Jump to content

mshbul

Members
  • Мнения

    6738
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

2 Последователи

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 AEL Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

5905 профилни разглеждания

mshbul's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Освен да няма грешки, трябва и резервоара да е над средата, имаше и още нещо.
  2. едва ли е заради масло. Трябва да се видят с компютър грешките.Щом е станало едновременно нещо се е случило.
  3. mshbul

    Наводнен радио модул

    И моя люк тече това лято. Не знам какво да го правя. Чистил съм ги тия дивотии. То какво ли не трябва да им прислужваш. Добре, че стои в гараж, иначе да се е наводнила вече.
  4. mshbul

    Наводнен радио модул

    Там монава ли тръбичка за задна чистачка?
  5. mshbul

    VAG-COM

    И това е вярно. Но основното .EXE, което се стартира е правено от китайците. В оригиналния софтуер няма такъв файл - vagcom.exe. Това не значи, че е опасно. Все пак няма да се закачам към мрежи, където трябва сигурност - работни имам предвид. Както и досега съм правил.
  6. mshbul

    VAG-COM

    Днес пробвах софтуера и работи. Обаче не само една антивирусна го определя така. Може и да има нещо в него. Имайте едно на ум.
  7. НЕ е спрян ЕГР. На място е около 20%, като се вдигнат оборотите се вдига над 90%
  8. mshbul

    VAG-COM

    Здравейте, купих си от склад66 кабел и софтуера, който дават на диска антивирусната го намира за троян. Компютъра не го ползвам за друго, но все пак се чудя дали наистина е опасен тоя софтуер. И от рос-теч софтуера дали ще тръгне с кабела на склад66?
  9. mshbul

    ТЕРМОСТАТ

    Едва ли са му казали като я е купувал. Може да е била с вода. Може и да е вкарвала масло и да са оправили, но да не са прочистили системата. По принцип само по нанадолнище може да пада и то като е под нулата. Доста е възможно да заяжда термостата от ръждата. Не е лошо да се промие системата. Но не знам как се прави.
  10. mshbul

    ТЕРМОСТАТ

    най-вероятно е от термостата. Сега не е много студено, не би трябвало да пада температурата, иначе може да стане от отоплението. Най-сигурната проба е да караш без парно за проба и ако пак пада, отоплението не е причина, а термостата не затваря. Но не бързай да го сменяш, изчакай десетина карания. На мен ми е правила няколко пъти така и после се оправя. И то лятото се е случавало.
  11. Това не съм го гледал на колко показва. Но мисля, че работи, защото преди 4-5 години имаше грешка за ония малките дупчици в тръбата след голямата клапа за въздуха, та я чистих(голяма мъка беше - като заварени бяха тия налепи) и оттогава я няма тая грешка. Ще го видя като закачам компютъра, че ми е интересно. Обаче са ми правени дюзите. Може би като са наред по-малко пълни дпф-а.
  12. На моя туарег още е там дпф - на 310 000 е. А туарега харчи повече нафта от аудитата и съответно го пълни по-бързо.
  13. mshbul

    Егр,дпф, вихрови клапи

    Както е писал колегата няма как да се спре софтуерно и да остане. Освен ако не го изпразниш от съдържание и да е като гърне. И за датчика е прав да го правиш, но компютърът прави друго при грешка от датчика за налягане. Прави на 150-200км регенерации и то по-продължителни от нормалните, явно нещо предварително зададено като време и гориво. Личен опит. Аз се притенявах за ДПФ, а то ми вкара нафта в маслото от регенерации за 1000км. Като се върнах беше 3-4мм се вдигнали вместо да спадне с 1-2. Това са поне 300мл нафта. Добре, че беше за смяна маслото. А в града не ми се мисли какво се случва.
  14. писал е, че няма грешки, но щом мига подгрева не може да няма. Прилича не недостиг на нафта
×
×
  • Create New...