Marto7777

Members
  • Content Count

    701
  • Joined

  • Last visited

About Marto7777

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi S3

Персонална информация

  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

1,548 profile views
  1. Поразпитах и ми казаха че може да е каре или полуоска и дано се окаже нещо от двете, че най-леко ще се мине
  2. Каква информация да търса ? По форуми ли ?
  3. @Spama Как така да го изключа ? То при даване на контакт се пуска.След това като върна контакта продължава да работи, докато не извада ключа. Тогава спира само. Ще пробвам и ръчно да го изключа, но мисля че резултата е същия. @GRUEL Ще пробвам пак да видиме, обаче други утечки явно няма, щом седи на 0.04 без бушона на радиото. Схемите ги гледах пак и гледам че и Навигацията и усилвателя фабрично са си вързани към Терминал 30, постоянен +, което ме навежда на мисълта че явно не е грешно свързване. Възможно ли е проблема да е от неправилно кодиране, защото и навигацията и Бозето са ретрофит. Аз съм ги свързвал, по схеми от ЕЛСА и мисля че всичко съм свързал като хората, но после неможах да кодирам във Ваг-ком че колата е с Навигация и Бозе саунд ? Просто с моя кабел неможе изобщо да влезне в Radio или Navigation, a CAN кабелите съм ги вързал със сигурност.
  4. Колата е Б7 2005 година с РНС-Е и бозе музика. Акумулатора взе да пада често и нарпавих замервания. Оказа се че има 2.8А консумация, при заключена кола. Мерих на бушоните и видях че е от бушона под найменованието RADIO. Със свален бушон премерих консумацията и показва 0.04А което си е нормално мисля. Въпроса е откъде точно може да идва проблема ? И дали може да се от усилватела на Бозето, а не от самото РНС-е ?
  5. Колата е 150 коня 98 година. Автоматик на предно, НЕ Е Куатро. При движение направо примерно с 80-100 от време на време се усеща като че минава по неравности колата, като 5 малки бубунки. След 100 метра пак така. Прави го произволно когато си реши, не е при определена скорост или завой. Какво може да е ? Вдигах я на крик от едната страна, после от другата но като пусна на директна колата от време на време присецва, се едно се опитва да тръгне гумата която е на земята. Това нормално ли е ?
  6. Кое точно ? Че е обслужена ли? Лично аз съм я обслужил така че незнам къде се изказваш без да знаел От Австрия е колата Не съм се сетил да провера това.Ще пробвам с друга
  7. Колата е А3 1.9тди ПД BKC-мотор. Проблема го имаше и лятото, но не ми правеше толкова впечатление колкото сега като паднаха температурите.Колата почти никога не съм я виждал със стрелка на 90 градуса загряла. Сега дори с пътуване 20-30км каране не достига над 75-80гр. Независимо дали парното работи или не.Пипах радиатора и тръбата след термостата, да провера дали не е забил отворен, но не е.И радиатора и тръбата са студени, перката също не се включва. Ясно е че дизела загрява по-бавно, ама дори като спра колата темппературата пада от 75градуса на 65 примерно. Някакви идеи какво може да е ? Антифриза си е на ниво, и цвета си му е нормален. Колата е обслужена от до Март месец , заедно с водната помпа.
  8. Там мисла че има само едно реле, повечето са бушони, от които има и доста големи. Ще погледна да вида, а иначе за какво е това реле ?
  9. Вчера пак отзад.Пробвах я сутринта и отказа, след което я оставих. Вечерта отидох да пробвам пак и пак отказ.Закачих я на Ваг-ком за живи данни, да вида правилно ли показват датчиците, да няма някой с нереални стойности но всичко си беше наред.Отделно пусках подгревните свещи от ваг-ком както и подкачващата помпа, но резултат никакъв. Пробвах я и на бутане пак НЕ. С откачен дебитомер също неиска. Накрая пак я запалих с WD. Никой ли няма предположение какво може да е и къде да търса ?
  10. След смяня на горивния филтър, проблема беше изчезнал досега. Вчера на обяд на най-голямата жега отказа да запали.С малко ВД като и пръснах запали и пак пак няма проблеми. Преди няколко дена не беше палена 8 дена и запали от четвърт. А вчера след 12-13 часа престой отказа.Грешки пак няма. Идеи?
  11. Някой може ли да ми даде маппак за еку 8E0 909 518AQ за ТунерПро. Колата е Б7 1.8Т куатро.Благодаря
  12. Изчетох доста теми за аванспроцесорите, но не намерих точни отговор на въпроса - Какви трябва да са авансите на газ, спрямо бензиновите ? Има ли строго опреледено число или се прави в движение ? В темите които четох, някой беше писал, че трябват няколко градуса по-големи аванси на газ до 3 или 4хил оборота, след което по-ниски от бензиновите.Има ли такова нещо ?
  13. Това нещо къде седи ? Това нещо го има на цени под 10лв, включително на Thermotec
  14. На LOW е и отляво и отдясно. А в какъв смисъл са наред стойностите ? Работи всичко както трябва или само за клапите става въпрос че не е там проблема ?
  15. @ads Ето снимки от каналите във ВЦДС. Всичко наред ли е ? Ако да как да процедирам нататък ?