Kirilov04 Posted September 6, 2022 Report Share Posted September 6, 2022 Здравейте, от 4-5 месеца съм собственик на Audi a3 2.0BKD, та още когато я купихме от къщата си беше проблема с високото налягане на турбото (около 1.8бара по бууст метъра) , въпреки това я взехме сметнахме че ще го оправим, та още първата седмица от както я взехме остановихме че проблема с налягането е в геометрията - свалихме турбото разглобихме и почистихме перфектно със спрей за печки. И сега идва ред на слобяването, сложихме турбото и отиваме на “тест драйв” колата има бууст метър и налягането бе пик на 1.7 и холд 1.5 и тогава се осъмних че по колата е пипан софтуера и вървежа беше повече, закачихме я на ваг кома и исканото налягане е 1.45 демек всичко е както трябва. Карах си колата близо 1 месец и пак проблема с пренадуването погледнахме я и актуаторчето почти не се движеще - геометрията отново се е зацапала може би си е задирала и така, взехме нова момтирахме я и нямаше проблеми до преди 2 дена натискам я на 4та предавка и виждам по метъра че холдва на 1.8 та пак пренадува и заби… проверихме актуаторчето движи се без проблем, проверихме турбо пътищата, соленоидния вакуум също го сменихме с мисълта че е от него но продължава направих лог файл на 4та предавка. И не знам вече от какво може да е , също видях че е флашвана 6 пъти (сменям софтуера) явно са си играли предишните собственици та не знам софтуера ли е проблема или.. LOG-AUDI-A3.xlsx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now