Jump to content

SuperNas

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8PA

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

SuperNas's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. SuperNas

    Audi A3 BKD - First Start (problem)

    Колега напиши какво си направил точно до сега и след това може и някой да ти отговори. Например сменил съм това ......... и това.... Защото първо си написал, че не си сменял шалтер на алтернатор, а после казваш, че си говорил (не знам с кой говориш) и е сменен???
  2. Много се радвам колега, а случайно да имаш клип как палеше преди да смениш шалтера? Ще е полезно и за други колеги, ако срещнат този проблем
  3. Супер, сега остава да кажеш какъв е ефетка след смяна на помпата И при теб когато пали трудно излиза ли ти от ауспуха бял пушек с мирис на неизгоряло гориво?
  4. По-добре не го махай, чувал съм че се чупи много лесно. Ти защо искаш да го махнеш?
  5. Да за о-пръстените става на въпрос. Относно пружината, можеш да я счупиш при опита да я разпънеш и после трябва да търсиш нова Един път пружината разпъната и сложена на място няма какво да и стане. Аз не съм прилагал огромно усилие да я разпъвам, просто видимо малко я удължих! Дано да ти се оправи проблема! Ти все пак гледа ли какъв е дебита, като я вади или не си я пробвал помпата?
  6. Да същата, дано да има ефект А ти като гледа дюзите, сменя ли уплътненията?
  7. Да може от него ли от тандем помпата, но неизключвам да е и нещо друго (варианти много). Един от майсторите ми каза кабелен сноп на дюзите, друг пък го изключва това, трябвало да го покаже на диагностиката като грешка в някоя дюза. Не знам какво да кажа, всичко е на проба-грешка май.
  8. За съжаление нямам снимков материал :(. Намира се на самата помпа отгоре, не на стойката, а на металната помпа. Прикачвам примерна снимка с кръгче съм очертал капчето (с две кръчета е), което се маха и вътре е пружинката. Относно вибрациите не съм сигурен, че са от тампона. Но като го смениш моля пиши, за да знаем всички какви са резултатите.
  9. Не смея да кажа, че съм отстранил проблема, но не се е появавал вече 6 месеца. Последното което направих е да сваля подкачващата помпа от резервоара (свалях я поне 3-4 пъти преди това) закачих я директно към акумулатор и сложих едно маркуче прозрачно за да видя горе долу на око какъв дебит прави. По време на експеримента ми забелязах, че дебита е добър, но има едно малко пружинно клапанче, което според мен служи за ограничване на налягането (да не прави повече от някаква стойност). Така реших да видя какво мога да направя с него и го отворих (има една пластмасова щипка) вътре има пружинка, разпънах пружинката и затворих капачето. След тази процедура не съм имал проблем с паленето. Нищо друго не съм правил по колата след това, защото където и да ходех по серивзи всички казваха, че колата си е добре и нищо и няма. Не знам дали при теб ще помогне, но не ти пречи да пробваш. Имам от време на време вибрации (неравномерни обороти), но те са по-скоро само когато натискам спирачка преди сфетофар с малка скорост, на място много рядко се появават (това май го имат и други колеги, но за сега лек няма). Късмет колега!
  10. Колега как разбра, че е температурния датчик и кой точно (знам за поне 2 различни)? Благодаря предварително!
  11. Тук най-вероятно никой няма да ти каже за това ако познаваш някой читав майстор на ВАГ групата отивай при него и почвайте да се борите. Задължително пиши като намерите виновника! Аз лично съм пускал подобна тема: Късмет!!!
  12. Пробвай преди да тръгнеш да палиш, 3-4 пъти на контакт (така ще разбереш дали проблема е от въздух в системата или е нещо друго).
  13. Колега Germanecaa, ти как гледаш че видимо няма течове? Ако е от прословутия тройник няма как да видиш, че е от него, без да направиш хубав достъп до там и може пак нищо да не видиш. Примерено при мен ми изчезваше около 100гр. на 1500км да речем (така 9-10 месеца). Докато преди около 1 седмица работата мина на 200гр. на 300км. Видимо нищо не виждах отгоре, но съм карал и други ВАГ автомобили и знам, че тройника е слабост, за това направо реших да разглобя малко и да видя какво става. Крайният резултат се вижда от прикачената снимка. Ако не се разбира от снимката: долното ръбче което държи гуменият о-пръстен го няма. Така че, успех дано да е откриеш проблема при теб!
  14. Спокойно колега и при мен беше така, сипи си до МАХ (но сутринта когато е студно), това при мен се случваше само при темп. под -5. След като му долях да е на мах всичко си е ОК.
  15. При това положение помпата ще работи ли? И няма ли да излезе грешка на компа? Или просто и намалява дебита?
×
×
  • Create New...