Jump to content

ADI

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Контакти

  • ICQ
    347552964

ADI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, thesaint11 Замислям скоро да направя малък ремонт на колата ми: AUDI В4 2.0 моноинжекция АВТ двигател 90 коня 92г. Интересува ме цена на: гумички на клапаните; повдигачи; гарнитура за капака на главата; предни накладки за спирачките (на АТЕ); тампона с лагерче на предения макферсон (там където макферсона е захванат за коша); филтър за въздуха в купето; термостат (на Febi); Може да се сетя и за оше нещо, но за сега е това. Благодаря предварително.
  2. Здравей, за мое голямо щастие вчера се оказа че помпата е била замръзнала и сега вече си работи. За да не помръзва отново в казанчето за чистачките сипах едно шишенце мед. спитр 90 градусов.
  3. И при мен е същото положение с помпичката на чистачките. Течността е с добавка против замръзване, но се надявам да съм я разредил повече от необходимото за сегашните минусови температури. За сега ще изчакам да се позатопли и тогава ако има нужда ще търся моторче. Ако до тогава си взел ще те търся за инфо (цена и от къде си я намерил). Дано да не се налага да търсим.
  4. Понеже ми предстои смяна на маслото и следа от известно време отзиви за "Liqui Molly" в различните форуми, умолявам sokola да пише и за напред отзивите си от тази марка.
  5. Извинявам се най-искренно на sokola. Аз съм си виновен, че чета през ред (като роман на Дюма), но като го прочетох и ме обзе едно такова съмнение. И пак ИЗВИНЕТЕ МЕ!!!
  6. Да сравним две мнения на двама различни човека (инж.Йовчев ) инж.Йовчев Разбирач Регистриран на: 16 Окт 2004 Мнения: 93 Местожителство: Варна Пуснато на: 24-Окт-2004, 21:17 Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- Ами и аз да ви кажа какво ползвам.От известо време по бензиностанциите на Лукоил се продава едно неизвестно като марка масло "Liqui Molly".Това е немско масло.Интересното при него е, че стандартно в повечето му модификации е включена една мнооооого ценна присадка.Най-напред да уточня-"присадка" не е мръсна дума.Всяко масло съдържа присадки, които са тайна на фирмата производител.Те биват противопенни, миещи, алкални, стабилизатори на вискозитет и др.Специално Лики Моли съдържа и добавка MoS2 молибденов дисулфид/т/-извинявам се на колегите химици, но не помня точно как се избираше последната буква взависимост от това дали е само сяра или SO3.В резултат на тази добавка се получава масло, което още като ново е с графитено черен цвят.Присадката се наслоява по триещите се части и от една страна подобрява компресията, а от друга силно снижава триенето при стартиране на студен двигател.Последното е особено ценна функция.Тази пролет ми се случи да прегрея двигателя си на Обзорския проход /дори и на мен ми се случват такива неща/.Само благодарение на тази присадка мотора ми остана невредим.При 130 градуса маслото става много рядко и губи смазващите си свойства.Смазването е било поето от присадката и в резултат двигателят ми се размина без сериозни последствия-само смених термостата, термопатрона на вентилатора и термодатчика /по законите на Мърфи и трите се бяха повредили по едно и също време, което доведе до аварията/.Препоръчах маслото на няколко колеги.Техните отзиви са повече от добри.Харчещите масло мотори намаляват разхода на такова.При всички положения се забелязва утихване и успокояване на работата на двигателя.В голям процент от случаите чаткащите хидравлични повдигачи онемяват също.Аз като някакъв специалист също съм много доволен от маслото.Не мисля да го заменям с нищо друго.Колата ми е карана досега предимно с такова масло и това е една от причините на вече близо 300 000 километра да има отличен двигател.Препоръчвам ви го горещо.Минералното масло струва 34 лева за 5 литра /сивата туба е с присадка и е универсална за бензин и дизел, червената е само за дизел и е без присадка.Такава трябва да се купи допълнително/.Сменям маслото на 7000 до 7500 километра максимум.За дизел това е оптимума.Съвета ми е не ползвайте никакви други присадки освен включените в маслото.Просто повечето присадки-не е известно как се съвместяват с масло от съответната марка.Имам случай на тотално унищожен двигател от цитирания по-горе универсален модификатор.Не отричам неговите качества, но явно с някои масла образува абразивна смес.Ето защо е добре самото масло да си съдържа присадката /гарантирано са съвместими/ или маслото и присадката да са от един производител.Също така имам случай на абсолютно унищожен двигател от присадка за дизелово гориво.При това мотора беше 98 година, под 100 000 километра пробег. _________________ Аз знам, че нищо не знам и единственото сигурно е, че няма нищо сигурно. http://forum.avtomobili.info/viewtopic.php...%E0%E4%F3%F1%E0 sokola Пуснато на: Пон Яну 17, 2005 1:10 pm Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- Аз съм пред смяна на маслото, мислих да си сипа МОТУЛ, ама като чета тука кво става направо се плаша и задавам въпрос на Б4 над 200х.км, какво масло се препоръчва за сипване? А и след като прочетох това в един форум; Ами и аз да ви кажа какво ползвам.От известо време по бензиностанциите на Лукоил се продава едно неизвестно като марка масло "Liqui Molly".Това е немско масло.Интересното при него е, че стандартно в повечето му модификации е включена една мнооооого ценна присадка.Най-напред да уточня-"присадка" не е мръсна дума.Всяко масло съдържа присадки, които са тайна на фирмата производител.Те биват противопенни, миещи, алкални, стабилизатори на вискозитет и др.Специално Лики Моли съдържа и добавка MoS2 молибденов дисулфид/т/-извинявам се на колегите химици, но не помня точно как се избираше последната буква взависимост от това дали е само сяра или SO3.В резултат на тази добавка се получава масло, което още като ново е с графитено черен цвят.Присадката се наслоява по триещите се части и от една страна подобрява компресията, а от друга силно снижава триенето при стартиране на студен двигател.Последното е особено ценна функция.Тази пролет ми се случи да прегрея двигателя си на Обзорския проход /дори и на мен ми се случват такива неща/.Само благодарение на тази присадка мотора ми остана невредим.При 130 градуса маслото става много рядко и губи смазващите си свойства.Смазването е било поето от присадката и в резултат двигателят ми се размина без сериозни последствия-само смених термостата, термопатрона на вентилатора и термодатчика /по законите на Мърфи и трите се бяха повредили по едно и също време, което доведе до аварията/.Препоръчах маслото на няколко колеги.Техните отзиви са повече от добри.Харчещите масло мотори намаляват разхода на такова.При всички положения се забелязва утихване и успокояване на работата на двигателя.В голям процент от случаите чаткащите хидравлични повдигачи онемяват също.Аз като някакъв специалист също съм много доволен от маслото.Не мисля да го заменям с нищо друго.Колата ми е карана досега предимно с такова масло и това е една от причините на вече близо 300 000 километра да има отличен двигател.Препоръчвам ви го горещо.Минералното масло струва 34 лева за 5 литра /сивата туба е с присадка и е универсална за бензин и дизел, червената е само за дизел и е без присадка.Такава трябва да се купи допълнително/.Сменям маслото на 7000 до 7500 километра максимум.За дизел това е оптимума.Съвета ми е не ползвайте никакви други присадки освен включените в маслото.Просто повечето присадки-не е известно как се съвместяват с масло от съответната марка.Имам случай на тотално унищожен двигател от цитирания по-горе универсален модификатор.Не отричам неговите качества, но явно с някои масла образува абразивна смес.Ето защо е добре самото масло да си съдържа присадката /гарантирано са съвместими/ или маслото и присадката да са от един производител.Също така имам случай на абсолютно унищожен двигател от присадка за дизелово гориво.При това мотора беше 98 година, под 100 000 километра пробег. не се и замислям какво масло да сложа. Тук май понамирисва на плагиатство или яка рекламна кампания!!!
  7. Здравейте на всички фенове на марката! Аз повече чета от колкото да пиша във форума, но сега реших да споделя и моето разочарование от сервиза на ЮВЕ. Три дена ходих при прехвалените майстори, висях сумата време там, и накрая резултата "0". Проблема беше, че колата ми на бензин хич не вървеше.То бяха съмнения за ламбда сонда(за щастие се оказа здрава), термостат 40лв, и накрая решиха ( след два дена ) че е запушена дюзата ( едничка си е понеже колата ми е В4 2.0 моноинжекция АВТ мотор) и бензиновия филтър е за смяна. Крайния резултат е: олекнах с 140 лв. и месец по късно вече колата ми на бензин не работи нормално. А за майстора Мишо прочетох и аз добри отзиви, но като му позвънях за помощ по същия проблем ме отби, понеже не се занимавал с моноинж.
  8. ADI

