Jump to content

mshbul

Members
  • Мнения

    6785
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

2 Последователи

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 AEL Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

6886 профилни разглеждания

mshbul's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. mshbul

    Загуба на антифриз.

    Виж на студен мотор дали са меки маркучите.
  2. въпросът беше дал има езеро, явно е нямало.
  3. Виж по чистачките какво става.
  4. mshbul

    Свързване с Bluetooth

    Най-вероятно е това. Ако не става, трябва да види с комшютър в блутут модула каква е. Може някой да я е сменил, а и май имаше още една стандартна.
  5. Без да имам ясна идея, виж температурата на горивото как е. Пробвай с пълен резервоар как ще е. Тогава се охлажда по-добре.
  6. Ако става дума за кола 2005 -2008 е вече много стара и ще е много трудно да се намери запазена и да е на прилични километри.. А да купуваш с идеята за много ремонти, ще излезе много скъпо. Иначе казано, според мен, гледай да е запазена. Колкото е по-запазена като цяло, толкова е по-вероятно да има по-малко ремонти. Смяна на вериги и дюзи ще струва колкото колата. А има и други болки.
  7. Не съм напълно сигурен, но имам спомени, че това налягане е нормално. Ако не беше щеше да има грешка. Имам някакъв спомен също, че тези мотори на празех ход работят на 2 налягания, но не помня защо и се смята за новмално. Възможно е нещо да го предизвиква. Такова поведение съм виждал при регенерация. Писал си, че няма ДПФ, но дали е направено каквото трябва софтуерно. Да не е започнал проблема след махане на ДПФ?
  8. Доколкото съм чел завирането се предизвиква от повреден клапан на маркуча. не съм специалист, но можеш да провериш тази възможност.
  9. От люк на тавана и предно стъкло, ако не е оригиналното.
  10.  

    Здравей , колега. 

    Видях , че си имал същият проблем с Аидито който имам сега и аз  . Имам грешка Р242В В1 sensor 3 .Прочетох , че си решил проблема. 

    . Може ли да ми кажеш къде се намира този сензор , защото търся в нета но ми излизат или на двигателя до турбото или на гърнето и не знам на кое да вярвам ?

    Благодаря.

     

    IMG_4588.png

    1. mshbul

      mshbul

      Здрасти, 

      не помня какво съм писал. 

      Имах проблем с датчика за температура, който е преди ДПФ. Буксата е зад мотора - напръсках я с контактен спрей и се оправи. Освен грешката даваше с 20гр по-малко преди шалене. После какво дава не знам.

      Моята е туарег със същия мотор. Но може да има разлики по датчиците.

  11. mshbul

    VCDS диагностика

    Ако е по-стар от колата може да става така.
  12. Благодаря, четох и за това, но там по-скоро е посточнен проблем, а при мен е понякога, доста рядко за щастие. Сега ако махна клемата най-вероятно всичко ще се нормализира и може няколко месеца да не се случи. След първите 2-3 пъти като го направи до следващия минаха 2 години, бях забравил за това.
  13. Днес почти цял ден се занимавах с тая дивотия. И вече съвсем се обърках. Има постоянна консумация 1,5А. При туарега под седалката до акумулатора има предпазители по 60 и 150А, които захранват двете табла с предпазители до вратите и тръгва кабел без предпазител и отива при мотора. Един 150 е за лявото табло, другия 150 в дясното, но 4 предплазителя в дясното са през третия под седалката, който е 60А и е за радио, навигация, усилватели. установих, че има конумация в лявото табло през 150А и през този 60А под седалката. Мерих и на самото радио - 500ма черпеше радиото и му беше топъл радиатора. Нямам усилватели, навигация и т.н. Другия 150 за дясното табло нямаше консумация, поне мерено в двата края на предпазителите, както мерих и другите 2 и имаха. Откачих радиото и общата консумация спадна на 1А, т.е. отпаднаха 500ма. Обаче се появи консумация на дясното табло, където преди да откача радиото нямаше. Отключих, давах на контакт, след това заключих, пак 1А, че и малко отгоре, което сигурно след 1-2 часа ще остане на 1А. Чаках и 2 часа и пак 1А. Нещо интересно стана междувременно. Реших да видя с компютъра дали някой модул е достъпен без контакт - нито един не беше. Но след като ги пробвах видях, че консумацията е изчезнала. Заключих отключих и пак се появи. Дясното табло не ми е достъпно да меря предпазители, че е плътно до стената. Утре ще видя как да го стигна. мерих на лявото и според потенциалната разлика на всеки предпазител 5-6 имат консумация. Няй-голяма е на instrument cluster - според таблицата на VW - около 200ма, но това не е хич точно. Дава потенциална разлика 3mV и това отговаря на около 200ма. С радио и без радио пак си е толкова. Доколкото знам CAN gateway е заедно с instrument cluster. Сега съм оставил колата заключена, с отворена врата, със зарядно и утре ще видя дали пък не е изчезнала консумацията след няколко часа спокойствие. Но не вярвам. Някой да има обяснение какво става? Ще излезе, че доста модули не заспиват или не както трябва. Може ли КАН модула да е причина? Грешки няма по модулите.
  14. Ако са еднакви 4-те няма как да влияе на механичен диференциал. Вече ако има разлика във външния диаметър спрямо фабрично предвидения може да доведе до проблеми с компютрите, на които може би е заложено колко оборота прави колело за определена скорост.
×
×
  • Create New...