altivec Публикувано 28 Март 2013 Доклад Share Публикувано 28 Март 2013 Здравейте, Насочил съм се към А3 2.0 TDI 2007-2009 година само, че от много места чувам ,че има голямо значение каква е модификацията на двигателя.Бърз преглед в wikipedia ми показа следното :I4 DOHC 16V turbowith unit injectors BKD 140 PS (103 kW; 138 hp)(2003-2008)I4 SOHC 8V turbowith unit injectors and DPF BMM 140 PS (103 kW; 138 hp) (2006-2008)I4 DOHC 16V turbowith unit injectors and DPF BMN 170 PS (125 kW; 168 hp) (2006-2008)I4 DOHC 16V common rail turbowith DPF CBAB 140 PS (103 kW; 138 hp) 2008–present CBBB 170 PS (125 kW; 168 hp) Първия двигател е без филтър за твърди частици, всички останали са с такъв филтър.Някои знае ли кои модификации на тези двигатели трябва да се избягват, проблеми и т.н, за да знам какво да гледам при покупка на такъв автомобил?Благодаря за информацията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 28 Март 2013 Доклад Share Публикувано 28 Март 2013 всички 140 са за избягване , 170 коньовия е ок!аз лично се оглеждам за същата кола, само че след 2010 искам да е ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Март 2013 Доклад Share Публикувано 28 Март 2013 Е до 2008, не е ли ПД , а после Комън рейл ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 28 Март 2013 Доклад Share Публикувано 28 Март 2013 Даже и 2009 има ПД и то фейслифт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 28 Март 2013 Доклад Share Публикувано 28 Март 2013 От тези които си избройл само последната е комън рейл. Съответно и тя е логичният избор. Разликата в работата между КР и ПД е от земята до небето в полза на кр.. Въпроса е че и като цена ще е най-висока вече ти трябва да прецениш дали те устроива. За мен да се дават толкова пари за малки колички е неоправдано но все пак всеки според нуждите си В краен случай гледай и ПД тия без последната ама си е компромис мотора работи доста по-шумно и остро , дюзите им не ги ремонтират, имат проблеми с главите 2ПД\ само определени мотори не ми се търси кой точно\. НА фона на цената си някак не е нормално да работи като руска селскостопанска техника от 2-та световна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 28 Март 2013 Доклад Share Публикувано 28 Март 2013 В краен случай гледай и ПД тия без последната ама си е компромис мотора работи доста по-шумно и остро , дюзите им не ги ремонтират, имат проблеми с главите 2ПД\ само определени мотори не ми се търси кой точно\. Защо пък без последната ПД , какво й е .Заради ДПФ-а ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 28 Март 2013 Доклад Share Публикувано 28 Март 2013 (Редактирано) Защото тя е комън реил :zustimm:/>/> \от списъка на колегата\ ДПФ-а вече не е проблем хубаво е като работи не е чутовна драма като се скапе е се стигне до премахване :)/>/> Редактирано 28 Март 2013 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
altivec Публикувано 29 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) Тази последната която съм добавил са всъщност 2 типа двигатели, просто не съм форматирал правилно текста :)/>/>/>/> I4 DOHC 16V common rail turbo with DPF 2008–present CBAB 140 PS (103 kW; 138 hp) CBBB 170 PS (125 kW; 168 hp) Доколкото знам 170 коня е quattro, което много хора ми казват да избягвам, много били скъпи ако нещо се скапе.За DPF също съм чувал много гадни неща от сорта на : при запушване колата започва да харчи като за световно, 3-4 к за смяна на филтъра и т.н., толкова ли е зле наистина?Иначе колегата е прав като казва, че тези без common rail тракат яко и някак ми се вижда смешно да дадеш толкова пари за нещо подобно на трактор Някъде бях чел, че тези с BKD код, нямали проблема с маслената помпа, който другите от двигателите(не common rail) имали, доколко е вярно, не знам, ако може някои от колегите да потвърди... Редактирано 29 Март 2013 от altivec Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) Друг път като четеш от тук и от там моля те замисляй се, а не го прави машинално. Омръзна ми едно и също да го дъвчим всеки ден. Има си тема във форума конкретно за този модел Ауди А3 8Р, там сме дискутирали всичко с колегите притежатели на такива автомобили. И още поне на 10 места има писано във форума за мотора 2.0 TDI. Редактирано 29 Март 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
altivec Публикувано 29 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) Никой не те кара да четеш и съответно да отговаряш!!!Винаги ще се намери някой който да се направи на велик и да изрази виждаш ли колко му е неприятно да чете това или онова, точно защото информацията е доста разхвърляна затова искам да се обобщи в едно конкретно питане... Редактирано 29 Март 2013 от altivec Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 Ако беше прочел темата под твоята, щеше да видиш как сме написали и обобщили за 2.0 TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
