Добър ден. Някой да знае от къде може да се направи медията всеки път като стартирам колата музиката е на 3 увеличавам си я колкото искам до следващото палене .можели да се запамети някак си да си е така както искам. Благодаря предварително.
Здравейте, имам един странен проблем. Колата е А6 С7 2015г.272кс. При топъл мотор като запаля и реша да прагна с малко повепе газ ми влиза в авариен режим. С диагностика ми дава ниско налягане в рейла. И каро съм карал доста време и като спра на някое кръстовище или светофар пак влиза в авариен режим. На диагностика тогава я дава високо налягане в рейла и това го прави само лятото. Миналата зима и тази зима неми го е направила ното един път. Помпа и дюзи са пращани за проверка и са ок сменил съм регулатора на рейла и този на гнп-то и няма разкика. Като я гледам на живи данни зададена стоиност на рейла и реална стойност се движат еднакво но щом отпусна педала да гаста под 5%и веднага дига реалната стойност. На 60000hpa а заданената е 25000hpa. И щом натисна газта леко стойностите се нормализират. Някой да се е сблъскал с подобно нещо.Или да си я даржа за зимна кола. Защото под 15 -16°C.нямам кахъри.
Добър ден колеги някой да се е сблъскал с подобен проблем. Колата е А6 алроод 3тди.273к. Започна да ми прави вдни чалъми. При стартиране на мотора и потегляне по рязко ми забива и ми дава грешка че ниско налягане в рейла. При потегляне нормално и като покарам около 15-20мин и като спра на светофар или кръстовище на празен ход влиза в авариен режим и ми дава грешка високо налягане в рейла. Ходех при какви ли майстори един ме накара да сменя помпата смених я и пак същото. Друг ми каза да сменя реголатора за налягането на рейла смених го и пак същото. Дайте идеи и мнения моля.
Аз пробвах с датчик диференциално налягане и пак същото. Няма промяна.
Изключихме го софтуерно и го премахнахме и всичко си дойде на мястото и сега разхода ми е 7-7,5 не като преди 11-12литра нафта.
От стара загора до варна и обратно не можа да я направи с близо 80литра нафта. Рязане и заварка и един добър софтуер и всичко е ок.
Добър ден,вечер. Искам да попитам дали въпросния сензор може да е дефектирал. Защото при почти всяко каране изка да си прави регенерация. Закачих я на диагностика и ми показва на обороти 18мили бара и като и подам газ отива до 80-90м.бара. опитахме се да и направим принудителна регенерациа но изписа че неможе да стартира регенерациа защото вредните емисии са 14мили грама. А трябвало да са поне над 300.
Като спра и оборотите са някаде към 900 и като поварви 10-15 мин спадат и като я огася не се включват вентилатори. И така до следващо каране. Ходех в сервиз да и пуснат принудително регенерация неможаха колата не искалада почне защото отчитала 14милиграма вредни емисии и не се стартирала. Когато я изчакам на празен ход да и паднат оборотите и при следвсщо каране превключва на 1500об. И като я покарам малко почва да превключва на 1800обороти.
Здравейте, от един месец съм собственик на а6 с7 алроод. И искам да попитам дали е нормално всеки път като загася двигатела и се включват перките. И поне 10минути си бучат.
Добър ден,вечер. Днес като отивах към работа колата започна да прави проблем. Като отпусна гаста и като почна да подавам газ една такава започна да заглъхва ис натискането на повече на педала си наемаше. Наложи ми се кам обяд да излезна и запали много трудно от 5-6тия път и се появи едно гадно чукане на празните обороти а на високите си работеше. Швърших си работата и се върнах на работа нормално. И в края на работния ден отивам и не запали. И ме закачиха да ме дърпат да я прибера и реших да се опитам да я запаля докато ме дърпат хем за сервото да имам спирачки. И така около 15 км. И можеби десетина пъти се опитвах на шеста скорост и на контакт и запали. И пак това гадно чукане пребрах се нормално. И сега неиска да запали. Дали има някой които се е сбласкал с такъв проблем и може да помогне с нещо колата е на почти 600000км.2,5тди 163кс. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО