mshbul

Members
  • Content Count

    6,694
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

About mshbul

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 AEL Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

5,507 profile views
  1. Това може да бъде голям проблем, да ти източва акумулатора. Възможно ли е да е от бутона за включване? т.е. ако я включиш от бутона ще се случи ли същото? Ако може да е от него го размърдай/намести. Иначе ако е софтуерно да ти ъпдейтнат софтуера.
  2. всичко е ясно, оправи теча и ще се оправи, ако не изгори дотогава компресора.
  3. виж за грешки, като чета компютърът не активира компресора.
  4. Шарката има някакво значение за поведението, не за куатрото. Поне за мен.
  5. Прекалявате, не е чак толкова проблемно куатрото. Особено пък по отношение на шарката. Най-важен е размера и да правят еднакви обороти. А вариант с 2 нови отзад товари още повече средния диференциал, отколкото ако само едната има някаква разлика. Задния диф не се тормози от различни обороти.
  6. ако са много изтрити с новата ще има по-голяма разлика и по-добре някаква позлвана същия размер подобна шарка.
  7. На това се вика археология. Потърси във форума PETARIK. Направи моите и са добре вече към 50х.
  8. едва ли от дпф ще пуши. но колегата е прав да видиш грешките първо.
  9. Преди имаше наливна, ама аз не мога да съм сигурен какво е.
  10. Много добре, но чак такива чудеса!
  11. mshbul

    Съединител

    Тресенето е възможно да се получава от масло, което попада на съединителя от семеринга на коляновия вал. при мен на 2 стари коли беше така. По стари от това ауди. При твоето не знам дали може да стане така. Оттам си и капеше доста. На с4 ми тресеше понякога, най-вече като е много загряла. Смених го. Пооправи се, но пак се случваше да тресе. Но не беше проблем. Възможно е и маховика да играе роля в цялата работа, който не смених.
  12. Много хора са имали. За мен това е направено нарочно да се пълни и да горят компютри. Защото отляво са релета и предпазители,но отдясно са компютри на мотор, абс. Тия маншони трябва да се махнат. Става през кората над колелото. Махни ги вече няма да се пълни. Но трябва да отваряш понякога, защото ако влизат листа ще запушат дупката и без маншони. Аз от години не паркирам, където падат листа, защото е голяма беля. Особено, ако са малки.