altivec Публикувано 29 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) "Колега" не знам за коя тема говориш, попрегледал съм ги, май нещо не си разбрал какво питам!Още веднъж - интересуват ме кои са проблемните двигатели според engine code, ще ти се извиня ако някъде има споменато за всичките.Не ме интересуват откъслечни фрази за този или онзи двигател, сред плявата от кой какви проблеми имал с откраднати прозорци или обороти на двигателя!Имам конкретно питане, предполага се конкретен отговор, по възможност без да разводняваме с ненужни излияния.Моля те ако няма какво да добавиш, просто спри да пишеш, защото точно заради такива раздути теми, е толкова трудно да намериш каквото и да било! Редактирано 30 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) Прочети:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=142021 това е темата под твоята.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96170&st=02.0 TDI ако купуваш трябва да си отваряш очите на четири. Как се проверява, кой номер глава е на BKD напречно разположен 2.0 TDI 16V мотор - такива има в А3 8Р, Голф 5, Сеат Леон, Мицибуши Лансер,Шкода Октавия Пукат се глави с номера v330 v320 v125 v130Благодаря на колегата Sotef от шкода форума за нагледното обяснение.Оттук дето съм сложил стрелката си промушваш ръката и номера се намира там в края дето съм оградил кръг, сама че отзад. От тази страна дето съм показал лесно се бърка и таман има място да си провреш ръката, защото от другата страна е по- малко разстоянието, ама не може да се бръкне. Аз направо с тела в ръка и щракнах, че нямах малко огледало подръка. Редактирано 29 Март 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
altivec Публикувано 29 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) Прочети:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=142021http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96170&st=0Ти май наистина не четеш какво съм ти написал и упорито отказваш да вникнеш в смисъла!Споменах ти че съм ги попрегледал ама ти не та не, благодаря за линковете все пак :)/>/>Ето това е най-близко до това което питам (извинявам се за цитата, но се вижда че няма как) :"Този мотор излиза 2003- та с PD и 140 коня ( код: BKD ) от 2006- та серийно се вгражда DPF ( код: BMM ), като клапаните се редуцират от 16 на 8, възможно е при него да се отстранени детските му болежки( въпросният филтър, месните доктори от VW ми казаха да бягам от него, че бил доста солен, а при нафтата в БГ бил нещо, като консуматив , въпреки че в книжката на Sportback- a пише, че този филтър се само прочиства по някакъв начин и тук съответно възникна противоречието, дали DPF e приложим в родни условия ).Същата година излиза варианта и със 170 коня, с common rail и DPF и 30 Nm повече ( код: BMN ).Зависи какъв е кода на мотора.Иначе поздравления за избора ! "Благодаря на Holz_8885 за коментара и следващият на verter, но мен ме интересува по-конкретно инфо и за моторите след 2008 с common rail, какво да се гледа, серийни номера, най-често срещани проблеми по двигателя и т.н.Ееее това вече е доста полезно инфо, благодаря ти, пропуснал съм го!Нещо друго толкова полезно дали ще излезе за по-новите модели?Обобщаването е изключително полезно, след като се натрупат достатъчно конкретни отговори, ще помоля админа да изтрие всичко друго.Прочети:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=142021 това е темата под твоята.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96170&st=0Оттук дето съм сложил стрелката си промушваш ръката и номера се намира там в края дето съм оградил кръг, сама че отзад. От тази страна дето съм показал лесно се бърка и таман има място да си провреш ръката, защото от другата страна е по- малко разстоянието, ама не може да се бръкне. Аз направо с тела в ръка и щракнах, че нямах малко огледало подръка. Редактирано 30 Март 2013 от VBI Коригиране на пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) За 2.0 TDI комънрейл мотора не съм чул да има фрапиращи проблеми, но и не знам някой във форума да кара А3-ка с такъв мотор. Daks кара такъв мотор на новата А4-ка , но там мотора е разположен надлъжно. Предполагам има и други хора с 2.0 TDI комънрейл мотор, но едва ли са на А3-ка, защото те държат доста цени и е по изгодно да си купиш друг модел или марка за същите тези пари.А3-ка с комънрейл мотор 140 конски сили А3-ка с помпа дюза мотор 140 конски сили BKDА3-ка с помпа дюза мотор 170 конски сили тук имаме дюзи СименсА3-ка с помпа дюза мотор 140 конски сили DPF Редактирано 29 Март 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
altivec Публикувано 29 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) Доколкото знам common rail е доста претенциозен по отношение на нафта и трябва да се слагат и добавки за горивото.Ром петрол слагат керосин, за да не замръзне нафтата :)/>Така като гледам 2008 година А3 върви около 18-20000, по-принцип съм навит за такива пари, стига да взема нещо свястно. Редактирано 30 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 По-нагоре си играх да ти покажа моторите как изглеждат. Така ще се орентираш - най-евтиния комънрейл А3, който срещнах е 19 900 лева и започват от 2009 вграждането им в А3-ките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
altivec Публикувано 29 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) Благодаря за снимките, може да се окажат доста полезни :)/>Иначе си прав за цената, е тази за 19 900 сега отивам да я гледам и после ще споделя впечатления :)/> Редактирано 30 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) между другото сигурно знаете има акция в порше по смяна на дюзи .... на един агент след като му ги смениха колата стана доста тиха и работеше доста по меко от преди :zustimm:/>/> и ако си спомням точно сменяха тоно сименс дюзите със некви други ...ше го питам като го видя! Редактирано 29 Март 2013 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
altivec Публикувано 6 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Купих А3, 2009, 2.0 ТДИ, 140 коня, common rail Благодаря за отговорите, инфото беше доста полезно. Сега само трябва да намеря и навигационния диск, доколкото гледам има значение на каква записвачка се записва, което може да се окаже проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване