колкото разбрах е заключен чипа, през боотлоадера. Намерих EZ-Diag Toolkit, оправих се с Bluetooth свързва се с диагностиката , оправих firmware но не иска да качи нов боотладер. Въпроса ми е , трябва ли устройството да се отвори и да се даде дадена тест точка на платката към маса за да влезне в боот режим ? Че не съм много запознат точно с това устройство. ПС. който иска мога да кача Firmware V=11.60
  9. iliqn_93

    Проблем с парното

    Виждам че последният пост е малко стар, но ако още има проблем. Аз така хванах моят проблем с моторите на клапите и по точно с потенциометрите след смяна на радиаторчето на парното. Пробвайте това , взимате ваг-ком влизате в контролният блок на климатика и на живи данни търсите потенциометрите на клапите и ги пише примерно искано и дадено показание при мен бяха в % ... и така като дадох на пълно топло трябва примерно да е 100% то ми показва 76% сваляне на моторите, чистене на потенциометрите и адаптиране.....
  10. Мерихте ли налягането в горивната рейка, след " Х " време и проверихте ли самата помпа на производителност? Защото клапана за налягане което трябва да ти държи в горивната рейка е вътре в самата помпа и е капсулован .
  11. Датчик Колянов Вал, тоз филм го гледах преди 3,4 месеца. Но при мен даже заклинваше и бенз.помпа та ме подведе и тя . Смених и двете неща и сега чук.. и го фанах на дълък път като карах на газ и угасна в движение. После чакане 40-60мин да истине, 10 км и пак угасна та се наложи да импровизирам и дадох на късо датчика на радиатора за да въртят перките на 2ра скорост поне и малко да охлаждат датчика на коляновият вал за да се прибера.
  12. Мерихте ли налягането в горивната рейка ? Да не ти достига налягане на горивото, заради клапана на горивната рейка и да ти връща горивото в резервоара .. И тез 1.6 много правят мизерий с въздуха, все дърпа въздух от някъде ...
  13. Ако колата е с оригинален буфер в левият калник, задните колони за свързани към него. Ако изобщо колоните са свързани него буфера. Първо пускаш ток и сигнал към буфера, и после чакаш музика от задните колони
×
×
  • Create New...