-
Мнения
203 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно vanioj
- Рожден ден 19.08.1976
Друго
-
Kaра
Audi A6 C4 ACE
Контакти
-
Website URL
http://www.soundmusic.eu
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
София
Последни посетители
1030 профилни разглеждания
vanioj's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте, Използвали ли сте Тази добавка за почистване на охладителната система ? Върши ли работа ? Безопасна ли е за колата ?
-
Да , елементарно е : Вътре в лулата кабелът завършва на най-обикновенна клема , която влиза в Г-образен щекер за да се включи в дистрибутора . Пръска се лубрикант между кабела и гумената изолация ( лулата ), за да стане по-лесно и се дърпа . Внимателно ! Кабелът се отделя от лулата и може да се прекара през датчика . Клемата не минава лесно и трябва да се стисне леко за да стане равна на диаметъра на кабела ( все пак кабелите са автермаркет ) . После кабелът отново се вкарва в лулата през гумената изолация в щекера . Чува се "клик" и готово .
-
Разбрах как става - получи се перфектно .
-
Здравейте колеги , Знае ли някой как се разглобява кабела за 4-ти цилиндър на NGK кабелите за да се прхвърли датчика ? Явно се разглобява лулата откъм делкото , но как точно става ? Благодаря предварително
-
Здравейте колеги, Повреди ми се бравата на шофьорската врата - не задържа като се затвори . Виждам, че отдолу има едно зъбче, което трябва да се покаже и задържи като се затвори и после се освобождава с дръжката за да се отвори вратата. Това зъбче не излиза. Знаете ли дали тази брава се ремонтира или направо се сменя с нова? Благодаря
-
За това говорим точно . При мен реагира на шофьорската врата , с пасажерската нямя грижи .
-
С това започнах . Аз съм слаботоков техник и имам опит с разни инсталации . Не мисля че проблема е по кабели и датчици . Остана самото табло или нещо друго по колата .
-
И буксите са здрави , разглобени , почистени , перфектни , меря краят на веригата - буксата на таблото - цяла е . Датчика на казанчето съм го проверил по сервизното описание - работи . Дано да е таблото , лесно се сваля крушката .Ако ми попадне някое ше го разменя . Мойте опасения са да няма друг проблем , който да ме остави някъде по пътищата . Досега не е пищяля за нищо без причина .
-
И на ВАГ комп-а не показва грешки , ходих на сервиз .АБС-а няма грешки също. Механикът ми е грамотен перфекционист , четохме , гледахме по схеми - каквото сме проверили - здраво е . Пищи и мига , много дразни . Карам така вече около 1500 км . Колата е на 300 000 км , 01 1995 г. без борд-комп , почти в оригинален вид .
-
Колеги , има ли някой решение на проблема с тази лампа ? При мен накладките и датчиците им са здрви , кабелите също , имам спирачна течност , датчика работи . Масата излиза на таблото , букасата е презапоена за всеки случай. Проверил съм и почистил всички маси в колата , плюсовият терминал под волана също , всички букси и релета които съм видял. Акумолаторът ми е перфектен , всичко по колата работи , върви идеално , спира . Когато дам на контакт пищи три пъти и червената лампа с удивителната започва да мига . На отворена врата не го прави , щом затворя вратата или само натисна бутона на колонката , веднага изпищява и започва да мига . Всичко започна на първият по-сериозен студ тази зима . Оставих колата без проблема ,появи се при следващото палене ден-два по-късно . Имате ли идея къде може да е проблема ?
-
При мен беше палеца и капачката. Имах същият проблем с АСЕ мотор. Когато изгаснеше миршеше на бензин.
-
Гумите са задрави , прави , равномерно износени . Грайфер 2х 5.5 мм , 2х 6.0 мм . DOT 2013 година . Made in Germany . цена 140 лева тел 0898 516 353 Ваньо
-
3 мм дебелина и на двата , 20 мм х 20 мм е едининия пред шофьора , а другият е 20 мм х около 100 мм , непомня точно , трябва да премериш дължината , отворите за болтове - 6 мм
-
Имам 100% трайно решение на проблема . Няма нищо общо с рамена , пружини или марки и модели чистачки . Минах през всичко . Елементарно е - механизмът с моторчето и лостовете , които движи раменете на чистачките се държи към купето посредством 3 винта през 3мм тампони . Винтовете се навиват в тези тампони . Същите тампони са от някакъв полимер , който старее и винтовете недържат . Ъгълът между раменете и стъклото е непостоянен , а ако са кривени раменете или подсилвани пружините проблема ескалира с времето . Отстранете тампоните , дистанцираите механизма на моторчето 3 мм от купето с алуминиева подложка , стегнете с болт и гайка и забравете проблема . Когато сглобявате механизма на моторчето , спрете чистачките в най-горно положение и настройте ъгъла на раменете към стъклото псредством 4-тият винт долу до моторчето .