9858

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About 9858

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    1.9 TDI, 2.0 TDI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Sofia
  • Interests
    Audi Audi Audi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Адмирации за точния и правилен отговор колега!!! Това което си написал е обективната истина. Благодаря още веднъж! P.S автомобила е в гараж.
  2. В резултатите на търсачката пише че този двигател се сипва и кара с 5w30 Това не е принципно някакво геройство колега…,
  3. Масло с вискозитет 0w30 на дизелов автомобил над 200К и над 10 г. според мен е пагубно за турбината и не само…особенно лятото
  4. Колега моите уважения, но не знам дали четеш темата внимателно не става въобще въпрос за масло vag 5w40… а относно 0w30 където си наливал на колите явно имам сериозна отстъпка и си я ползваш за да си ги товариш и от това. При положение че има на пазара масло 5w30 със правилния вискозитет и спецификация било то мобил исп или репсола тотал 507.00 ти да наливаш 0w30 на мотор над 200К дава само по себе си обяснение колко си компетентен и колко те е грижа за автомобилите които обслужваш…Само един бърз въпрос: Имаш ли идея на 40 градуса навън какво се случва в двигателя който е с 0w30 ?
  5. Незнам на колко caga си сложил 0 w 30, но днес си говорих и със сервиза на порше запад с който трябва и дори от там ми казаха че принципно е по-добре да се сложи 5 w 30 на този двигател, но уви вече VAG не го предлага.
  6. Колеги това нормално ли е кола на 230 000 да сложат 0w30 в сервиза 507.504 защото вече не се предлагало 5w30 ?! Недуомявсм ама елементарна логика 0w 30 - на двигател на 230К, лятото… Мисля да го сменя по най бързия начин и повече никога да не стъпвам във въпросния “модерен”сервиз на ботевградско. Дайте мнение какво мислите по въпроса и вие това нормално ли е?! B8 2.0tdi caga. Имам чувството че нещо може замине с това масло като за начало турбина
  7. Горните два са Ок но Трябва да се проверят и долните два на дпф там е възможно също
  8. Направих всичко но пак остана проблема. Дава си грешка P2453. Смених сензора с нов на Бош, адаптирах новия с vcds и без резултат. Изчиствам грешката, на другия ден два пак светва лампата със същата грешка. Вече незнам какво да правя. Живи
  9. Ще пробвам, мерси колега
  10. Това което си ми пратил не става при А4 B8 vcds
  11. Благодаря ще го адаптирам!
  12. Здравейте колеги, появи се грешка на таблото чек емджин. След диагностиката показа P2452 Сензор, налягане изпускателен колектор След смяната грешката изчезна, но пак се появява подобна близка свързана със този сензор предимно след каране на колата. Доколкото виждам разликата е в състоянието на сензора Стария - P2452 passive/abiogenesis Новия - P2453 - active/static Моля ви за вашите мнения и съвети какво се случва.?
  13. Проблема е решен! - МАП сензора... Благодаря на всички колеги които бяха активни в темата!