Neotrace Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 TDI двигателите загряват бавно....еле па като навън е -15 градуса......има малки неща дето помагат, но не променят нещата кой знае колко /подгревните свещи на антифриза, кората под двигателя, работещ термостат, колата да се загравя в движение, а не на едно място, първите няколко километра карайте без перка в купето, за да загрее по-бързо/.....такива работи. Да се сравнява с бензинова кола или стар дизел просто няма смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 първите няколко километра карайте без перка в купетоДа ама като се запотява предния джам няма начин.Дизела си грее бавно тва е а и колко е тя зимата 6 месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 Дизела си грее бавно тва е а и колко е тя зимата 6 месеца после пък ще кажат някой не духа студено климата по темата моята достига 90градуса след 6-7 км но като я оставя на място да работи и температурата пада пак си духа топло но стрелката отива към 70-75 градуса като потегля и след тва пак се вдига 3ти термостат смених от по 20-25 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 Е то и лятото колко е,не повече от 6 месеца хахааахахахах Ей да не забравите да си пускате от време на време компресора да поработи да не стане верно мяуууу на пролет.Румене спри да сменяш термостати че праийме обороти на ората Добре де всъщност в поредната тема разискваме този въпрос.Няма ли някъде техн. спецификации където да пише колко би трябвало да е нормалното загряване и да се ориентираме по това.Аз имам всички книжки на колата които се дават от завода ама са на Италиано.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 така е 3х20=60 един от порше бил 65 лева добре че за смяна не давам и за антофриз че щеше да ме заболи главата мн яко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 Моя AVF доскоро много трудно достигаше 90 градуса. Нов термостат, доливане на антифриз и в момента загрява много по-бързо и си държи постоянно градусите. Смених и температурен датчик, че и той беше дал фира. Общо с работа, датчик, термостат и антифриз всичко около 100-на лв.Имайте предвид, че има разлики в това което показва стрелката и това което показва реално ваг-кома. Стрелката стои ли някъде около 70 градуса (примерно), реалната температура нищо чудно да бъде около 50-60. При мен на едно закачане показваше 90, а ваг-кома 79. Не се чудете после откъде ви идва този по-висок разход на гориво Да не говорим, че не е много удачно да си караш тди-то в червеното при постоянно студен двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване