mshbul

Members
  • Content Count

    6,511
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About mshbul

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 AEL Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

4,799 profile views
  1. Гледай да е с тампон лагера, че то сигурно лагера е здрав, а тампонът е скъсан.
  2. Ако се кара малко и стои на студено и с добър акумулатор може да не запали на -15
  3. Ако наистина може да помогне съществено паленето има смисъл.. Зареждаш я през нощта и стои на топло и я взимаш като палиш сутринта на -20. Само на нея едва ли да запали, особено 6-8 цилиндъра. Аз обаче си имам втори истински акумулатор в багажника. Ако ми се скапе основния, макар че е банер агм. Вадя и слагам другия на пътя. На няколко шофьори във фирмата им се скапаха акумулаторите по пътя, направо се прекъсват и колата спира. Това в жегите.
  4. Каква е идеята - допълнителен акумулатор ли?
  5. Има едно дето правят маркучи за хисдравлики. Едните по пътя от люил към обеля точно преди моста на метрото. Другите са като се мине околовръстното в посока калотина отдясно, май преди разклона за джъмбо
  6. тампона на лагера на кардана здрав ли е?
  7. то най-добре термостат и водна помпа заедно, и без това ще тече.
  8. туарегът не е с торсен. Не знам дали му е приятно, но не е същото.
  9. Препоръчвам макскар. И аз банер взех. Сега остава да разбера дали трябва да информирам някой любопитен компютър, че съм го сменил.
  10. В общи линии пишат това, което и аз си мисля - че този уведомителен режим е само, за да знае енерджи мениджъра как да управлява консуматорите. Но не и как да го зарежда. Аз винаги съм се чудил как ще управлява зареждането. трябва плюсовия кабел да минава през този модул - това така ли е? И аз съм в чудене за туарега дали има такова нещо. Няма модул 61. Обаче на някои било в гейтуея. И на по-новите е там. Ако е там гаранция дебелият кабел не минава през него и няма влияние върху зареждането. Има подобна процедура при юпс-те като смениш батериите. И служи само, за да може коректно да изчислява оставащото време при текущия товар.
  11. малко е съмнително да е от колелата при определени обороти. по-скоро от мотора ще да е и да минава звука някъде отдясно и да ти се струва, че е оттам. При мен има нещо подобно и се съмнявам, че е от турбото. По-скоро е като жужене и се чува слабо. Знам, че от турбото свири пронизително и все пак си мисля, че е от него.
  12. по-важно да не съкратяваме нашия живот, пък колко да се скъси, 4-5 години да изкара е добре. При мен гледам, че мени напрежението, като се кара повече пада към 14в, това лимитира и тока съответно. Той зависи пряко от напрежението на генератора и акумулатора. Колкото повече се приближават токът спада.
  13. И аз така си мислех, че тия кои не са за АГМ, но след доста четене видях, че параметрите на зареждане на агм не се различават особено. И си купих агм днес, но нямам батери мениджър и алтернаторът зарежда 14.2-14.7