Jump to content

Audi 80 B4 автоматик - няколко въпроса.


D.H.V.

Recommended Posts

Здравейте и поздрави на клуба. Скоро се сдобих с B4 Avant и сега започвам да го привеждам в ред. Колата е с 2.0 ABK двигател, и автоматични скорости. Изтеглил съм всички технически ръководства, и досега само чета. Според руското мултимедийно ръководство за ремонт, на този модел се монтират 6 различни модификации на автоматината трансмисия, които се различават само по диференциалите и типа на хидротрансформатора, иначе са с еднкви планетарни редуктори. Та според предавателните числа, дадени е таблицата, установих, че моя автоматик не отговаря на нито един от 6-те модела. Въпроса ми е, къде мога да намеря по-подробна информация, и възможно ли е трансмисията да не е оригинилната, а да е сменявана. Засекъл съм скоростта при 3000 оборота на двигателя: на 2-ра предавака 50 км/ч; на 3-та - 72 км/ч; на 4-та - 100 км/ч. (скоростта е по GPS, километража дава с 10% повече). Имам и Рено Лагуна автоматик, пак със 2.0 двигател и същата мощност. При нея предавките са много по-дълги, на 4-та при 3000 оборота е на 130 км/ч. Според ръководството, трансмисията на Аудито трябва да е с почти същите предавки, при 3000 оборота на 4-та = 120 км/ч.

Забелязвам и няколко нередни неща: превключва предавките при доста високи обороти, около 4000. При това не намирам разлика между нормалния и спортния режим, което ме навежда на мисълта че трансмисията е постоянно в спортен режим и бутона "спорт" не работи. Ако има колеги с АБК автоматик, споделете как работи при вас.

Другия проблем е, че автоматика доста се "усеща" като превключва. Маслото му е много ниско, затова не го карам, само го тествах за кратко като я купих. Надявам се проблемите да се дължат на ниското ниво на маслото. И последния въпрос: къде да я закарам за диагностика и смяна на маслото на автоматика? Засега според мненията в многобройни форуми, се очертават 3 места: Gemini, сервиза на "Черни Връх" 86, или сервиз "Недко Стефанов" във Банишора. Тъй като съм във Враца (тук няма никакъв шанс да я погледне някой), ще трябва да я закарам до София, а не смея да я карам на дълъг път с толкова ниско масло. Тук намерих някакво Titan ATF 3000 (Dexron IID), ще има ли проблем, ако долея от него, за да я добутам до сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, честито за придобивката :hilezh: по скоростите не мога да ти кажа нищо, само ще ти кажа че в Мездра има един майстор на автоматични скоростни кутии, той може да ти я погледне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не познаваш Мездра малко е сложно намирането.... значи караш по улицата за "Надин" от ляво има един сервиз ама не те интересува и продължаваш направо, стигаш до завоя и там от дясно ти се пада портала на Надин. Ти обаче продължаваш направо по един разбит път, (ако не можеш да се оправиш най-добре питай охраната на Надин за сервиза на Клара) минаваш зад халетата на бившия завод "Искър" и там вече ще го видиш пада се от ляво. Утре мога да ти дам и телефон. Сервиза не е нищо особено обаче хората разбират, аз съм оставял моята кола и съм останал с добри впечатления.

П.П. С питане се стига до Цариград :hilezh:

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че не знам какво е налято в момента. По спецификация трябва да е Dexron, без допълнителни обяснения. А знам че има Dexron II, III,... вече са стигнали до VI. Според официалната информация от General Motors, Dexron VI заменя всички досегашни по-стари версии. http://en.wikipedia.org/wiki/DEXRON

Смятам да долея от това Titan ATF 3000, пък при първа възможност ще я карам в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...