RaDi_b4

Members
  • Content Count

    26,880
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About RaDi_b4

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    AUDI only

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Шоплуко

Recent Profile Visitors

25,295 profile views
  1. ЗДравейте. В много постове четох за Вашите знания и умения с дебитомери на старото поколение аудита. При други обстоятелства не бих ви притеснявал, но вече не знам при кой да отида. Това ми е трети дебитомер и все едно и също. Или няма мощност в ниските или няма високи и харчи 20 на 100. Знам, че е малко нахално, но има ли възможност в удобно за Вас време и място да я погледнете и да ми кажете поне какво да правя? Ще си заплатя разбира се за времето и труда. Просто искам да мога да я карам. Става дума за ауди 2.0, 115 коня AAD  двигател, механична инжекция на газ. Благодаря!

  2. Здравей имам нужда от малко правна помощ имаш ли фб или имейл на който да пиша?

  3. Отново дебитомер. Имам два. Преди да купя трети търся начин за поправяне поне на единия. BOSCH 0 986 280 010 - за  AUDI 80 B4 ABK - 115 к.с.

    Тел 0888 318 999. Очаквам предложения, ако все още имате интерес. Ако не - здраве да е. Все пак благодаря.

  4.  Здравей , колега . Пиша колега , защото се познаваме от форума и съм кореспондирал с тебе и съм доволен от твоите съвети . Не пускам някаква тема във форума , защото всичко е изписано за AUDI 80 B4 ABK - ..... Занимавам се с коли от доста време , ама това ABK  не можах да му докарам пустата центровка -  имам стробоскоп , вкарвам го в сервизен режим с кабела , обаче при тези 6  градуса при 2250 оборота белега на делкото не отива така както идва на белезите , а всичко е на белези - сменял съм 3  пъти ремъка  , 2 глави ... Нещо не мога да разбера  - ABT - то тайминга му е на 6 градуса при 875 оборота . ABK - то 6 градуса при 2250 оборота . При едни и същи белези на двигателя ... Не знам дали си ме разбрал ... ха ха  

  5. Здравей,


    Имам проблем с дебитомера на ауди 80 АБК 115к.с., не можеше да пали и да се форсира на бензин и разбутахме дебитомера, но след това видяхме, че проблемът е бил в едно маркуче, което сменихме, но не можем да регулираме дебитомера. В момента се форсира на място, но при движение прекъсва и не върви добре. Ако може да се свържеш с мен и ако може да я погледнеш - 0894428800.

     

    Поздрави,

    Стоян

  6. Здравейте колега, чел съм много ваши постове и съм сигурен, че можете да ми помогнете (ако желаете естествено :D). Не знам какво ми има на аудито (Audi 80 B4 - ABK), на бензин понякога му давам газ, дори пълна газ и то не ускорява, а върви все едно не давам газ. Кабелите, свещите, дистрибутурната капачка, регулатора за налягане на дюзите, температурния датчик са нови ( на една година, но то и тогава пак така правеше ). Бензиновата помпа я взех от блъснато такова ауди, но с газов инжекцион.Преди няколко дни взех поредния си дебитомер като мисля, че е читав не съм му мерил стойностите но клапата не задира и не е отварян, взех го от голф 3 2Е двигател. Колата е с обикновенна газова уредба като разхода на газ ми е доста висок - извънградско под 12 никога не съм падал, градско е най-малко 18 (в София), като колата според мен не върви така както трябва да върви такава б4-ка.. Иначе пали лесно почти винаги от четвърт оборот. Въпроса ми е дали мога да дойда при Вас за да я погледнете, студент съм и живея в Студентски град - София. Пейо Георгиев тел.0893834589, можете да ми звъннете по всяко време ако решите, че Ви се занимава с моите проблеми като естествено аз ще си платя за услугата. Благодаря предварително!

     

    Поздрави!

  7. Здравей колега, можеш ли да оправим дибитомер на Ауди Б4 115 коня, че не мога да схвана къде да удрям с чука

  8. Даже се почерпихме. В интерес на истината имаше много хора и от ФВ, които успяха да минат метър. Така е - иска ли някой да скрие нещо, винаги може. Тия от Троян, сами се лъзнаха например. Въпрос на морал, както каза.
  9. Каквото зависеше от мен, направил съм за теб.
  10. Ето резултатите от драга от първия ден. 07.Jun.2014-drag.xlsx
  11. В горния клас Дизел освен това ауди, имаше по спомен само от днес още две - на Дуно и на един келеш от троянския балкан, дето се опита да ме убеди, че моторът му е стоков и никога не е отварян, а ясно се виждаше гарнитура пайен на главата и беше лъснат до неузнаваемост. Не останах до край, за да видя кои се пуснаха от изявилите участие. Имаше и от вчера участници в горния клас. Д1 беше до 140 кс, Д2 беше над 140 кс Резултати вероятно утре. Ти беше 280 кс, нали?
  12. 1.9 ТДИ ли на А3 беше? Колко коня е било твоето?
  13. Един голф с АБФ даде жертва биелен лагер дори. Ще кача снимки малко по-късно. Антоне, казах ти, с хейтещи тулумби не се занимавай. На събора, ако имаше кой да се излага, то това бяхме от АКБ единствено и само. Само от нашите парко места дънеше не макс люта чалга с "извинявам се" кючек, само нашите се возеха пияни на капака отпред и търсеха с подути езици къде да си спрат колата на сянка, спорно е дали ПТП то беше по вина на водач от АКБ с голф, само нашите мрънкаха за класове и имаше опити за измами за попадане на надути коли в по-долни класове. Събитието беше едно много колоритно и добре планирано мероприятие, момчетата и момичетата имаха и юбилей, позволено им е. Ние бяхме гости, на който не му харесва, да не си провесва копитцата през прозореца. Оскъдно количество снимки от мен - ТУК. Нямах много време за снимане.
  14. 2.2 турбо, 2.0 е за залъгване на жертвите. Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk