Jump to content

Показания на уреда за температура


ivo123

Recommended Posts

След сменен термостат имах проблем с показанията на уреда за температурата в таблото. При отворен термостат и загрял автомобил датчика показваше малко преди 70 градуса. Когато се включи перката датчика достигаше съвсем малко след 70 градуса. Мотора ми е ПМ и датчиците на фланеца са два - син с 2 крачета за компа и сиф - с 3 за показанията на таблото. Та мерих този с 3-те крачета - при загрял автомобил някъде към 200~230 ома съпротивление - стрелката стои преди 70 градуса. Така беше от лятото като един -два пъти за по 3-4 дни стрелката си отиваше на 90 градуса и малко след 90 се включваше перката :hilezh: . Днес си купих нов датчик и установих, че когато е отворил термостата показанията на температурата са малко след 90 и така си стои като карам а перката се включва на първата черта след 90 градуса. При загрял двигател /показания след 90 градуса/ новия датчик показва 100 ома съпротивление. Според вас това нормално ли е или ако не моля посочете къде мога да търся проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи нормално. Показанията на моя датчик са същите като на твоя стария и ми е за смяна явно... Ама 60 кинта... нещо не ми се дават като така или иначе знам, че когато показва 80 градуса - значи е 92 температурата. Не съм експерт ама както го описваш - всичко е ок след смяната...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сменен термостат имах проблем с показанията на уреда за температурата в таблото. При отворен термостат и загрял автомобил датчика показваше малко преди 70 градуса. Когато се включи перката датчика достигаше съвсем малко след 70 градуса. Мотора ми е ПМ и датчиците на фланеца са два - син с 2 крачета за компа и сиф - с 3 за показанията на таблото. Та мерих този с 3-те крачета - при загрял автомобил някъде към 200~230 ома съпротивление - стрелката стои преди 70 градуса. Така беше от лятото като един -два пъти за по 3-4 дни стрелката си отиваше на 90 градуса и малко след 90 се включваше перката  :birthday: . Днес си купих нов датчик и установих, че когато е отворил термостата показанията на температурата са малко след 90 и така си стои като карам а перката се включва на първата черта след 90 градуса. При загрял двигател /показания след 90 градуса/ новия датчик показва 100 ома съпротивление. Според вас това нормално ли е или ако не моля посочете къде мога да търся проблема.

приятел сигурен ли и че синия датчик е за компа не е ли обратното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивият сензор е за показанието на таблото. Сензорът на радиатора е за перката и трябва да е за точно 95 градуса.

При мен проблемът се оказа от таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сменен термостат имах проблем с показанията на уреда за температурата в таблото. При отворен термостат и загрял автомобил датчика показваше малко преди 70 градуса. Когато се включи перката датчика достигаше съвсем малко след 70 градуса. Мотора ми е ПМ и датчиците на фланеца са два - син с 2 крачета за компа и сиф - с 3 за показанията на таблото. Та мерих този с 3-те крачета - при загрял автомобил някъде към 200~230 ома съпротивление - стрелката стои преди 70 градуса. Така беше от лятото като един -два пъти за по 3-4 дни стрелката си отиваше на 90 градуса и малко след 90 се включваше перката  :birthday: . Днес си купих нов датчик и установих, че когато е отворил термостата показанията на температурата са малко след 90 и така си стои като карам а перката се включва на първата черта след 90 градуса. При загрял двигател /показания след 90 градуса/ новия датчик показва 100 ома съпротивление. Според вас това нормално ли е или ако не моля посочете къде мога да търся проблема.

Абсолютно нормално !И аз имах същия проблем и показанията след смяната на датчика станаха като при теб :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На оригиналният сензор за перката има щемпа точно 95 градуса. Намери си качествен уред за измерване на температуре и измери температиурата направо на радиатора за да си сигурен. Имаш разлика от +5 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...