ivo123 Публикувано 23 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2006 става въпрос за 1,8 ПМ мотор /моноинжекция/. Та значи, когато колата я запаля студена на бензин след като поработи малко почва да бърка оборотите, т.е. и като я форсирам на средни обороти двигателя работи нестабилно. Понеже имам и газово. а превключвателя "газ-бензин" ми е ръчен, направих проба когато на бензин започне да се дави, давам на неутрално превключвателя и колата вдига поне с 500-600 оборота преди да изгасне, но се изчиства прекъсването. И така е доло горе около минута. Днес мерих температурния /синия датчик/ който е на пластмасовия фланец и преди да запаля колата на -12 или -13 градуса даваше 6,9 килоома. След като при 20 градуса му дават 2,5 - 3 килоома мисля че е нормално да е такава стойноста. Та мисълта ми е някои знае ли дали може да е от датчика за входящия въздух и какво му е действието, защото когато е студена колата ламдба сондата не работи известно време и си мисля че не е от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 24 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 nikoj li si nqma na ideq za6to taka se polu4ava? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_barberian Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 ако някой може да помогне моля .............от както станаха студовете и на моята нещо и става с оборотите ...побаркват се....моля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 Колега,погледни газовия клапан,погледни превключвателя бензин-газ!!Както описваш случая,маи има едновременно пускане на газ и бензин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 24 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 Колега,погледни газовия клапан,погледни превключвателя бензин-газ!!Както описваш случая,маи има едновременно пускане на газ и бензин!←ами колега, забравих да уточня че и в по-топло време когато я паля колата на бензин но е студено ми прави тия номера но много по-малко. Тогава и аз си помислих 4е е от клапана или от ключа газ-бензин, но откачах клемите към газовия клапан и към обогатителя и е същата работа. Даже и релето съм откачал, което е слагано допълнително, да прекъсва дюзата /т.е. свързвал съм го директно/. Може ли според вас Компа да ми прави номера не6то, 6тото имам още една тема за предварението, дето на средни обороти ми прекъсва двигателя на газ и бензин при нормално предварение, а когато дам закъснение при загряла кола изчезва прекъсването, но се спъва колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 25 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2006 Датчика на Хол! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 25 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2006 Датчика на Хол!←и по-точно? кво искаш да кажеш с това. Датчика който е в делкото имаш впредвид ли? и какво може да му има? Обясни ми ако можеш по-конкретно, че не съм запознат много с датчика на Хол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veris Публикувано 25 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2006 hi na vsi4ki dnes 4uh za tozi sajt/forum, ta na vaprosa na mojto audi otkakto go imam kato si raboti na mqsto nezavisimo dali e studeno ili toplo strelkata na oborotomera si murda nagore nadolu no savsem maluk e viraja na kakvo li se dulji,bi trebvalo da si zakove oborotite na edno mqsto i da ne murda znam li? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 26 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2006 (Редактирано) Да,това е дтчика в делкото.Смени го и ще се оправи!Но преди да го смениш,тествай със стробоскоб за да се увериш напълно че е той! Редактирано 26 Януари 2006 от arabiata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 26 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2006 приятелю аз не мога да разбера какво може да му има на датчика, слагам стробоскоп и си дава предварение, но не мога да разбера колко дава. Днес сутринта си направих експеримент - сложих съпротивление 360 ома на мястото на датчика за температура /за компа/ и като беше студен двигателя запалих - държеше ниски обороти ама почти не се давеше. А датчика имаше стойснот - 4 килоома.т.е. симулирах загрял двигател.и не мога да разберамерих и другия датчик, който е на дюзата /дето мери температурата на въздуха/ и неговите стойности бяха приблизително толкова, но ми направи впечатление че с около 1 килоом повече показваше той, а всъщност този датчик е при въздушния филтър и няма как там да е по-студено отколкото антифриза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 26 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2006 В моята практика съм имал такива проблеми и се е оказвал 90% датчика на Хол! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 26 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2006 В моята практика съм имал такива проблеми и се е оказвал 90% датчика на Хол!←Може би ти лазя по нервите, но моля те ако можеш дай ми малко разяснение какво да му проверя на този датчик че не ми е много ясно6тото от доста време го имам този проблем и вече съм се почти отказал да пипам, 6тото освен комутатор, бубина и датчик на Хол друго всичко съм замервал. Извинявай предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 27 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2006 Щом искаш мерене,качи го на осцилоскоп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts