duhche2000 Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Преди 8 дни си взех едно ауди Б4(АБК; 115 коня; пълен инжекцион). Колата е от познат които много си я пазеше и мислех, че няма да имам проблеми. Но за тия 8 дни 5 вече "преспива" по сервизи. (2 пъти изгоря бубината, сменях счупен тройник че течеше антифриз). Най-новата "простоотия", че откакто смениха тройника неще да ми пали на газ. Мисля си, че са разкачили нещо по газовата докато са сменяли тройника. Иначе колата си пуска газ и си прави искра и всичко изглежда ОК, обаче като прехвърли на газ и гасне. На високи обороти върви но като пусна педала на гаса и гасне. Днес реших да прегледам да не би да са ми откачили някой маркуч или жица докато са сменяли тройника и открих че гумичката която е между двигателя и регулатора на налягането (виж картинката) е скъсана. Възможно ли е да поема въздух от там и за това да гасне на газ. Не трябва ли тогава и на бензин да гасне. Някой ако има идея от къде може да е проблема да подскаже. П.С. Вчера ходих на газаджия и той като почна "испарителя ти е за смяна защото е стар, ламбда сондата и тя обаче тогава и компютъра трябва да се смени....ама това не се знаело дали ще оправи проблема"...Вие бихте ли повярвали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Преди 8 дни си взех едно ауди Б4(АБК; 115 коня; пълен инжекцион). Колата е от познат които много си я пазеше и мислех, че няма да имам проблеми. Но за тия 8 дни 5 вече "преспива" по сервизи. (2 пъти изгоря бубината, сменях счупен тройник че течеше антифриз). Най-новата "простоотия", че откакто смениха тройника неще да ми пали на газ. Мисля си, че са разкачили нещо по газовата докато са сменяли тройника. Иначе колата си пуска газ и си прави искра и всичко изглежда ОК, обаче като прехвърли на газ и гасне. На високи обороти върви но като пусна педала на гаса и гасне. Днес реших да прегледам да не би да са ми откачили някой маркуч или жица докато са сменяли тройника и открих че гумичката която е между двигателя и регулатора на налягането (виж картинката) е скъсана. Възможно ли е да поема въздух от там и за това да гасне на газ. Не трябва ли тогава и на бензин да гасне. Някой ако има идея от къде може да е проблема да подскаже. П.С. Вчера ходих на газаджия и той като почна "испарителя ти е за смяна защото е стар, ламбда сондата и тя обаче тогава и компютъра трябва да се смени....ама това не се знаело дали ще оправи проблема"...Вие бихте ли повярвали пич аз съм със сщото оправи си гумата щото от там смуче въздух и двигателя се развакомирато дори като работи колата като развиеш капачката на маслото и се преебава та затова оправигуматсложи си ланда емулатор има го форумите точното описание и схемите ползваш по сложната с регулиране монтираш и краша и какъв е изпарителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duhche2000 Публикувано 13 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Ами утре ще кача снимки. Щото съм голям лаик и още незнам кое какво е, ама ще се науча. Гледам,че газовата е слагана в Италия на мястото на резервната гума е и има някаква кутия на която пише BRC. Та мисля си, че и изпарителя е от същата фирма ама трябва да погледна де. Мерси много за отговора..много ме успокои. Не ми се сменяше изпарител ламбда сонда и т.н. А за ламбда емулатора рано ми е още,сега да го позакрепя и да му посвикна,и тогава ще го човъркам повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack1 Публикувано 15 Април 2007 Доклад Share Публикувано 15 Април 2007 Точно оттам ти смуче въздух и гасне.Тази джаджа струва ок.70 лв. с поръчка в "Юнитрейд".Ако ти се занимава - взимаш топлоустойчив силикон/черен/,почистваш хуубаво с чист спирт и го замазваш/държи ок.6 месеца/. Провери и малкото маркученце да не се е цепнало надълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 16 Април 2007 Доклад Share Публикувано 16 Април 2007 (Редактирано) А за ламбда емулатора рано ми е още,сега да го позакрепя и да му посвикна,и тогава ще го човъркам повечеЛамбда емулатора служи за подаване на сигнал към компютъра. Като сложиш такъв, ако нямаш де, компютъра получава сигнал и си мисли, че ламбда сондата работи(тя на газ не работи). Не е лошо да отидеш при някой газаджия да погледне. Но този път отиди при някой препоръчан във форума, а при онзи дето ти е казал да смениш почти цялата газова не стъпвай повече. И добра идея е да го изобличиш в "къде да не ходим" Редактирано 16 Април 2007 от Triger Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duhche2000 Публикувано 17 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2007 Полудявам вече, следващия проблем. Взех си тази гумичка от която беше проблема и днес отидох да я сложа, но уви неможах да си отворя предния капак. 3 часа го мъчих и нищо като дръпна жилото се освобождава само единия зъб. Някой има ли някаква идея как да си отворя капака? Примерно може ли да се демонтира решетката отпред? Ако трябваше да се прехранвам с крадене на акумулатори, гладен щях да си умра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 17 Април 2007 Доклад Share Публикувано 17 Април 2007 Някой да дръпне и да държи постоянно дръпнато лостчето докато ти се опитваш да отвориш отпред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duhche2000 Публикувано 17 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2007 От 3 часа така пробвам и ми се струва че жилото почна да се измъква от тази част която го фиксира към лостчето..чак се чудя дали да не го откача от лостчето и да го хвана с клещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duhche2000 Публикувано 17 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2007 Значи днес си смених жилото на капака и сега поне мога да си човъркам на спокойствие, а не да се мъча по няколко часа с капака. Обаче откакто смених тази гумичка не ми гасне на ниски обороти,обаче като подам газ и огасва. Онзи ден газаджията ми разчовърка нещо по изпарителя и сега май пуска прекалено много газ (възможно ли е това да е проблема). Също така доста смърди на газ от двигателя ..преди да ида на газаджия не беше така. А колкото до "разобличаването", той човека може и да си е прав че са ми дърти чарковете и са за смяна. Аз имам кола от 10 дни и не разбирам много. Севиза е на "БРЦ" (до газстанцията на околовръсното на Тракия) в Пловдив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 17 Април 2007 Доклад Share Публикувано 17 Април 2007 (Редактирано) Значи днес си смених жилото на капака и сега поне мога да си човъркам на спокойствие, а не да се мъча по няколко часа с капака. Обаче откакто смених тази гумичка не ми гасне на ниски обороти,обаче като подам газ и огасва. Онзи ден газаджията ми разчовърка нещо по изпарителя и сега май пуска прекалено много газ (възможно ли е това да е проблема). Също така доста смърди на газ от двигателя ..преди да ида на газаджия не беше така. А колкото до "разобличаването", той човека може и да си е прав че са ми дърти чарковете и са за смяна. Аз имам кола от 10 дни и не разбирам много. Севиза е на "БРЦ" (до газстанцията на околовръсното на Тракия) в Пловдив.КОЙ е тоя кретен - газаджията ? Кажи на Мишо, че при смяна на ламбда се сменя и компютъра и ще го подгони оня с мотиката чак до Плевен!!! Двигателя най-вероятно се дави на газ! Аз карам същото АВК 115 на газ от 4 години е, минал съм 60 000 км лично и НИКОГА не съм имал съществени проблеми по газовата. От време на време мени обороти ако ти поостарее филтъра, сменям редовно свещи, палец, капачка, кабели, да не ми цепи дебитомера... БЕз проблем си поддържа скорост от 180 по магистралата...По форума има много подробни обяснения за газовата уредба, ако имаш някакви по-конкретни питания, пиши. Стига изпарителя да не е турски всичко друго е бял кахър. А ламбдата на газ не играе ако си без ламбда контролер. Ако имаш път към София виж газсервиза Аргус в Люлин! Добри са момчетата а и не взимат скъпо, диагностиката им е на компютър! Просто си имал лоши дни! А бобината си е слабо място на тея колици, но ако я смениш с читава нова, забравяш за проблема. Ако си навит обади се аз често идвам в Пловдив и някой път можем да ги сравним! Редактирано 17 Април 2007 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duhche2000 Публикувано 18 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2007 След като цял ден днес обикалях по газаджии и от 1000 места чух "дай да сменим изпарителя", накрая звъннах на един познат разглобихме полвината кола и открихме защо дави така. Единият маркуч за газта се беше нацепил на 3 места. Сменихме го и сега колата е самолет Междувременно пак ми изгоря бобината, но аз си намерих 2 употреба за 30 лева заедно с централния кабел (тоя пич май се набута дето ми я продаде)...и сега "летя със колата... " . Мерси на всички които ми отговориха. Форумчето се оказа доста полезно място, ако видя зор, пак ще питам тука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване