ivo123 Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 След сменен термостат имах проблем с показанията на уреда за температурата в таблото. При отворен термостат и загрял автомобил датчика показваше малко преди 70 градуса. Когато се включи перката датчика достигаше съвсем малко след 70 градуса. Мотора ми е ПМ и датчиците на фланеца са два - син с 2 крачета за компа и сиф - с 3 за показанията на таблото. Та мерих този с 3-те крачета - при загрял автомобил някъде към 200~230 ома съпротивление - стрелката стои преди 70 градуса. Така беше от лятото като един -два пъти за по 3-4 дни стрелката си отиваше на 90 градуса и малко след 90 се включваше перката . Днес си купих нов датчик и установих, че когато е отворил термостата показанията на температурата са малко след 90 и така си стои като карам а перката се включва на първата черта след 90 градуса. При загрял двигател /показания след 90 градуса/ новия датчик показва 100 ома съпротивление. Според вас това нормално ли е или ако не моля посочете къде мога да търся проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Depp Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 На мен ми звучи нормално. Показанията на моя датчик са същите като на твоя стария и ми е за смяна явно... Ама 60 кинта... нещо не ми се дават като така или иначе знам, че когато показва 80 градуса - значи е 92 температурата. Не съм експерт ама както го описваш - всичко е ок след смяната... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 Абсолютно нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 След сменен термостат имах проблем с показанията на уреда за температурата в таблото. При отворен термостат и загрял автомобил датчика показваше малко преди 70 градуса. Когато се включи перката датчика достигаше съвсем малко след 70 градуса. Мотора ми е ПМ и датчиците на фланеца са два - син с 2 крачета за компа и сиф - с 3 за показанията на таблото. Та мерих този с 3-те крачета - при загрял автомобил някъде към 200~230 ома съпротивление - стрелката стои преди 70 градуса. Така беше от лятото като един -два пъти за по 3-4 дни стрелката си отиваше на 90 градуса и малко след 90 се включваше перката . Днес си купих нов датчик и установих, че когато е отворил термостата показанията на температурата са малко след 90 и така си стои като карам а перката се включва на първата черта след 90 градуса. При загрял двигател /показания след 90 градуса/ новия датчик показва 100 ома съпротивление. Според вас това нормално ли е или ако не моля посочете къде мога да търся проблема.←приятел сигурен ли и че синия датчик е за компа не е ли обратното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 Сивият сензор е за показанието на таблото. Сензорът на радиатора е за перката и трябва да е за точно 95 градуса.При мен проблемът се оказа от таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay_71 Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 След сменен термостат имах проблем с показанията на уреда за температурата в таблото. При отворен термостат и загрял автомобил датчика показваше малко преди 70 градуса. Когато се включи перката датчика достигаше съвсем малко след 70 градуса. Мотора ми е ПМ и датчиците на фланеца са два - син с 2 крачета за компа и сиф - с 3 за показанията на таблото. Та мерих този с 3-те крачета - при загрял автомобил някъде към 200~230 ома съпротивление - стрелката стои преди 70 градуса. Така беше от лятото като един -два пъти за по 3-4 дни стрелката си отиваше на 90 градуса и малко след 90 се включваше перката . Днес си купих нов датчик и установих, че когато е отворил термостата показанията на температурата са малко след 90 и така си стои като карам а перката се включва на първата черта след 90 градуса. При загрял двигател /показания след 90 градуса/ новия датчик показва 100 ома съпротивление. Според вас това нормално ли е или ако не моля посочете къде мога да търся проблема.←Абсолютно нормално !И аз имах същия проблем и показанията след смяната на датчика станаха като при теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 На оригиналният сензор за перката има щемпа точно 95 градуса. Намери си качествен уред за измерване на температуре и измери температиурата направо на радиатора за да си сигурен. Имаш разлика от +5 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 16 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2006 Виж тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milko Публикувано 17 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2006 Синия е за ECUто, сивия е за стрелката и лампата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts