audi-fen Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Понеже имам резервоар под ръка извадих пуплавака и премерих съпротивлението . Пълен резервоар 42 ома, на долно ниво 213 ома , по книга пълен е 50 ома и празен 550 ома. Ако реша да го правя ще опитам да хвана долното ниво/ празна бутилка/ , пълна кадето дойде.да де ама не е толкоз лесноколегата вчера се мъчи целия ден с калибробвка и начин на изпълнение но не пустигна успехнадявам си другата седмица да направи изделието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 пробвайте с променливо съпротивление/май се казваше потенциометър/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 пробвайте с променливо съпротивление/май се казваше потенциометър/не става тека пичове , иаз си мислех че е тека но увиколега почти успя да сътвори нещо , като най-точно ще е в края когато свършва гъстапонеже самите датчици на бутилката са супер неточни ако искам да стане супер та супер трябва да пише програма и тека нататък и с процесор да оправлява нещатаама това е много време и занимавка която няма меза по-голяма точност дори смени резисторите на датчика на сондатаутре ще пиша за по-нататъшно развитие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juli72 Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 при мен си стана с наи обикновен потенциометър без нищо допълнително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) при мен си стана с наи обикновен потенциометър без нищо допълнителнорадвам се колега незам при теб но при мен уреда за бензина е на биметален принцип и след като сигнала мине през поплаваъка -който е един резистор поне ваттогава показва в зависимост колко напрежение имаако пусна директно просто ще изпеча датчика на бутилката който е на светлодиоден принцип и малки смд резисторимерих ме и мислихме варианти и повярвай не от вчера се занимаване с подобни неща , пък и не искам да си изгарям нещо по колататова което направи и е почти готово колегата ще е най-точно в края дет свършва гъзта понеже мен там ми е важнотои каза че може да го направи с процесор и програма + супер точно , но требе много време което нямаме пък и самия датчик на сондата не е прецизен или както казват наште майстори строители око метър пиша това с идеята някои да не реши да си прави експерименти с неща дет не разбира и да има последици за колата и после нови частиуспех колеги Редактирано 28 Април 2010 от audi-fen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juli72 Публикувано 29 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2010 различни са ни уредите на таблото тези с биметалната пластина наистина дърпат доста ток и не става това ми бе първия опит после колега тук ми изпрати точно като за модела ми и стана без много усложнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 29 Април 2010 Доклад Share Публикувано 29 Април 2010 Пичове, този бензиномер от кой вид е: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 29 Април 2010 Доклад Share Публикувано 29 Април 2010 (Редактирано) Пичове, този бензиномер от кой вид е:е на б4 и б3 е с нагреваема жичка , а на а6 не знам как е но предполагам че е по модерно и затова на колегата по горе е станал номера директноднес сложих нещата и вече ми показва на бензиномера газта , тия дни кат покарам ще с ориентирам вечене е супер точно но няма как да е Редактирано 29 Април 2010 от audi-fen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване