Jump to content

A 4 катализатора или е турбината.


tiavor82

Recommended Posts

ЗДРАВЕЙТЕ фенове на АУДИ

помогнете ако знаете!

audi A 4 1.9 tdi 1996g. при закачане на ком. излиза грешка НАЛЯГАНЕ В СМУКАТЕЛНИЯ КОЛЕКТОР (023)

А какво стана на пътя не искаше да вдигне над 100 по магистралата.след 30-40 км. колата си върна ускорението.

после пак се появява този проблем.катализатора или е турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

катализатора или е турбината.

Катализатор със сигурност не е, по-скоро е клапан Н75, спукан колектор или вакуумно маркуче, прегледай ги. А грешката 023 - какво пише - Manifold Pressure - нещо от сорта ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zdr.

pri diagnostika mi izliza samo edna greshka. NALJGANE V SMUKATELNIJ KOLEKTOR i nomer 023.

Nishto drugo kato informacij.tehnika mi kaza da mahna Katalizatora, sled tova kaza za njkakvi lopatki v turbinata ta te zacikljt i togava gubi moshnost. sled tova se opravjt i njma problem.Shte pogledna kolektora i markucha no tova H75 nishto ne mi govori kude da go tursj.

shte se poogledam i razpitam .mersi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zdr.

pri diagnostika mi izliza samo edna greshka. NALJGANE V SMUKATELNIJ KOLEKTOR i nomer 023.

Nishto drugo kato informacij.tehnika mi kaza da mahna Katalizatora, sled tova kaza za njkakvi lopatki v turbinata ta te zacikljt i togava gubi moshnost. sled tova se opravjt i njma problem.Shte pogledna kolektora i markucha no tova H75 nishto ne mi govori kude da go tursj.

shte se poogledam i razpitam .mersi

Аз съм за турбина.

И не пиши на маймуница ако обичаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

турбината , какво да правя. кажете някой добър маистор на дизели

Пиши от къде си. Така трудно биха ти помогнали.Аз мога да ти кажа за Варна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

markucha no tova H75 nishto ne mi govori kude da go tursj.

По принцип то, маркучето не е едно а е цяла вакуумна система....при мен - 2.5 двигател Н75 post-8819-1250593532.jpg

се намира горе вляво като отвориш капака, от него излиза маркуче чието Ф е около 1 см. и влиза в wastegate-a клапан (механичен), който се управлява от този Н75 клапан (електронен), wastegate-a седи върху турбината , наподобява златиста гъба, зна4и при мен проблема беше точно този wastegate - колата забиваше муцуна на 3000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...