sandeto Публикувано 6 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2011 Здравейте колеги нов съм в форума. Интересува ме какви са ви отзивите и препораките за този автомобил. Потърсих по форума но така и не открих нищо. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 Здравейте колеги нов съм в форума. Интересува ме какви са ви отзивите и препораките за този автомобил. Потърсих по форума но така и не открих нищо. Благодаря предварително Единственото, което съм научил до тук е, че първите 2003 и 2004 с тези мотори 2.0 TDI-PD харчат антифриз и не ти ги препоръчвам, търси си 1.9 TDI 105 к.с. аз също съм кандидат за такава А3 8P или A3 8L след 2001 г. дизел, но не бързам, защото ще е втора кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandeto Публикувано 8 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 А този двигател не е ли комън рейл? И каде ще го губи този антифриз. Някой подържал ли е такъв двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikzata Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 140 коня е помпа-дюза, 170 е комън рейл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandeto Публикувано 16 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2011 Все още се интересувам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marseille Публикувано 17 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2011 всичките от 2003 до 2006 са си помпа дюза, няма комън рейл. Колата е добра, но ако купуваш такава трябва да е на възможно най малко километри, защото обслужването и е скъпо а при тези с повечето км са заминали маховик, дросел и тн. Колата има доста добър демараж и разход и определено си заслужава повече от 1.9 лично според мен, разхода им е почти еднакъв но вървежа е коренно различен, също няма 105 коня с 6 скорости което за извънградско си е основен +. Пак казвам, ако гледаш цената 2.0 тди не е за теб, защото тея по 13-14к лева са гробници, а реставрацията им е скъпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandeto Публикувано 17 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2011 Има доста добри в този ценови диапазон, колега ако взимам скоро такава задалжително ще минава пълна диагностика в оторизиран сервиз, защото тези коли са бъкани с електроники, системи и скъпи части. Сега карам 307-ца и преди 3 години някаде преди да я купя се разбрахме с джамбаза и я закарахме в сфа за пълна диагностика и колата илзена читава до ден днешен, та така по хубаво се набутай стотина лева за диагностика отколкото да си чукаш главата един ден. Иначе колата много ми харесва, и относно двигателя 2.0 тди ми се струва доста надежден, макар че тука по форума изказват доста негативни мнения, че губил антифриз , пукал глава, проблем с електроникии. Колега "Marseille" гледам в подписът ти, че и ти караш такъв автомобил, би ли споделил някои неща, като към 1000лв ще ме оправят ли за начално обслужване(ремаци ролки водни помпи) И също така ме интересува дали се сваля цялата маска за обслужването на това ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marseille Публикувано 18 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2011 ако е с оригинални части смяната и работата, с маслата филтрите и тн няма да ти стигнат 1000лв по скоро 1200-1300лв. А за диагностиката, вярвай ми ако е на много километри дори днес да е ок след 2-3 месеца ще смениш някои неща като дросел, агр и тн. Имаше разход на антифриз но след смяна на ролки и тн и водната помпа и вече няма проблеми, маската не се сваля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts