Никола Димитров Публикувано 12 Януари Доклад Share Публикувано 12 Януари (Редактирано) Здравейте на "Ауди"-торията : ) Нов съм във Форумът и съм пресен собственик (от вчера) на Олроуд А6c5. Колата е края на 2003г. 2.7Т 250к.с бензин. Има няколко въпроса относно обслужването й. Бих се определил като технически грамотен човек и голям част от обслужването и поддържането ще извършвам сам. : ) Колата си има доста дребни кусури, днес започнахме да отстраняваме някои от тях. На първо време две нови брави на предните врати-печално известните микроключета. Какви специални инструменти са нужни при смяната на ангренажа? С какви масла карате и двигателят, и автомата? На първо време ми показва грешка в преден ляв датчик на нивомата, взаимо-заменяеми ли са предни и задни датчици? (нов в момента няма наличен и ще се търси от морга). Дава грешка и светва чек-енджин от ламбда сонда? За и против премахване на катализатори и вторите ламбда сонди? Има закъсана мека връзка и се чудя за премахването им покрай меката връзка. Резервната гума е някакво странно "сгъваемо" изчадие (честно казано днес ме домързя да я извадя, но утре ще я разгледам подробно) надеждна ли е или на нейно място да търся подходяща "патерица"? Предстои поставяне на газова уредба(да, "андрешко" съм и предпочитам да се возя евтино вместо скъпо-това за саркастичните подмятания които ще последват). С каква марка уредба карате? Добър газаджия в региона на Русе, В. Търново или Варна? Редактирано 12 Януари от Никола Димитров Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване