mshbul

Members
  • Content Count

    6,723
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

About mshbul

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 AEL Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

5,634 profile views
  1. Това да не е гуменото каре, където започва кардана? При мен 1 от болтовете се беше разхлабил и износил. Добре, че другите 2 са издържали.
  2. Виенето сигурно е от някой диференциал. Да не те притеснява. При мен на 2 коли го има, но при подаване на газ в определена скорост. Сега на туарега е около 140 и е така от 5г. Забелязах го като емсних лагера на кардана. Започнах да слушам много и това забелязах. Дали е в ред лагера никой не може да каже. Само ако тампона е скъсан се вижда. Сменяй го с тампона и виж после има ли разлика.
  3. Карданът се върти със скоростта на колелата и не зависи от оборотите на мотора. Щом не се влияе от оборотите вероятно е след скоростите причината. Като отпуснеш газта променя ли се?
  4. Може да се изпарява. Търси червени следи. Виж между главите какво става. Провери на студена кола дали са твърди маркучите.
  5. При мен имаше грешка за датчика. Явно се беше повредил. Ако си нямал такава, пак може да е от него, да дава невярно високи стойности. Но няма как да го разбереш. Трябваше да видиш какво дава преди смяната и след. Но и сега може да провериш какво става. Виж на 104 канал какво дава. 104.2 - изчислено запълване - според км, режим и др. 104.3 - измерено запълване - на база показанията на въпросния датчик за налягане. Някъде на 15 започва да мисли за регенерация. 104.4 - километри от последната регенерация.
  6. То е ясно. Виж какви са грешките, няма кой да ги изгадае.
  7. просто не са ги балансирали. За тресенето е много възможно да е маховика, ако си с ръчни. И при мен прави така при рязко ускоряване, но след 2500 оборота. Странно е.
  8. За тая работа трябват качествени части. Ама кои са не знам. Освен това има и обтегачи. За моторите до 2010 можеше да се вземат някаква марка вериги, които вътре са като оригиналните, но обтегачи само оригинални. Има го някъде в 4f раздела. За следващите мотори не знам как е.
  9. Има и на 3.0 дизел, но е по-малко и ниско. Поне такъв ми е спомена. Отдавна съм го гледал. И съм чел, че има опасност да излезе с филтъра и да го изхвърлиш.
  10. Днес смених датчика, Сложих Бош за 50лв. Данните изглеждат нормални. Изглежда добре се е почиствал без датчика, даже твърде често.
  11. Мисля, че е в цвентъра на филтъра, но не е част от филтъра.
  12. Не се оказа голям проблем това. Като го няма този датчик изглежда, че прави регенерация по друг критерий, по-начесто. Според видяното на около 200-300км. 2 пъти ми замига подгрева, защото обявяваше, че е запушен ДПФ, което си го обяснявам с показание 100 от този датчик, което явно слага служебно като не работи. Оттам и запълването изглежда голямо. Надявам се да е оцелял ДПФ-а след 600км каране. Като сменя датчика ще видя какви поклазания дава и ще се разбере. Всъщност имаше моменти, когато работеше. Май докато не се нагрее стабилно. Днес не го видях да работи за 300км.
  13. явно еднакво виждане за нещата имаме.
  14. Колеги, и аз имам нужда от малко помощ.Даде ми грешка диференциалния датчик на ДПФ - short to b+. Явно е самия датчик, едва ли е кабела. Утре ще видя буксата. Въпросът е дали ще регенерира ДПФ-а, че имам 500км да се прибера. Преди 300км е правил регенерация и горе долу тогава е излязла грешката. Някой знае ли дали има резерен алгоритъм за регенерация - примерно на определени км или на изчислено запълване. До сега не съм имал проблем с ДПФ. На 306х е. Карам само извънградско. Утре ще мина 100км планина и ще видя какво става. В румъния съм и не ми се занимава да го търся тук, а и не знам смяната как е, че имам спомен, че го откачах преди от мястото му и маркучите нямат дължина да го вдигнеш нагоре да ги откачиш.
  15. Тук има 2 ефекта - освен да има масло, хартията на филтъра да е напоена, защото трябва някакво време да се напои и да започне да пропуска. Даже и да не е нужно не виждам какъв е проблема да се направи. Оставяш си половин литър от 8-те. Сипваш като последна операция преди паленето. Пълниш така, че борда на капачката отгоре да не го изхвърли като я завиваш. По спомени 3-4см под горния край. И гледаш да полееш хартията, т.е. сипваш върху самия филтър, така се напоява целия, а не само докъдето е нивото, защото той доста стърчи. Ако не се събере, сибваш през мястото за масло и веднага палиш, защото може да изтече в мотора от филтъра и ще е частичен ефекта. сЕГА някой ще каже, че няма как да изтече, но при мен мго прави. Постепенно изчезва.