
mshbul
Members-
Content Count
6,635 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
About mshbul
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
Audi A6 C4 AEL Avant
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Gender
Male
-
Location
София
Recent Profile Visitors
5,322 profile views
-
Може и да нямаш проблем. Като е по-топло регулаторът намалява напрежението.
-
Не слагай бардал, ще се вдигне още разхода, защото ще запикаят дюзите и това ще е най-малкия проблем тогава. Добавка само след ремонт на дюзите.
-
Не мога да преценя, като че ли не е точно цъкането на дюзите, има и друго. Много внимателно помисли дали ти се занимава само да смениш дихтунга. Ако е от нея и не са пипани дюзите, сигурно е изгоряла, а това значи, че пикаят дюзите. Поне като я свалиш я дай да я проверят и направят. Ако е зле прави всичките.
-
ако е цъкане е от работата на дюзите. Ако са сменяни цъкат повече. От дихтунг на тоя мотор не знам как се чува, защото под капака се случва и сигурно се заглушава доста. На мотор, на който са навън е пуфкане по-скоро, не цъкане. на записа нищо не чух освен голямо тракане.
-
сигурно трябва да се изчисти грешката.
-
при мен меката връзка леко пуска и понякога леко се усеща. Отделно като че от ЕГР ми изпуска по малко след палене за 10-20 сек. Така и не разбрах откъде излиза, спира много бързо и ми омръзна да го търся. беше преди 3 години поне, и досега си е идеално, даже бях забравил.
-
Не знам какъв е бил твоя, но моя си е идеален за ремонт. Не виждам смисъл от втора употреба, защото зъбите рано или късно се изглаждат и това ще се случи без съмнение. Може да е в първата седмица след смяната. Вече ако го отвориш и се вижда, че са идеални зъбните колела, тогава има смисъл.
-
Не карай, защото може да блокира в затворено положение и да не запали повече. Даже и да я разглобиш и отвориш ръчно ще запали, но ще е с грешки и няма да има мощност. Виж олх продават ремонтен комплект зъбни колела, бяха 50-60лв.
-
Това решение съм го срещал по форума и явно е действащо.
-
много мъка има по тоя свят. изчисти всичко и след няколко дни каране пак виж какво има. Някои от тези може да си имат причина извън повреда и да не се появят пак. Това можеше да го намериш в темите. И после започваш да си търсиш информация. не вярвам да очакваш някой тук да даде обяснения за 10 грешки, може и 15 да са, не гледах до края/
-
като стойности са добре, но не е гаранция, че са в ред.
-
от чистенето е. започнали са да пикаят. Тия дюзи не знам да се налага да се чистят. Налага се да им се сменят разпръсквачите, защото пикаят, а не защото не пускат.