    Повдигачи

    Причината която ми прави мизерията на бензин (запушена дюза) и днес май, май няма да ми я отстранят понеже не им бил ремонтиран стенда или каквото е там. Общо взето ЮВЕ доста ме разочароваха!!!
  9. ADI

    Повдигачи

    metody знам , че може смяната на гумичките и повдигачите да се направи без сваляне на глава,но тея пичове ме предопредиха, че тяхната практика е такава и шлайфали главата и улеите на клапаните (поне доколкото си спомням какво се шлайфа), а в цената (750-800 лв) включват и смяна на сегментите на буталата. Не че ще го правя при тях, просто ги попитах за да се ориентирам за цени на гореспоменатите ремонти и части.
  10. ADI

    Повдигачи

    Днес 3-ти ден се борят с мойто Ауди в сервиза на ЮВЕ, понеже не работи добре та ме караха да карам само на бензин (един ден), та ме караха да сменям термостат и накрая решиха че е запушена дюзата (Аудито ми е моно инжекция), но трябва утре пак да ходя понеже им изгоряла ваната ли що ли не запомних. Та между другото попитах колко грубо ще ми излезе смяна на гумичките на клапаните и смяна на повдигачите, но понеже те ги сменяли като сваляли главата и я шлайфали им казах да включат в сметката и смяна на сегментите на буталата. Накрая равносметката беше 750-800 лв. (а може и повечко да излезе) работа и части. Незнам много ли е малко ли е??? :?:
  11. Имам съмнение, че не ми работи термостата. Струва ми се, че двигателя ми подържа ниска темтература, бавно загрява и трябва да чакам доста за да пусна парното. Бихте ли ми казали за сегашната атм. тем. (7-10 С), какво време е нужно на двигателя да загре 90С на място ако термостата е наред? :?: Става дума за В4-ка АВТ мотор (90к.с.). Ако има някакъв друг начин да си проверя дали термостата е читав пишете ше пробвам БЛАГОДАРЯ на всички които ще дадат мнение!!!!
  12. Съжалявм, че не писах по рано, но бях в командировка на всички които ми помогнаха със съвети и мнения.
  13. Идеята ви е много готина и ви подкрепям Адлен черна В4-ка С 0714 МТ
  14. Не съм мил двигателя, но вчера забелязах, че не работят, осветлението в багажника и това на номера. Почвам да си мисля , че е наистина проблема в кабелчето в задния капак. Трябва да го проверя по някакъв начин.
  15. проверих всички бушончета, не е от тях, проверих и фасонгите, не са клеасали. Как мага да разбера дали проблема е в датчика на скоростната кутия? :?:
×
×
  • Create New...