Jump to content

MITNICK

Members
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 b6.2.5 tdi

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

1286 профилни разглеждания

MITNICK's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами мина по гаранция, тъйкато я бях карал преди това за проверка.
  2. Ами ,електорника на помпатата и преди е била ремонтирана с помощен транзистор който управлявал този клапан.Смениха електрониката с друга и трябваше да запознаят имобилайзера с новата електорника.Казаха че и на стенд са я качвали вътре била като нова механиката.Ремонта е правен в супердизел, би трябвало да са проверили всичко.
  3. Здравейте, колата се оправи след ремонт на електорниката на помпата.Направо немога да си позная колата.Пали супер лесно вече не тресе и не пуши а и върви доста по добре от преди.
  4. Здравейте, тъйкато неми дава да качвам.Ги копнах тука данните от лога дали е добре или трябва да скъсявам или удължавам лоста? RPM MAF (specified) MAF (actual) EGR Mass Air Flow Atmospheric Boost Pressure Pedal RPM Spec. intake press. Actual intake press N75 duty cycle 3666| 879.2 714.4 88.4 694.7 948.6 1999.2 100 3619 2254.2 2121.6 44.2 3828 879.2 722.2 88.4 718.3 948.6 2142 100 3782 2254.2 2162.4 45.8 3990 879.2 714.4 88.4 722.2 948.6 2203.2 100 3944 2223.6 2213.4 46.6 4153 875.3 686.9 88.4 710.4 948.6 2213.4 100 4083 2193 2193 46.6 4269 863.5 667.3 88.4 683 948.6 2162.4 100 4246 2131.8 2142 43.8
  5. Здравейте сменях актуатора на турбото защо стария не държеше налягане.Може ли да ми кажете дали е добре лоста и трябва ли да го въртя на накъде?Колата е audi a4 b6 2.5 180кс . Благодаря предварително. Нещо немога да кача лога.Ще пробвам да го кача другаде
  6. MITNICK

    2.5tdi - Пренадува ?

