FeRoWwW

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About FeRoWwW

  • Rank
    User
  • Birthday August 1

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Пръсната свещ на 2ри цилиндър...Нито на диагностика я отчиташе като misfire нито бих се осъмнил,че проблема е от нея понеже бяха сменени преди 3000км с платиниеви NJK...Благодаря ти искрено колега!
  2. И на газ го прави ,не вярвам да е от това. П.С: Спойките са добре и всичко изглежда да е наред там.Възможно ли е да е пикаещ бензинов инжектор?
  3. За това ли говорим ? Понеже при мен реле 30 е за съвсем различно нещо.
  4. Благодаря,ще проверя!
  5. Нищо не излиза и на живи данни,за това пиша...
  6. Здравейте колеги, от около 2 седмици насам изскочи един проблем,който е следния: При рязко подаване на газ от ниски обороти 1000 до 2000 колата забива и сякаш губи единия цилиндър,развърта се адски бавно 100 об ги развърта 3-4сек и звука е точно същия(на 3цилиндъра).В момента в който върнеш газта и подадеш отново,но плавно се оправя и върви нормално.Прави го на моменти(не винаги) като при студен двигател се случва доста по-рядко отколкото при загрял,в момента в който стигне 90градуса веднага се усеща. Също така ако в момента в който приглъхне и подадеш още повече газ и гърми направо в колекторите и разтриса корите на двигателя. Свещите са замерени и са напълно изрядни. Възможно ли е да е от зацапан дебитомер понеже е с конусен филтър? И ако не то от какво може да е? Колата е А3 98год 1.6 код на мотора АКL. Благодаря предварително !
  7. Във връзка с по-големия капацитет на масло може да е сменян картера с по-голям,но видимо не е...
  8. Ще снимам при следваща диагностика и аз останах изненадан.Колата събира 5.2L масло вместо оказаните 4.5 по каталог.
  9. Точно и кратко ! Благодаря колега ! Работата е дълга и заплетена при мен за това и не писах детайли в първия пост...
  10. С отварян 1.6 мотор съм и шлайфан ( правена е в Германия - през vagcom диагностика го изписва като 1.7,а реално кода на мотора е AKL ,което съответства на 1.6 ,имам и графика на 135к.с).Колата я закупих с Wolf 5w40 и не го пипаше (даже го просрочих с 2000км при първа смяна),но слушайки монтьора си при 3тата смяната сложих Total Quartz 10w40,което гори като лудо(над 2.5L) ,бърка ми оборотите на свободен ход (750-850 и постоянно играят),при някои случаи на настъпване губи мощност в различни диапазони на оборотите и след това отново започва да дърпа. Не намирам вече качествен Wolf за това се чудя към кое масло да премина !
  11. Здравейте, имам въпрос - Audi A3 бензинов мотор на реални 230 000км (втори собственик съм) с какво масло да я карам ? Чувал съм,че само при старите двигатели трябва според километрите да се взима по-гъсто масло,но не съм сигурен дали е така...В момента съм в Англия на почивка и искам да си взема хубаво марково масло и ми трябва бърз отговор ? .Спрял съм се на Castrol Edge 5w40 ,да търся ли 10w40 или? П.С : 5w30 не е много удачен избор за кола,която се кара в БГ нали?
  12. Оказа се нещо супер елементарно...Разклонението за картерните газове ми беше спукано от бая време и го бях увил с изолирбанд,но е изхвърчал някъде и от там е взимало въдух.Смених цялата тръба за въздуха (от самия филтър) понеже е цяла с въпросното разклонение и се оправи.Мерси на всички,които писаха !
  13. Температурен сензор сменях горния,те са 2.Явно и другия е за смяна (ако е от това).Ще погледна и другият солега каквото каза.Мерси,ще пиша какво е било.
  14. Здравейте колеги, колата е А3 1.6 AKL 98ма год.При студен старт колата пали моментално без зачудване,но не държи оборотите и се мъчи да гасне и след 4-5сек мъчене загасва...Така 2-3 паления и след това няма абсолютно никакъв проблем щом започне да загрява(дори и да е под 60 градуса,но само леко да е загряла и няма ядове).През лятото,ако колата е седяла на слънце и е напекана проблема го няма.Колата винаги е карана на бензин и никога не е имала газова/метанова инсталация. Веднъж не бях разбрал,че съм на резерва и колата загасна,което ме навежда на мисълта,че може да е засмукало утайката и да я е налепило по горивния филтър,но проблема щеше да е постоянен,ако е от това... Другото,което ми идва на ум са свещите. Вашите идеи?
  15. FeRoWwW

    A3 8L Engine Swap

    Благодаря на всички ! Показах му отговорите и мисля,че разбра на къде да се насочи.