Jump to content

mraffka

Members
  • Мнения

    282
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно mraffka

  • Рожден ден 27.06.1983

Друго

  • Kaра
    Touareg

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

mraffka's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Мерси за мненията. Намерих някаква фирма в Младост 3 (близо ми е от офиса) и вече запазих час за утре сутрин. Малко не звучаха щастливи че искам най-евтиния модел ама c'est la vie
  2. Здравейте колеги, От застрахователя ми искат да монтирам аларма на автомобила за да важало каското. Фабричният имобилайзер не бил достатъчен. Казаха ми просто да монтирам каквато и да е аларма, колкото да видят че има. В този ред на мисли, можете ли да ми препоръчате сервиз / алармаджия, който да монтира утре въпросния уред. Идеята ми е да се сложи най-простия и евтин модел, като реално никога няма да се ползва. Предварително благодаря.
  3. +1 за ThinkPad-a. В момента съм с Х220 и съм мега доволен - мощен, лек и с много издържлива батерия.
  4. Ослушай се за "дрънчене" при палене при студен двигател - сигурен знак за изпускане на обтегачите на веригите. За дюзите мисля, че няма смисъл да споменавам. Не съм сигурен какво има предвид колегата с кардана? За 15 хил километра последните 8 месеца, не съм имал сериозни драми.
  5. Здрасти колега. Въпреки че съм с по-малкия двигател (224) и моите стоят на заковани на 780. Май си е нормално за Туарезите.
  6. Колеги здравейте, Продавам си Олроуд-а. Повечето от вас са го виждали, но все пак ще изложа ТТ данните. Искам само да кажа че го продавам защото ми излезе доста изгодна оферта за кола от следващо поколение. И така: Марка: AUDI Модел:A6 Allroad Година на производство:2001 Обем на двигателя: 2.5 TDI Мощност:180 к.с. Трансмисия: Автоматична (tiptronic) Цвят:Сив металик Пробег:234,000 км Допълнителна информация: Автомобила е закупен от мен преди 3 месеца, за което време съм навъртял 7,000 км. Направил съм пълно обслужване на следните компоненти: Двигател: Сменени са абсолютно всички ролки, обтегачи, ремъци (ангренажни и пистови), водна помпа, термостат, масло на двигателя, филтър за масло, филтър за купе, въздушен филтър, гарнитура на капак клапани. Всички вложени части са от марките които са влагат оригинално в модела при производството. Мога да предоставя Фактури за извършения ремонт, където фигурират всички сменени части, заедно с новите с оригиналните им номера. Скоростна кутия:Сменени масло и филтър Климатична система: Сменен радиатор на климатика, ремонтиран тръбопровод, пълна зарядка с фреон преди 4 дни Охладителна система:Цлостно проверена и заредена с нов антифирз За хората предубедени към слабите места на така-наречения душегуб, мога да кажа че при смяната на гарнитурите на капаците, бяха проверени валовете и са в перфектно състояние. Турбината НЕ вие, не губи масло. Разхода на гориво е както следва: Градско: 10 л на 100 км Ивънградско: 8-8.5 при скорост 110-120 и около 10 при скорост 140-150 км/ч Колата има каско и гражданска до 06/2012 в ДЗИ. Оригинален ксенон със система за измиване на фаровете. Възглавниците и компесора работят перфектно и не изпускат. Имам пълната сервизна история на колата от момента на закупуването й до този момент! Цената на автомобила е: 17,000 ЛВ Ако някой иска повече инфо, пишете или звънете на 0893 765 043 - Кремен Поздрави
  7. Здравейте колеги, Продава се следният автомобил: Audi A6, 4.2 V8 бензин Дата на производство - август 2000 г. Тип двигате - Бензинов Мощност - 300 к.с. Скоростна кутия - Автоматична Категория - Седан Пробег - 153000 км Цвят - Светло сив Абсолютно всички възможни екстри за модела - Подгравяне на всички седалки, фабричен ксенон, система за почистване на фаровете, соларен шибедах, фабрична печка за подгряване на двигателя, чисто нови джанти 18' OZ, нови гуми Michelin Pilot. Автомобилът е с чип-тунинг, като реалната мочност на двигателя е около 340 к. с. В перфектно техническо състояние е. Не е нов внос, като е наша собственост откакто беше на 80,000 км. Цената е 15,000 лв, като не предлагам лизинг или бартер. При интерес - на лично или на 0893765043 Снимки тук: My link
  8. Здрасти колега, Допреди 2 месеца бях с такъв седан, макар и произведен 2002 година. Колата (ако е в добро състояние) е много хубава. Въпреки всеобщото негодуване срещу този мотор, ако е поддържан правилно, има още доста живот в него. Истината е, че е скъпичък за поддръжка. Смяна на ангренажени ремъци, пистов такъв, водна помпа и всички ролки, масла и филтри излиза 2000 лв с труда (това при положение че слагаш качествени части). Относно предницата (окачването), имаш осем носача отпред, които ще се вържат около 1400-1500 лв всичките. Разбира се, както и при двигателя има и алтернативни части (един познат смени всичките 8 за 700 лева), но качеството им не е доказано все още. С две думи страхотна кола е, с мощен и здрав мотор, но не е никак евтина като части, затова човек трябва да си направи сметката дали може да си я позволи. Поздрави
  9. А ако взема новия и дам сегашния на теб??
  10. Страхотен е. Мисля че открих наследника на сегашния ми звяр
  11. Аз. Ще ги кача малко по-късно
  12. Здравей колега, Аз съм с АКЕ мотор, само че в купе на А4 куатро, 2002 година. Много четох преди да купя колата, как всеки го оплюва този мотор, колко бил кекав, каква му била скъпа подръжката и какво ли още не. Реших да рискувам и оттогава не съм съжалил дори и за миг за покупката. Мотора е перфектен, като динамика, икономичен е като се кара без да се ръчка (тук да вметна че моята е чипосана и по замервания е 203-204 коня), а като решиш да се позабавляваш имаш повече от досатъчно мощност. Дотук освен стандартните обслужвания (масло, накладки..)и един маркуч на турбината друго не съм пипал.
×
×
  • Create New...