-
Content Count
17,637 -
Joined
-
Last visited
-
Теоретично огледалата се ауто-димват, ако имаш екстрата, дясното пада надолу и се сваля задната щора, ако си седан и е електрическа- това ако си с ел.салон и седалки с памет. Самостоятелно падане на огледалото надолу не съм сигурен, че има, но ти пък сподели, че ти помни според ключа настройките на парното в два различни сета
-
Ако имаш ел.седалки с памет- вързано е с паметта.
-
Ако искам, и на Голфа си ще садя. Единия ни департамент разработват точно това и да кажем, че съм имал допир с неземната технология, докато ти си занитвал капаци от контейнери за смет в мазето. Тъчовете не са удобни, а на моменти са направо опасни за употреба при шофиране.
-
Харесай си някоя друга марка. Аз съм с по- стар модел Горение и не съм доволен- постоянните филтри не се предлагат като резервна част, шумен е, а черешката е, че се оказаха верни слуховете за лесно запалващи се- на познати от същата марка им се запалва два пъти- натрупва мазнина в близост до мотора и от топлината пламва.
-
ОЕМ, както и амортисьорите. Купувах миналата година.
-
С тъчовете хептен няма да ти хареса, пък нека е кисело гроздето.
-
Боядисване на кожа - дълготрайност
Ivo_Dinkov replied to zafirovp's topic in Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Възможно, но аз съм в пъти по- доволен от крайния резултат от почистена на пара кожа от чистена с алкохол и мазана с химия такава. Имало е много доволни и малко недоволни. Правех го по-скоро като хоби и източник на странични доходи, всеки съм предупреждавал, че съм самоук и както казах доволни е имало повече от недоволни. П.С. поправял съм ваши ремонти, предполагам, че и вие сте поправяли мои такива -
Боядисване на кожа - дълготрайност
Ivo_Dinkov replied to zafirovp's topic in Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Като самоук гаражен творец, работил включително и с продуктите ви, смея да твъря, че имам по- добра алтернатива на почистването и омекотяването за 80% от случаите. Аз лично, след проверка състоянието на кожата, почиствам директно с парочистачка, като не задържам повече от секунда на един участък. Пропускам почистването с алкохоли и мазането с препарати. Падат всички допълнително нанесени бои, лакове, вакси и т.н.. Следва сушене на 21.5 градуса и 60% влажност (малко помещение с климатик). Ползването на химикал за сваляне на бои също става излишно, а кожата остава мека и с отворени пори. След това при нужда се ползват шкурки, филъри. Нанася се праймър. Суша пак няколко часа на 21.5 и 60% влажност. Боя и лак в по- кратки интервали. Естествено, имал съм случаи, в които кожата е толкова стара, опечена и/или изгнила, при които парата не прави нищо или унищожава напълно кожата- там се третира само и единствено с химикали и спирт или директно отива за нова кожа, ако преценя, че поправката няма да е дълготрайна. Това излиза на повърхността след първото минаване с парочистачката на 20 годишен волан- боя и много вакса + стопен восък с боя, ползван за запълване на прокъсвания в кожата -
Аз ги сменях през смяна на маслото- разтичат се, картерната вентилация ми беше наред, но и на 2.6- цата, и на 2.8-цата се опичаха от топлината, както и хидравличната помпа- там е най- топлия участък под капака.
-
Има лагер- има проблем, няма лагер- няма проблем(е, има вибрациЙ)
-
Пробвал съм, лично правен за мен салон с бои за 300 лв.
-
Не точно- 'оригиналната' боя на кожата всъщност е химия, нещо като течен винил. За седалката- зависи от килограмите, как е карана колата- градско, извънградско. Аз съсипах една седалка и един волан за 70 000км градско каране.
-
Избор между А4 B7 3.0TDI или 3.2 FSI
Ivo_Dinkov replied to Стамбата's topic in Как и каквo Audi да си купя?
Може и аз да подвеждам, исках ориентировъчна цена за смяна на вериги, под което разбирам пълно обслужване на мотора + части, а може и много за труд да са ми искали(съединител също влиза в тази сума, така и така мотора е изваден). -
Избор между А4 B7 3.0TDI или 3.2 FSI
Ivo_Dinkov replied to Стамбата's topic in Как и каквo Audi да си купя?
Аз го разглеждах като компромисен вариант на 4.2 с ръчка. 100% от предлаганите в немско коли бяха с директно или индиректно споменато, че има шум в мотора, вероятно вериги. Около 4000 ми казаха за смяна, изпадаха все със скучни цветове или на безумни цени и нямах шанса да си купя такова.