Днес почти цял ден се занимавах с тая дивотия. И вече съвсем се обърках. Има постоянна консумация 1,5А.
При туарега под седалката до акумулатора има предпазители по 60 и 150А, които захранват двете табла с предпазители до вратите и тръгва кабел без предпазител и отива при мотора.
Един 150 е за лявото табло, другия 150 в дясното, но 4 предплазителя в дясното са през третия под седалката, който е 60А и е за радио, навигация, усилватели.
установих, че има конумация в лявото табло през 150А и през този 60А под седалката. Мерих и на самото радио - 500ма черпеше радиото и му беше топъл радиатора. Нямам усилватели, навигация и т.н.
Другия 150 за дясното табло нямаше консумация, поне мерено в двата края на предпазителите, както мерих и другите 2 и имаха.
Откачих радиото и общата консумация спадна на 1А, т.е. отпаднаха 500ма. Обаче се появи консумация на дясното табло, където преди да откача радиото нямаше.
Отключих, давах на контакт, след това заключих, пак 1А, че и малко отгоре, което сигурно след 1-2 часа ще остане на 1А. Чаках и 2 часа и пак 1А.
Нещо интересно стана междувременно. Реших да видя с компютъра дали някой модул е достъпен без контакт - нито един не беше. Но след като ги пробвах видях, че консумацията е изчезнала. Заключих отключих и пак се появи.
Дясното табло не ми е достъпно да меря предпазители, че е плътно до стената. Утре ще видя как да го стигна.
мерих на лявото и според потенциалната разлика на всеки предпазител 5-6 имат консумация. Няй-голяма е на instrument cluster - според таблицата на VW - около 200ма, но това не е хич точно. Дава потенциална разлика 3mV и това отговаря на около 200ма. С радио и без радио пак си е толкова. Доколкото знам CAN gateway е заедно с instrument cluster.
Сега съм оставил колата заключена, с отворена врата, със зарядно и утре ще видя дали пък не е изчезнала консумацията след няколко часа спокойствие. Но не вярвам.
Някой да има обяснение какво става?
Ще излезе, че доста модули не заспиват или не както трябва. Може ли КАН модула да е причина?
Грешки няма по модулите.