more Публикувано 24 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2008 От известно време колата почна да загрява все по трудно та днес си взех термостат .Колата е AUDI 100 2.6 ABC .Утре мисля да сменям термостата на въпросната кола прерових форума и прочетох ,че може и без сваляне на ангренажния ремък .Какво ще кажете колеги ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo A6 Публикувано 25 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2008 (Редактирано) Здравеймоя термостат си го смених сам, без да свалям ангренажния ремък. Свалят се пласмасовите капаци пред ремъка и си работиш, не е кой знае колко трудно. Термостата е във фланец, алуминиев намиращ в дясната страна на двигателя (дясно - като седиш на шоф. седалка). Просто фланеца на термостата си излиза леко с "нагаждане". Препоръчвам ти само леко да изхлузиш ремъка, наполовината на зъбните колела и така фланеца на термостата си излиза без проблеми. Монтажа е лесен, почистваш добре леглото на гуменото уплътнение, поставяш термостата със стрелката нагоре в блока на двигателя и после слагаш фланеца обратно. Стягаш равномерно но не много около 10ина НМ.Обезвъздушаването е също лесно, под кората на челното стълко има обезвъздушителен винт - развиваш го и наливаш антифриз в разш. съд докато от отворчето не започне да тече антифриз. Протече ли антифриз, завиваш винтчето, доливаш антифриз до МАКС-чертата и си готов. Палиш и тръгвш ;-)П.П. Обезвъздушителния винт се маха няцялоП.П.1 При обезвъздушаването колата е студена и не работи, но е на контакт с работещо парно на максимално топло (HI). и с включен вентилатор за купето на 1 чертичка.П.П.2. Обезвъздушителния винт е много крехък!!! чупи се много лесно и за това не се стяга силно (на ръка по периферията)!!!Това е от мене ;-) Редактирано 25 Януари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 25 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2008 (Редактирано) Мерси колега довечера се захващам ще постна и снимки как става . Редактирано 25 Януари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 25 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2008 (Редактирано) Смених го. Току що го пробвах за 6 минути работа достига около 85 градуса по прибор и след това стрелката почва да се движи по бавно за около 10 минути достига 90 градуса преди това беше за 25 нинути.Нормално ли е като съм на 5-та с 2000 оборота да пада до 80 градуса температурата да ли е заради обезвъздушаването ,тва пластмасовото винтче под чистачките направо ми остана в ръцете и не можах да го обезвъздуша от там , а от една тръба на която има шестограм 5-ца намира се дясно под надписа V6 .Иначе става трудно смяната на термостат без да се свалят ремъците Редактирано 25 Януари 2008 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване