mshbul

Members
  • Content Count

    5,922
  • Joined

  • Last visited

About mshbul

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 AEL Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

4,196 profile views
  1. Ами като се е плащало от данъците на хората що да не ги смените. Но тук ние си плащаме от джоба, а не като НАП ще си платят глобата с нашите данъци, а не от техните заплати. И пак данъкоплатците наказани. И как няма да се крият данъци.
  2. Това е сериозна сума за този ремонт. Не съм го правил, но предполагам, че за 2 дни става. Вярно оборудване, наеми, ама чак 1300 за 2 дни. Явно има голямо натискане да се ремонтират тия аудита. И цените ще се вдигат, защото не всеки може да прави тия ремонти, а желаещите с лимузина за 10х се множат. След 2-3 години смяна на вериги ще е повече от цената на колата.
  3. Странно е да няма описания. Потърси лейбъл файл. А какъв код пишеш на този секюрити? Лонг кодинг няма ли?
  4. крушките по стоповете нямат бушони, пуска ги центръл електрик. виж дали има грешка за това и я изчисти и може да светне.
  5. щом е мигало погряването, има грешка. Вижте каква е и сигурно там е проблема.
  6. Не ми се вярва да я няма на 4ф. тръгни по каналите за адаптация подред и има текстове и гледай дали ще го намериш. Може да откриеш друго интересно, което не си знаел.
  7. mshbul

    Турбо лаг

    Има как да стане, нали много модели нямат дебитомер. Налягането на турбината е правопропорционално на количеството въздух. То и дебитомерът колко точно дава , особено като е на 10г.
  8. на мен май ми се е случвало. какви са носачите? Ако не се оправи след няколко дни каране, вкарай малко масло със спринцовка през маншоните на шарнирите.
  9. много полезна информация. Чудно ми е за какво ги правят тия релета дето не стават. Освен да го има и на други коли тоя алтернатор, където релето не общува с регулатор, защото такъв няма.
  10. тия 2011 много са им паданали цените. Поне на мен ми се струва така, не съм много в час. Иначе изглежда добре, едва ли е на тия км. Ако има как да ги докажат и да ги провериш в ауди, според мен си струва, стига да няма скрити проблеми.
  11. Не би трябвало да има синхронизатор, няма за какво. 1 път на място колата си работеше и вкарах задна без да натисна съединител и си влезе без проблем и подскочи и изгасна.
  12. за какво ще я мериш компресията, ако няма проблеми?
  13. Възможно е да са на + корекциите заради загубата през дихтунгите. Тия показания не са моментни, а с натрупване. След 2000км може да се пооправят, ако е било заради дихтунгите. Освен това и така не са толкова зле. Ако няма пушеци и спиране на стартера не ги пипай. Само на първи цилиндър третото е по-зле. Ако ти се занимава провери само на първи дюзата. Ако е зле на стенда прави и другите. Ако е добре я връщай и не пипай другите. Обаче интересно защо е започнало да изпуска. Изядени ли са дихтунгите? На снимката не ми изглежда изгоряла и затова да е изпускала. От добавки може да пропикаят.
  14. Реших да си купя АТЕ накладки за пръв път да видя дали има разлика и мисля, че има. Доста добре спира и то още със слагането. А това ми е важно, защото след смяна на накладки поне 5000км не спира както трябва докато се напаснат.
  15. Ако му разбираш имам един кабел май тахо и ще съм доволен да му взема 20лв.