Jump to content

ЗА АУДИ 80 Б2


bemelb2

Recommended Posts

НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ПОМОГНЕ С ИНФОРМАЦИЯ ЗА Б2 1.6 WV ДВИГател 82г. интересужаме ел.инсталация понеже ми из4езжат габаритите и дългите светлини полицаите ми я спряха в движение и сега искам да направя нова инсталация за фаровете

post-12792-1199871527_thumb.jpg

Редактирано от bemelb2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега!Дали си за нова инасталация или просто трябва да отстраниш проблема по съществуващата?Опиши по-подробно проблема,ако обичаш!Важно е да кажеш как се държи лампата за осветление на номера,когато пуснеш габаритите!Според мен първо трябва да изясним къде ти е проблема,а после би било добре да сложиш релета на фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега!Дали си за нова инасталация или просто трябва да отстраниш проблема по съществуващата?Опиши по-подробно проблема,ако обичаш!Важно е да кажеш как се държи лампата за осветление на номера,когато пуснеш габаритите!Според мен първо трябва да изясним къде ти е проблема,а после би било добре да сложиш релета на фаровете.

Здравей значи лампата за номера ми свети но габарити и дулги не и когато се прибрах на следващия ден имаше габарити,но като превключваш от къси на дълги не се мени карам само на къси светлини

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш проблем с ключа за превключване на дълги-къси.За смяна е!Той е едно цяло с лоста за мигачи и чистачки.А сменял ли си крушки на фаровете с "мощни"100 ватови или подобни?Обикновенно от там започва този проблем!Като начало смени този ключ и почисти със спрей ключа за включване на светлините на таблот.И ако всичко тръгне веднага слагай релета и истински крушки 60/55 вата.

Редактирано от zadobrin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш проблем с ключа за превключване на дълги-къси.За смяна е!Той е едно цяло с лоста за мигачи и чистачки.А сменял ли си крушки на фаровете с "мощни"100 ватови или подобни?Обикновенно от там започва този проблем!Като начало смени този ключ и почисти със спрей ключа за включване на светлините на таблот.И ако всичко тръгне веднага слагай релета и истински крушки 60/55 вата.
крушките са ми osram 55w. схет го направя благодаря много но ми се струва много странно предни и задни габарити да несвтят а фар4ето за номера да свети не са ли едно общо?
Според мен имаш проблем с ключа за превключване на дълги-къси.За смяна е!Той е едно цяло с лоста за мигачи и чистачки.А сменял ли си крушки на фаровете с "мощни"100 ватови или подобни?Обикновенно от там започва този проблем!Като начало смени този ключ и почисти със спрей ключа за включване на светлините на таблот.И ако всичко тръгне веднага слагай релета и истински крушки 60/55 вата.
крушките са ми osram 55w. схет го направя благодаря много но ми се струва много странно предни и задни габарити да несвтят а фар4ето за номера да свети не са ли едно общо?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е странно,а е факт!Има три линии за захранване на габаритите.Лява,дясна и централна.Именувам ги съвсем условно!Лявата и дясната се командват и от ключа за мигачите!Нали ако оставиш колата с изключен двигател,но с включен мигач,светят габаритите от тая страна!А централния клон захранва номера и осветлението на таблото!Проблема с липсата на габарити и превключването дълги-къси са два различни проблема.Ключа за дълги-къси се ремонтира трудно на тия стари Аудита,а другия се оправя със спрей обикновенно.Ако не-и той се сменя.И когато всичко тръгне нормално се слагат релета.При теб две са достатъчни.Има схеми във форума.Успех!И пиши за развитието на нещата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е странно,а е факт!Има три линии за захранване на габаритите.Лява,дясна и централна.Именувам ги съвсем условно!Лявата и дясната се командват и от ключа за мигачите!Нали ако оставиш колата с изключен двигател,но с включен мигач,светят габаритите от тая страна!А централния клон захранва номера и осветлението на таблото!Проблема с липсата на габарити и превключването дълги-къси са два различни проблема.Ключа за дълги-къси се ремонтира трудно на тия стари Аудита,а другия се оправя със спрей обикновенно.Ако не-и той се сменя.И когато всичко тръгне нормално се слагат релета.При теб две са достатъчни.Има схеми във форума.Успех!И пиши за развитието на нещата!

Благодаря много сега събота и неделя ще се захвана да по работя по вапроса но все пак има ли няко и книга за ремонт и експлоатация за този автомобил благодаря за отделеното време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем мойта го правеше това.Разглобих таблото,което е много лесно почистих ключетата,поиздухах ги сложих ги на ново и се оправи всичко :) Още един колега с класика :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един колега с класика :hilezh:

обичам класиката но обичм и да имам максимална информация за тяхната потдрусхка и по не знам че ако не ми запали колата зна4и нямам гас или бензин няма компиутри и тъи подобни истории :hilezh:))) :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...