fen4e Публикувано 30 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2007 Ще си сменям сегашната кола (Опел астра) и имам няколко варианта, като най- ми се иска да е А3 Много ме кефи колата, попрочетох темите от раздела, обаче има доста неща които не са ми ясни. Ще давам с въпросите направо:1. Според прочетеното тук останах с впечатлението че 1.8Т е по-читав от 1.8 20в. Обаче въпроса ми е колко харчи единия и другия при нормално каране и при ръчканье ? 2. Някой кара ли А3 с някой от тези двигатели с газов инцекцион, да каже какви са впечатлениета (колко харчи, как се държи, разликата във вървежа осезаема ли е)?3. Като цяло скъпа ли е за поддръжка или е много скъпа? Много ще ми помогнете ако ми кажете точни цени за накладки, дискове, масло, филтри, кабели за свещи, свещи и др. такива консумативи или части (носачи примерно или карета) ?4. Как е возията? Не ми казвайте че фабрично ги правят със твърдо спортно окачване и да возят кат' каруца... Сестра ми има А4 комби 1.8 20В и от возията там съм много доволен. Има ли голяма разлика от А3-ката?5. Има ли някакви специфични неща за модела, които дефектират най-често (като напр. ръждицата при старите опели и окачването при френските каляски) за които да гледам при покупката на такъв автомобил?Това е, което се сещам за сега, ако се присетя още нещо да ви разпитам Благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMilen Публикувано 30 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2007 Ще си сменям сегашната кола (Опел астра) и имам няколко варианта, като най- ми се иска да е А3 Много ме кефи колата, попрочетох темите от раздела, обаче има доста неща които не са ми ясни. Ще давам с въпросите направо:1. Според прочетеното тук останах с впечатлението че 1.8Т е по-читав от 1.8 20в. Обаче въпроса ми е колко харчи единия и другия при нормално каране и при ръчканье ? 2. Някой кара ли А3 с някой от тези двигатели с газов инцекцион, да каже какви са впечатлениета (колко харчи, как се държи, разликата във вървежа осезаема ли е)?3. Като цяло скъпа ли е за поддръжка или е много скъпа? Много ще ми помогнете ако ми кажете точни цени за накладки, дискове, масло, филтри, кабели за свещи, свещи и др. такива консумативи или части (носачи примерно или карета) ?4. Как е возията? Не ми казвайте че фабрично ги правят със твърдо спортно окачване и да возят кат' каруца... Сестра ми има А4 комби 1.8 20В и от возията там съм много доволен. Има ли голяма разлика от А3-ката?5. Има ли някакви специфични неща за модела, които дефектират най-често (като напр. ръждицата при старите опели и окачването при френските каляски) за които да гледам при покупката на такъв автомобил?Това е, което се сещам за сега, ако се присетя още нещо да ви разпитам Благодаря ви предварителноима доста писано по въпроса ти, ето го личното ми мнение1. 1.8Т е много по пъргав, здрав......та дори и малко по-икономичен от 1.81.8Т е 10.6/6.2/7.8 разход2. незнаm3. поддръжката на А3 е по-скъпа от на опел (имал съм) и по евтина от А4,А6,А8.. Погледни във "всичко за вашите аудита" има доста цени за ориентация. Пък и може някой колега да помогне с отговара4. возията на А3 е твърда, зависи си от човека дали ще ти допадне, на мен ми харесва много, вози стабилно. Според мен няма особена разлика с возията на а45. колкото знам предницата на А3 е също проблематтична както на А4, макар и да се смята за по-здрава. Много често дефектира дебитомера, но то се усеща веднага като се качиш. Като цяло А3 се смята за доста здрава и безпроблемна кола, поздравления с избора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване