mshbul

Members
  • Content Count

    6,635
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About mshbul

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 AEL Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

5,322 profile views
  1. Да не са стружки
  2. Може и да нямаш проблем. Като е по-топло регулаторът намалява напрежението.
  3. Не слагай бардал, ще се вдигне още разхода, защото ще запикаят дюзите и това ще е най-малкия проблем тогава. Добавка само след ремонт на дюзите.
  4. Не мога да преценя, като че ли не е точно цъкането на дюзите, има и друго. Много внимателно помисли дали ти се занимава само да смениш дихтунга. Ако е от нея и не са пипани дюзите, сигурно е изгоряла, а това значи, че пикаят дюзите. Поне като я свалиш я дай да я проверят и направят. Ако е зле прави всичките.
  5. ако е цъкане е от работата на дюзите. Ако са сменяни цъкат повече. От дихтунг на тоя мотор не знам как се чува, защото под капака се случва и сигурно се заглушава доста. На мотор, на който са навън е пуфкане по-скоро, не цъкане. на записа нищо не чух освен голямо тракане.
  6. възможно е да е от кабелите. виж като начало самата букса
  7. сигурно трябва да се изчисти грешката.
  8. при мен меката връзка леко пуска и понякога леко се усеща. Отделно като че от ЕГР ми изпуска по малко след палене за 10-20 сек. Така и не разбрах откъде излиза, спира много бързо и ми омръзна да го търся. беше преди 3 години поне, и досега си е идеално, даже бях забравил.
  9. Не знам какъв е бил твоя, но моя си е идеален за ремонт. Не виждам смисъл от втора употреба, защото зъбите рано или късно се изглаждат и това ще се случи без съмнение. Може да е в първата седмица след смяната. Вече ако го отвориш и се вижда, че са идеални зъбните колела, тогава има смисъл.
  10. Не карай, защото може да блокира в затворено положение и да не запали повече. Даже и да я разглобиш и отвориш ръчно ще запали, но ще е с грешки и няма да има мощност. Виж олх продават ремонтен комплект зъбни колела, бяха 50-60лв.
  11. Това решение съм го срещал по форума и явно е действащо.
  12. много мъка има по тоя свят. изчисти всичко и след няколко дни каране пак виж какво има. Някои от тези може да си имат причина извън повреда и да не се появят пак. Това можеше да го намериш в темите. И после започваш да си търсиш информация. не вярвам да очакваш някой тук да даде обяснения за 10 грешки, може и 15 да са, не гледах до края/
  13. като стойности са добре, но не е гаранция, че са в ред.
  14. от чистенето е. започнали са да пикаят. Тия дюзи не знам да се налага да се чистят. Налага се да им се сменят разпръсквачите, защото пикаят, а не защото не пускат.