stenli933

Members
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

About stenli933

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A3 1.8T Quattro AJQ

Recent Profile Visitors

753 profile views
  1. Под конзолата предполагам имаш предвид, че си свалил патрона и си го занесъл? Малко упътване относно свалянето му ако може да дадеш, направо и аз да го сваля и така да го занеса, че ако им закарам колата те да си го свалят, искат от 120 нагоре.
  2. Не съм се престаравал много, за кабела не мога да ти кажа с точност в момента. Отидох в магазина и им обясних за какъв ток и мощност става въпрос и те ми дадоха подходящ за целта. Опънах един кабел от копчето (+ и -) до акумулатора за контролната верига и го вързах за релето. След това още един кабел за силовата директно от акумулатора, като на плюса сложих един предпазител 10 ампера. Увих релето с изолирбан и го наврях зад акумулатора за да не се цапа много, много с гнусотии. За силовата верига на клемите на акумулатора имам специални места за кабелни обувки, там го вързах.
  3. Запалих я колеги, излишни пари за репатраци и ключари. Запретнах ръкави и извадих патронника, след което с отвертка се пали, доста лесно стана. Ключа се оставя на ключалката за да си го засича имобилайзера и да не заключва волана и това е. След празниците ще се сменя патрона.
  4. Лоша работа, нямам камъка за волана. Впрочем какъв се водеше той? Някакви особености има ли при ваденето на тоя клеморед, нещо с което да внимавам?
  5. Лесно ли се сваля тоя клеморед, че нещо ме съмнява да е толкова лесно?
  6. Здравейте колеги, моля ви спешно препоръчайте някой, който може да помогне с ключалката на запалването. След контакт нещо изчатка и вече не мога да дам на контакт или да я запаля. Заключването на волана работи, но положението на ключа, което завърта стартера (усеща се като натискане на пружинка) изчезна. Звънях на ключар, той ми обяснява за някаква конзола, която трябва да се смени, понеже имало защита от напъване на ключалката и се била счупила, 150лв за труд + още толкова евентуално за конзолата. Колата ми трябва за празниците, ако може да дадете някакви контакти на някой, който може да ми помогне поне с някакъв алтернативен вариант да я паля временно... https://drive.google.com/file/d/15VNRhPfU5IPmIvwa6GOD8wq1VoIFPs0Z/view?usp=sharing
  7. Намерих го кое е. Обозначението NL на ключа е за халогените, което отговаря на пин номер 8 на буксата. Мисля, че си намерих и точното реле за целата: https://www.avto.bim.bg/Rele-12V-40A_pr45061.html Тези дни ще го действам, благодаря.
  8. Здравейте, колата ми е 99г. Снабдил съм се със всичко необходимо за монтажа на халогените (добавката с отворите както и самите халогени). Копчето за фаровете ми е с 2 позиции на издърпване (явно предния собственик го е сменял). Сега голямата драма е ел. инсталацията, кой пин от копчето отговаря за халогените, както и + ли трябва да вържа на него?
  9. Здравейте, мотора е 1.8T, от известно време при палене на студен двигател, първите 30-40 секунди работи супер задавено, мирише яко на бензин, а понякога дори гасне. Педала на газта почти не реагира ако опитам да и подам газ. След около минута се нормализира. Прави ми впечатление, че като извадя вакуумното маркуче на бензиновия регулатор за малко и го върна обратно, на следващата сутрин почти няма проблеми. На вагком няма грешки. Попринцип подозирам, че меката връзка ми е за смяна, ама не съм сигурен състоянието на генерацията дали е от значение. Имате ли някакви идеи от къде може да идва проблема?
  10. Тези теми ги видях, но са доста стари и май неактуални. Купих си фейс огледала, но вместо да ги боядисвам в моя цвят, ми се иска да се хромират/никелират. Тея капаци дето ги продават и се налагат върху моите ми се виждат циганска история.
  11. Здравейте, как или къде мога да си дам капаците на огледалата да ги никелират? Предполагам ако ги напръскам с някакъв хром спрей нищо няма да стане?
  12. Здравейте, трябва ми помпа за haldex първо поколение.
  13. На мен ми е ясно това с калниците, аз споменах по-горе, че съм с такива фарове и ФЕЙС калници. Просто колегата по-горе спомена за маската и някакви различия в чупките за фаровете.
  14. В такъв случай интересно хората как си слагат фейсови фарове на префейс коли? Проблема май не е с фаровете.