Jump to content

Georgi P

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 C7 2.0

Персонална информация

  • Локация
    Varna

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Georgi P's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. За това и се учудих, а и самата "проверка" беше в стил "Гошо майстора.." Пише , че смяна на ангренажен ремък (каквото искат да правят) влиза в гарнция.Като излязат с офертата ще видим...
  2. Колеги , едно въпросче и от мен. От известно време започна едно виене/църкане на студен двигател , звук тип ролка/пистов ремък - не прекалено силно - но досадно , на място се чува.Щом двигателя достигне 70 градуса поне всичко изчезва.Аз лично го чувам че е от ролка. Викам си, я да отида до ауди центъра /Берлин/ и без това е в гаранция колата и е на 116 000км , а по книжка пистовия се сменя на 130к а ангренажния на над 200к. Дойде служителя да я огледа, само вдигна капака и каза "ааа това е Ангренажния" - за 20 секунди. И съвсем ме изуми.Не знам защо но си мисля ,че се опитват да ме изпързалят. Все още очаквам одобрението на гаранцията, обаче забелязах в документа че от сума 650 евро за материал и смяна , Ауди покрива 350, а аз 300.Не съм използвал гаранция до сега, но предполагах, че те трябва да си покрият всичко особено. Само да отбележа, че в Германия всички офицялни дилъри не са по-малки тарикати от нашите. Как ви се струва тази ситуация? Някой използвал гаранция в Германия да сподели мнение.
  3. Ами до колкото съм виждал динамичните мигачи на фаровете са на същите фарове като тези които имам (които са на снимката), за това предполагам, че всичко опира до кодиране.
  4. Здравейте, интересува ме има ли как мигачите на този фар да станат динамични, чрез кодиране например или.. ? Да добавя само че стоповете са ми динамични.
  5. Здравейте, интересува ме 2.0 tdi Ultra 190 к.с. с ремък или верига е/ и по конкретно за а6 с7 2017г. Аз мислех, че е с ремък ,а при една обява на сервизната книжка /изрядна от ауди германия/ се вижда , че не е сменяно по тази част нищо вече на 170к км. и останах малко озадачен. Благодаря предварително, Георги.
  6. Моята е 170 000 100% реални килкометра, чак толкова износена да е...
  7. Здравейте колеги. Вчера реших да покарам малко колата ми А6 C6 avant 3.0 tdi 2007 224 к.с на спорт режима градско (с често "настъпване") и като се прибрах забелязах доста по силен вибриращ и груб звук на двигателя.Предположих ,че след като изстине всичко ще е наред.На другия ден паля (вече дори и забравил за ситуацията) и отново същата работа. Основата на проблема е когато превключа на R D и S се чува едно не много силно , но не и слабо бучене, един приглушен звук придружен с вибрации които не бих казал ,че се усещат по волана (гърнетата също вибрират стабилно , но и преди това си бяха така), а като се смени на R или N всичко това изчезва мигновенно.Колкото и да се въртях около колата ми се струва че всичко идва основно от двигателя , въпреки че и в купето се чува стабилно.Пробвах и на топъл и на студен двигател- няма разлика.Също така когато съм на една от въпросните R D S предавки и пусна спирачката всички тия звуци се засилват, когато я карам и при не силно настъпване на газта усещам и вибрациии в педала, а като я пусна по инерция отново е тишина.Другото което исках да отбележа , че турбината ми се струва малко по звучна. Мого се надявам проблема да е в некачествен дизел или в това, че скоро ми предстои смяна на маслото на двигателя. Гледах из форума и колеги със сходни проблеми са сменяли раздатки, имаше друг случай за смяна на полуоски или смазване на триподите, тампони или това от което най-ме е страх проблем с кутията. Според вас на къде да се ориантирам колеги?
×
×
  • Create New...