
mshbul
Members-
Content Count
6,723 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
About mshbul
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
Audi A6 C4 AEL Avant
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Gender
Male
-
Location
София
Recent Profile Visitors
5,634 profile views
-
Това да не е гуменото каре, където започва кардана? При мен 1 от болтовете се беше разхлабил и износил. Добре, че другите 2 са издържали.
-
Виенето сигурно е от някой диференциал. Да не те притеснява. При мен на 2 коли го има, но при подаване на газ в определена скорост. Сега на туарега е около 140 и е така от 5г. Забелязах го като емсних лагера на кардана. Започнах да слушам много и това забелязах. Дали е в ред лагера никой не може да каже. Само ако тампона е скъсан се вижда. Сменяй го с тампона и виж после има ли разлика.
-
Карданът се върти със скоростта на колелата и не зависи от оборотите на мотора. Щом не се влияе от оборотите вероятно е след скоростите причината. Като отпуснеш газта променя ли се?
-
Може да се изпарява. Търси червени следи. Виж между главите какво става. Провери на студена кола дали са твърди маркучите.
-
При мен имаше грешка за датчика. Явно се беше повредил. Ако си нямал такава, пак може да е от него, да дава невярно високи стойности. Но няма как да го разбереш. Трябваше да видиш какво дава преди смяната и след. Но и сега може да провериш какво става. Виж на 104 канал какво дава. 104.2 - изчислено запълване - според км, режим и др. 104.3 - измерено запълване - на база показанията на въпросния датчик за налягане. Някъде на 15 започва да мисли за регенерация. 104.4 - километри от последната регенерация.
-
То е ясно. Виж какви са грешките, няма кой да ги изгадае.
-
просто не са ги балансирали. За тресенето е много възможно да е маховика, ако си с ръчни. И при мен прави така при рязко ускоряване, но след 2500 оборота. Странно е.
-
За тая работа трябват качествени части. Ама кои са не знам. Освен това има и обтегачи. За моторите до 2010 можеше да се вземат някаква марка вериги, които вътре са като оригиналните, но обтегачи само оригинални. Има го някъде в 4f раздела. За следващите мотори не знам как е.
-
Има и на 3.0 дизел, но е по-малко и ниско. Поне такъв ми е спомена. Отдавна съм го гледал. И съм чел, че има опасност да излезе с филтъра и да го изхвърлиш.
-
Днес смених датчика, Сложих Бош за 50лв. Данните изглеждат нормални. Изглежда добре се е почиствал без датчика, даже твърде често.
-
Мисля, че е в цвентъра на филтъра, но не е част от филтъра.
-
Не се оказа голям проблем това. Като го няма този датчик изглежда, че прави регенерация по друг критерий, по-начесто. Според видяното на около 200-300км. 2 пъти ми замига подгрева, защото обявяваше, че е запушен ДПФ, което си го обяснявам с показание 100 от този датчик, което явно слага служебно като не работи. Оттам и запълването изглежда голямо. Надявам се да е оцелял ДПФ-а след 600км каране. Като сменя датчика ще видя какви поклазания дава и ще се разбере. Всъщност имаше моменти, когато работеше. Май докато не се нагрее стабилно. Днес не го видях да работи за 300км.
-
явно еднакво виждане за нещата имаме.
-
Колеги, и аз имам нужда от малко помощ.Даде ми грешка диференциалния датчик на ДПФ - short to b+. Явно е самия датчик, едва ли е кабела. Утре ще видя буксата. Въпросът е дали ще регенерира ДПФ-а, че имам 500км да се прибера. Преди 300км е правил регенерация и горе долу тогава е излязла грешката. Някой знае ли дали има резерен алгоритъм за регенерация - примерно на определени км или на изчислено запълване. До сега не съм имал проблем с ДПФ. На 306х е. Карам само извънградско. Утре ще мина 100км планина и ще видя какво става. В румъния съм и не ми се занимава да го търся тук, а и не знам смяната как е, че имам спомен, че го откачах преди от мястото му и маркучите нямат дължина да го вдигнеш нагоре да ги откачиш.
-
Тук има 2 ефекта - освен да има масло, хартията на филтъра да е напоена, защото трябва някакво време да се напои и да започне да пропуска. Даже и да не е нужно не виждам какъв е проблема да се направи. Оставяш си половин литър от 8-те. Сипваш като последна операция преди паленето. Пълниш така, че борда на капачката отгоре да не го изхвърли като я завиваш. По спомени 3-4см под горния край. И гледаш да полееш хартията, т.е. сипваш върху самия филтър, така се напоява целия, а не само докъдето е нивото, защото той доста стърчи. Ако не се събере, сибваш през мястото за масло и веднага палиш, защото може да изтече в мотора от филтъра и ще е частичен ефекта. сЕГА някой ще каже, че няма как да изтече, но при мен мго прави. Постепенно изчезва.