ogip Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Абе стига сте ги сменяли тия клапанчета за обратната нафта върху филтъра - те имат съвсем друга функция и нормално пропускат гориво и в двете посоки и нямат никакво отношение към трудното ви палене. Реалната им функция е при много голям студ да въртят малък кръг от нафта под капака на мотора само - проследете маркучетата и ще разберете за какво говоря. При мен веднъж почна да влиза въздух в системата и виновника се оказа просто незатегнато болтче върху горивния филтър (онова с медната шайба, от там обикновено се пълни филтъра след смяна). Обикновено като се надуе малко налягане в системата (примерно с помпичка) и проблема се показва сам Не слагайте гумени помпички за постоянно (каквито и да е), защото обикновено гумата им омеква и се свиват от смукането на помпата и намаляват дебита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване