Jump to content

Странно поведение на турбо


Stoqn.Tumbev

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам странното усещане че колата на моменти върви много добре, а на моменти зле. Направих няколко лога на дебитомера и турбото и при дебитомера всичко изглежда ОК, но при турбото, нещатата не седят така. Вдига налягане след което има спад на 2300 оборота и се нормализира след 2700.  Според вас, какъв може да е причинителя на това поведение- N75, мръсна геометрия или... Прави ме впечетлени че турбото се чува постоянно в ниските обороти, не знам дали е нормалмо.

 

колата е а4 б5 1.9 АФН 110 магарета - без катализатор

прикачвам лога:

 

58d03fa538b9a_2017-03-2022_40_34-Start.png.bdb4685c9905549f5976e4c592edd998.png

Редактирано от Stoqn.Tumbev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда.Пиква си лекичко и после разтоварва.Свалял ли си ЕГР за чистене,ако не е затапен де.И маркучетата може да ги смениш,ако не си го направил още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР-а си работи. Маркучите не съм ги сменял, ще ги сменя, но не мисля че проблема е от тях. Ще пробвам да намаля egr-a до минимум и ще направя още един лог. Странното е, че колата студен върви много добре, но като загрее ми се стува че става по-тромава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери лостчето на геометрията дали се движи свободно при откачен актуатор.Провери и хода на самия актуатор.Смеби маркучетата,въпреки че ти изглеждат добре.За да се увериш че проблема не е в N75,размени го с N18 за един тест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата. Вчера свалих N75 и реших да го отворя за профилактика(Видях,че братушките ги отварят и чистят) и клапана се движеше доста трудно, имаше доста мръсотия вътре... та, почистих го, малко WD40 за лубрикант, смених вакумите и сега мисля че колата върви по-добре. Снощи карах по магистралата и на 5-та, като натисна газта ускоряваше доста добре. Остава само да направя лог за да видя дали наистина съм си решил проблема. 

 

П.П. геометрията я движих докато беше със закачен актуатор и мисля че се движи доста лесно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ми остана време и направих ЛОГ, но сравнен с логовете преди чистенето на клапана (не този който е на снимката) няма никаква разлика, пика на турбото липсва... :nixweiss:

 

 

LOG-turbo2.xls

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега може да скъсиш хода на актуатора.След това лог,за да видиш как е.Стараеш се процентите на duty cycle да са между 75-80.Турбото трябва да има пик,но ако ти хресва така,не се занимавай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го скъся, изобщо не ми харесва как върви в ниските. Преди карах 90 коня и вървеше повече от AFN-a, но турбото имаше хубав пик на 2.1 и след това разтоварваше на 1.9, и N75 държеше около 70%. Когато ми остане време ще го скъся и дано да се съживи мъртвеца. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...