Vorsprung durch technik

Members
  • Content Count

    5,291
  • Joined

  • Last visited

About Vorsprung durch technik

  • Rank
    "Легендата"
  • Birthday 01/24/1989

Друго

  • Kaра
    BMW X5

Контакти

  • AIM
    bavarishe
  • MSN
    nqma
  • Website URL
    http://www.audibg.com
  • ICQ
    2345
  • Yahoo
    nqma

Персонална информация

  • Location
    София-Мл./Видин
  • Interests
    кърпели

Recent Profile Visitors

6,746 profile views
  1. Продава се Ауди А6 2. 5 TDI Quattro Automatic код на мотора BAU, който е последния и най-добър мотор. Автомобилът е от последните броики от модела и е 2005та година. Колата е закупена миналата година от Италия. В момента е на 168000 като историята е проверявана в Ауди и километрите са реални. Преди 11000 км обслужена ремъци, ролки, термостат, водна помпа и всички оптегачи с нов антифриз. Сменени гарнитури капаци клапани(валовете са като нови). Измита е цялата охладителна система. Автомобилът е с ново масло на 1000км Мотул 5В30. Сменено масло и картер с букса АСК със ZF. Колата още е с Катализатори! Редовна откъм документи и данъци, като всичко е валидно до средата на Юни. Екстри има много: Прибиращи огледала, ел. спортни седалки с надуване, преден и заден подгрев седалки, задни чашкодържатели, прибиращи се огледала, ксенон с пръскалки на фаровете, РНС навигация с ДСП и карти памет с ЦД Чейнджър, С-лайн окачване, Chrome line с релси на тавана, типтроник със смяна на скорости от волана(С лайн волан). Автомобилът се продава с летни 17ки джанти и зимни 16 цола с нови гуми. Нищо от салона не е тапицирано или пипано. Колата е гледана с много кеф и е карана от нас само на дълго. Има дребни забележки, но все пак е на 14 години. За всички разбирачи желаещи да ми обясняват за 2. 5 ТДИ моля да си запазите коментарите за вас и да не си губим времето взаимно. Причина за продажбата е закупуване на нов автомобил. ЦЕНА: 7300 лв(търпи коментар). Телефон за връзка 0896787952 .За повече снимки споделям и линка в Мобиле- https://mobile.bg/11558982325182909
  2. добре че,на ц4 нема тръц,че милото ше умира през ден от теглото
  3. aaa пешо мойо шестак си е спрел и само бензинов
  4. цилиндрите е хубаво да са в повече,а и на повечето цилиндри има духалки(даже по 2)
  5. и аз имам тоя мотор и хванах къде тече.Едини маркуч под казанчето се вижда само на свален ляв подкалник как сълзи да го ...... Другия вариант е при скобите на радиаторчето на парното
  6. така ми почина в8-та.От лек теч скоростите без масло и всичко вътре дроб.А при вашите симптоми направо се е заварила.Такива кутии има и не се търсят много.Но като я вземете я отворете и обслужете преди да я качвате на колата,за да няма гимнастики само.Успех
  7. абе нз новите Аудита с кви компресори са,но на 100-та ми,която е със стария фреон климатичния и радиатор е по-голем от на 4ф водния!А духа 2 пъти по-студено при едни и същи зададени градуси.На 20-тата секунда в жегите хвърля лед.и 90-та ми куаттро правеше страх,а нямаше даже и климатична перка
  8. аз не съм се засегнал приятелю,но много мразя някой да ме нарича лъжец.А и имам само 5000 мнения на тоя ник,не съм изкочил ония ден,че да си ръсим щуротии.Колата дори не е лъсната на снимките,както половината гробове дето се продават.За 5 дена изгледах 20-на дето се продават и мога да кажа,че само една беше КОЛА та КОЛА всичко друго на пазара е за голяма реставрация
  9. момчето иска по-новата или джип.То като си я взел и се счупи или я караш на моргата или я правиш.Зор за продажба няма и затова цената е такава,но гледам тука всички разбирате.Тая дето спорите,че е С8 или не е си е с8,но е гроб на гробовете,гледахме я!В тази къща обаче имаше една с 500 лева по-скъпа и сива и ми падна ченето.Колата беше направена пуканка от до.Обслужена и спретната на макс Викаш баце лъжеме хората а?Те тия хора са недикел и нема видат сменените неща нали?Много прости и ограничени се навъдиха с тука,по-добре ми е кат невлизам
  10. отдолу,отстрани,мотора идва на ред.Отвътре е оригинално много запазаена аз така я търсех и колата няма УДАР за 22 години от никъде.Идеална база си намерих случайно а е и с екстри
  11. фен съм си на бензина,а и сега я реставрирам и не се движи.ще видим дали ще има
  12. Иве колата е била на полицията в италия,а според мен и това,че е оттам е причината да няма печка и като служебна кола не е най-пазената.И я взехме точно в момента,в който трябваше да се ремонтира.Газта е слагана там и имаше фактура в документите на колата за 2евра,тук я обслужихме и казаха,че е много добра. никъде не написах,че е лачена.Цена на колата 6000 лева.Регистрация 500,Ремонт Автомат 2500.Ангренаж 1000.Дискове и накладки 500.Зимни гуми 800.Ревизия глави с гарнитури близо 1000.Цялото окачване ново-еба ли го колко излезна и воден радиатор за С8 1000 лева(проверете колко е по-скъп) от на нормалната колко стават?Помпи в резервоара нови ей такива мили неща и си кара човек читаво С8
  13. аз неслучайно взех 2,6 ,за да избегна тия драми и още нямам газ хаха
  14. http://www.cars.bg/c889909 да предложа една машина,която е с отстранени проблеми.Цената и беше 6000 лева,а за година вече е точно по 2,но всичко най-страшно е реновирано.Разхода е 20 софийско и 12-13 извън