Jump to content

mshbul

Members
  • Posts

    6,737
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 AEL Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

5,825 profile views

mshbul's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. едва ли е заради масло. Трябва да се видят с компютър грешките.Щом е станало едновременно нещо се е случило.
  2. И моя люк тече това лято. Не знам какво да го правя. Чистил съм ги тия дивотии. То какво ли не трябва да им прислужваш. Добре, че стои в гараж, иначе да се е наводнила вече.
  3. Там монава ли тръбичка за задна чистачка?
  4. И това е вярно. Но основното .EXE, което се стартира е правено от китайците. В оригиналния софтуер няма такъв файл - vagcom.exe. Това не значи, че е опасно. Все пак няма да се закачам към мрежи, където трябва сигурност - работни имам предвид. Както и досега съм правил.
  5. Днес пробвах софтуера и работи. Обаче не само една антивирусна го определя така. Може и да има нещо в него. Имайте едно на ум.
  6. НЕ е спрян ЕГР. На място е около 20%, като се вдигнат оборотите се вдига над 90%
  7. Здравейте, купих си от склад66 кабел и софтуера, който дават на диска антивирусната го намира за троян. Компютъра не го ползвам за друго, но все пак се чудя дали наистина е опасен тоя софтуер. И от рос-теч софтуера дали ще тръгне с кабела на склад66?
  8. Едва ли са му казали като я е купувал. Може да е била с вода. Може и да е вкарвала масло и да са оправили, но да не са прочистили системата. По принцип само по нанадолнище може да пада и то като е под нулата. Доста е възможно да заяжда термостата от ръждата. Не е лошо да се промие системата. Но не знам как се прави.
  9. най-вероятно е от термостата. Сега не е много студено, не би трябвало да пада температурата, иначе може да стане от отоплението. Най-сигурната проба е да караш без парно за проба и ако пак пада, отоплението не е причина, а термостата не затваря. Но не бързай да го сменяш, изчакай десетина карания. На мен ми е правила няколко пъти така и после се оправя. И то лятото се е случавало.
  10. Това не съм го гледал на колко показва. Но мисля, че работи, защото преди 4-5 години имаше грешка за ония малките дупчици в тръбата след голямата клапа за въздуха, та я чистих(голяма мъка беше - като заварени бяха тия налепи) и оттогава я няма тая грешка. Ще го видя като закачам компютъра, че ми е интересно. Обаче са ми правени дюзите. Може би като са наред по-малко пълни дпф-а.
  11. На моя туарег още е там дпф - на 310 000 е. А туарега харчи повече нафта от аудитата и съответно го пълни по-бързо.
  12. Както е писал колегата няма как да се спре софтуерно и да остане. Освен ако не го изпразниш от съдържание и да е като гърне. И за датчика е прав да го правиш, но компютърът прави друго при грешка от датчика за налягане. Прави на 150-200км регенерации и то по-продължителни от нормалните, явно нещо предварително зададено като време и гориво. Личен опит. Аз се притенявах за ДПФ, а то ми вкара нафта в маслото от регенерации за 1000км. Като се върнах беше 3-4мм се вдигнали вместо да спадне с 1-2. Това са поне 300мл нафта. Добре, че беше за смяна маслото. А в града не ми се мисли какво се случва.
  13. писал е, че няма грешки, но щом мига подгрева не може да няма. Прилича не недостиг на нафта
  14. Това да не е гуменото каре, където започва кардана? При мен 1 от болтовете се беше разхлабил и износил. Добре, че другите 2 са издържали.
×
×
  • Create New...