    Здравейте колеги от няколко дни колата нещо не иска да върви.Ауди б6 2.5 тди 4x4 АКЕ като подвам плавно газ набира и като стигне 3000 оборота почва да върви както преди, ако натисна педала до ламаринта на 1-2 предавака набира бавно но на 3-4-5 забива.Проверих маркучите гледах актуатора пробвах с изключен дебитомер разлика няма.На вагкома дава тази грешка: 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent Правих логове на 3,10,11 канал ама не ги разбирам,за първи път правя логове и нз дали съм ги направил както трябва. LOG-02-003-010-011.CSV LOG-04-003-010-011.CSV LOG-05-003-010-011.CSV
  7. Вчера я закачих на ваг ком и на 4 ти канал ми направи впечетление че искания и давания аванс се разминават.Последно като говорих с сервиза дето правиха помпата просто били почистили помпата имало боклуци вътре при авансатора и неможел да се движел свободно.Ама така като го гледам и сега нещо не е уред. 20190622_183129.mp4
  8. Здравейте, малко да ъпдейтна темата.Закарах колата при тези дето ми правиха помпата стоя една седмица там.Казаха да хода да я взема била готова.Отивам да я взема влизам да паля има някакво подобрение при първото палене като е студена не играят така оборотите.Викат изпушва само за 2 секунди и спира.Питам ги какво са правили ами дебитомера не работи както трябва и го били изключили, колата имаше едно прекъсване към 2800-3000 за секунда и после продължава ше да си набира и найстина сега като я сръчкам го няма това прекъсване.Казаха че можело и той да лъжел коалта като не работил добре и затова да палила трудно..Докато ми обясняваха какво са гледали и правили по колата почна пак да пуши бяло викам ето така пуши докато не загрее после спира пушилката.Питахаме дали е махната катализатора на колата ,май е маханта защото гледам че е прерязван катализатора по дължина явно е изтърбушен.Казаха че нищо неможели да направят помпата била супер дюзите и те нямали какво повече да направат.Питах ги дали са оправили крякането защото като тръгвам крякаше много колата, казаха да аванса и както трябва не трябва да кряка.Обаче си го има още крякането.Казаха също че най-вероятно било пипано нещо по колата защото сега с изключен дебитомер не ми свети чека.Преди 2 годи бях карал помпата на други и те ми казаха че е правена електрониката на помпата защото единия резистор бил с по голямо съпротивление питах го тогава проблем ли да се кара така той ме пита дали прекъсвала колата а тогава го нямаше това прекъсване при набиране, и ми каза да си карам така нямало проблем.Тия от супер дизел дето правих помпата ги питах казаха че неможело да е от нея.
  9. Здравейте още несъмя я закарал при майстора колата да премерим компресията.Преди да запаля колата като се логна на 4ти канал гледа че се разминават 2рото и 3то поле.Някъде бях чел че трябва да са еднакви? Проверих и датчика за температура показва реално градусите.
  10. Мерси ще ги проверим тези неща. Можели да кажете дали е добре центровката на помпата която супер дизел направиха.Че чета че на early на 4ти канал трябва да е около 15градуса и около 15-20%. А при мен е различно.
  11. Ами нз майстора го купува ама какъв е нз. Всички маркучи за обратна нафта и дифтунги на дюзите са сменени.Само този клапана на филтъра не съм го сменявал.На ваг ком няма никва грешка.Ще вида днес дали ще успея да провери данните на G62. На главата имаше един ударен клапан и е сменен другите казаха че са наред.Масло не го пипа изобщо от 2 години я карам и несъм доливал никога от сменя до смяна все си седи на едно и също място.
  12. Здравейте, откарах помпата за ремонт в Супер Дизел сменили били авансатора и некви водачи неразбрах какво точно била като нова.Но проблема с паленето и тресенето и пушилката си остани.Майсотра свали капаците и имаше 3 изпаднали кобилици и валовете се бяха износили.Смених всички валове кобилици, повдигачи, тарелки дюзите ги закарах за проверка всички работили добре нямали проблеми.Само умната дюза не давала сигнал взех 2-ра употреба проверихме я на мултицета дава около 100-110ома.Имаше и един ударен клапан на главата ,майсотра свали главата закарая да я направят сглобиха всичко и центроваха помпата на 1.2 или 1.4 ATDC .Но проблема с първото палене за деня си остана по трудно и почна да пуши още повече докато е студена и оборотите си игратя межуд 800-850 за 1-2 минути.Като подавам газ през това време няма проблеми държи си обороти и неиграят.Като ситгне 80-90 градуса спира всякакъв пушек дори и като я сръчкам в 4000 обората,иначе има голяма разлика във въревежа преди и след като смених валовете.Когато е загряла си пали без проблеми.Акумулатора е сменен миналата година със 100А.Обаче като я остава да престои няколко часа пак игратя оборотите самоче за по кратко и е по малък интервала на оборите но пушилката си оставя бяло с лютива миризма.Според моя майстор проблема е в помпата нещо не са направили както трябва, тази седмица ще търсим друга помпа 2-ра ръка да видим дали ще е също положението и ще мери компресия. Ако имате някакви идей от какво друго може да е Забравих да кажа че е сменен температурния датчик този който е до помпата от дясно зеления.
  13. Виж под седалките жълтата букса най-често от там е проблема.Може да я махнеш както е на клипа или да я разглобиш и да стегнеш малко пластинките на буксата за да прави добър контакт.
  14. Проверени са подгревните свещи,казаха че са ок.Само датчика не е проверен как мога да го проверя ?А за помпата ще я карам да я ремонтират , кажете някой читав сервиз в София където ги правят тия помпи.
  15. Здравей, и при мен е същото 1-вото палене за деня е по трудно върти 2-3 пъти видгната се оборотите на 1000 за 1 мин и после като тръгне да падат играят за около 1 мин между 800-1000 и пуши яко и мирише на на неизгоряла нафата и люти.Като позагрее изчева пушилката но си остава лютивата миризма.След това няма проблем с паленето.Карах помпата на ремонт казаха че е от уплътненията смениха ги , казаха че електорниката била ремонтирана и аванаса бил избягал с 3 градуса , казаха че няма проблеми да се кара така.Мойта е а4 б6 180кс.
×
×
  • Create New...