Rosoniya Публикувано 15 Февруари Доклад Share Публикувано 15 Февруари Колеги здравейте искам да питам как решихте проблема с ниското налягане на маслото на 2.0 тди 2013 година защото майсторите казват че трябвало да се отвори двигателя труд 2000лв до 2500лв плюс части ако излезе нещо казв ат ще прегледаме част по част. Питам ги може ли да са хидравлични повдигачи или маслени дюзи на буталото както пише във форума всички казват абсурд ако са хидравлични повдигачи ще чука а ако са маслени дюзи налягането ще е високо а колата си работи прекрасно без шумове или тракове .Благодаря предварително на всички споделили решението на проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_emigranta Публикувано 12 Март Доклад Share Публикувано 12 Март Преди да се вкарваш във филма, смени капака на клапаните, в който се намира и клапана за картерната вентилация 03L103469M . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване