mshbul

Members
  • Content Count

    6,660
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About mshbul

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 AEL Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

5,424 profile views
  1. тия пластини явно ограничават движението до крайно положение. Не знам с какво помага това. Да не блокира в крайно положение ли? Компютърът лъже ли се, че това са реалните крайни положения?
  2. защо да има прескочил зъб. дай цялата грешка да се види. Смени го тоя датчик, че е най-лесното.
  3. И какво й беше на твоята помпа?
  4. Е вие не проверихте ли този номер за какъв мотор е. Може да има разлика в разпръсквачи, в налягане.
  5. по маркучите се търси омасляване. Самата цепка може и да не може да се види. Без сваляне сигурно не може да се огледа всичко. Би могло и да е от дюзи. С компютър гледано ли е какви стойности има като изпушва? То може и да не се хване.
  6. за дупки гледахте ли
  7. mshbul

    DPF филтър

    ДПФ е. Ако караш само градско е нормално. Иди на магистрала 20-30км на високи обороти, над 2500 дръж. Ако продължаваш с градското ще трябва да го махаш.
  8. Като чета ти вкарва изгорели газове в охладителната система. Ако на студен мотор сутрин са ти твърди маркучите и като отвориш капачката връща и омекват, е това. Естествено след като си карал предния ден повече или няколко дни. Може от време на време да вкарва, обикновено при товар го прави. Примерно като качваш дълго наклон. Възможно е при нормално каране да не го прави и да не намериш твърди маркучи известно време. Засега! Но изпускане на налягане на студена кола е сигурен признак. Там има налягане само като загрее и то е от разширението на течността.
  9. това е за първи цилиндър и е идеално
  10. те са с натрупване и се менят малко и няма значение, но на място ще ти е по-удобно.
  11. тоя на разпределителния вал не би трябвало да има влияние на работата, чрез него се следи синхронизацията с коляновия.
  12. по-добре на магистрала прави регенерация. а реалното запълване изчислено на база налягане колко го дава? трябва да е под 10, че и под 5 след регенерация.
  13. дай ги тук, като ги има по-лесно ще се обясни.
  14. много е според мен, макар че не съм гледал под товар какви са стойностите при мен. Но едва ли е това причината. виж на канал 72-77 какви са стойностите. принципно е възможно през обратната на някоя дюза да бяга налягането.
  15. как 50, и 2 е много.