Jump to content

Armi

Members
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Контакти

  • AIM
    armin_ars

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Стара Загора

Последни посетители

812 профилни разглеждания

Armi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. извинявам се за закъснелия отговор, ето ги и снимките, ресхетката е от снимката на ауди-то, а брониата е чисто нова, боиадисана в черно, само че не стана на американската а4 и никога не я сложих, тя идва и престилката отдолу, само че нямам нейна снимка. ако все още имате интерес, моля ви обадете ми се на 0878870805 и решетката ...
  2. забравих да добавя че частите са за европейско А4, а не за американско
  3. здравейте отново. след като продадох ауди-то ми останаха доста части, които съм сигурен, че биха били по полезни на някого отколкото да висят в гаража ми, а именно: предна броня с престилката - чисто нова, никога не е слагана, защото не стана на американско ауди рамката която държи фаровете и вентилаторите - същата причина километраж - целия (в километри) предна решетка (горната, която е на предния капак) ел мотор за задното стъкло задна колона (за задната врата) радио Ауди Симфъни, с чейнджър, за американско а4 задна греда - под задната броня - остана ми след като сложих теглич от А3 ми е останал километраж ако имате нужда от снимки, мога да направя и да изпратя или ми се обадете на 0878870805
  4. blagodaria na wsichki za komentarite, kolata e prodadena ot kraia na minalata sedmica
  5. благодаря, didoya, на митническата декларация пише на колко е влязла (90000км). от две години даже аз се изненадвам че съм навъртял 60000км.
  6. Много благодаря nuvoari и McRein! Фабрично колата е 170 к.с., двигателят и е AMB, по времето, когато я внесох в България имаше акциз и тези 7 коня ми струваха 5000лв, но си заслужават. Колата в никакъв случай не е самолет, но има прилично ускорение, а след чипа разликата беше видима, но в никакъв случай огромна. В ДигиталТунинг ми казаха, че на куатро и автоматик няма да се усети при тръгване, но при доускорение ще се забележи повече, което се оказа факт, а и промяната в софтуера е дотолкова, че да не пречи на мотор, турбина и т.н., което от две години също доказа да бъде вярно - сменил съм само 4-те бобини на свещите и то защото едната гръмна и ми казаха да сменя всички.
  7. Да, shpeksi, и за двете си прав, въпреки, че при интерес съм готов да коментирам цената(в рамките на нормалното разбира се). Аз и километрите съм забравил да напиша - 154000 - абсолютно реални, тъй като в Канада няма да барат километража, а аз съм навъртял около 60,000 км.
  8. Продавам си Аудито, въпреки че изобщо не ми се иска. Купих си го от Канада преди 2 години. Оттогава съм го карал само аз и приателката ми в редки случаи. От снимките се вижда какво има, кожа, голямата навигация(допълнително е слагана, защото беше с американското радио - и него мога да го дам, пазя го), фабричен ТВ тунер - Ауди, ДВД плейър в жабката, BOSE - с субуфер под задното стъкло и отделен усилвател, фабричен ксенон с автоматично регулиране нивото на фаровете, допълнително сложих и ксенон на фаровете за мъгла, парктроник, бленда на огледалото за задно виждане с показване на посоката вурху огледалото, копче за отваряне на гаражна врата в сеника, шибидах, чип от Дигиталтунинг с 5 години гаранция, поставих му теглич с автомат, който се сваля и през останалото време не се забелязва, че е там. Има и други неща, които не се сещам, като подгряване на седалките, скорости на волана и др. По окачването съм сменил почти всичко, тампони, карета, отделно смених тампоните на двигателя, въпреки, че се оказа ненужно, абсолютно всичко други консумативи са сменени, ремъци ролки, масла по ск. кутия и двигател, сменил съм дискове и наклатки преди 10000км., с нови гуми е и зимни(алпин 2) и летни. Сменяни са още много неща в процес на използване, последно миналата седмица - датчик колянов вал и маншонът на едно каре беше скъсан. Всички части са оригинални от ауди закупени от магазина им. Колата наистина си я гледах с желание и я продавам на тази цена, защото наистина имам нужда да я продам в момента, иначе, както сигурно всеки, който продава кола в днешни дни му е излязла далеч по скъпа. Наистина се надявам някой да и се радва, защото колата е хубава. Ако имате въпроси, тел. 0878 870805.
  9. каретата също ги смених, теста с пълния завой го минава, нищо им няма, а за трабите под двигателя можете ли да ми кажете нещо повече, а и то достасилен удър се чува на метал направо. благодаря за отговорите!
  10. здравейте колеги, вече стигнах предела на силите си това ауди! карам го от миналото лято и не мога да разбера къде е проблема, нито става по голям нито може да се хване откъде е! когато направиа рязък завой наляво или дясно с по висока скорост 40-50 км/ч и се чува еднократно изчаткване някъде отпред но нито мога да разбера дали е вляво или вдясно. същото чаткане се чува като заклатя колата пак с такава скорост рязко наляво и рязко надясно. смених всички тампони по носачи и полуоски, абсолютно цялото окачване е сменено и пак не мога да разбера откуде идва това чаткане. някой ако може да помогне или да ме насочи към някой който разбира от тези неща ще съм изключително благодарен!!!
  11. здравейте отново! Благодаря за всички коментари и определено сега се чувствам малко по добре. знаех си, че разхода ще е по висок още като си купих колата, но не знаех, че граско ще е толкова фрапиращо! за жалост, не съм и от най-спокойните шофьори (в рамките на нормалното) и изглежда това си оказва значение. засякох я на бензиностанцията и ми даде градско 16/100, което не е малко, но ме устройва мислейки си че ше е много повече. по интересното е че извънградско пак по същата система на измерване на колконката ми даде 10/100 на магистралата с около 150 през целия път. въпросът ми беше предимно насочен към това, че на среден разход ми се вдига драстично когато стои на едно място и си мисля, че ще са измислили нещо да не отмерва че има разход а няма движение и дали това не е някакъв проблем в датчици или нещо такова. забелязах,че като я паля сутрин ми отмерва на стрелката с около 15% по малко и като загрее след около 10-15 мин се вдига до нивоното на което съм я оставил от вечерта. надявам се лятото да е малко по добре но започвам да свиквам с мисълта още не съм сменил въздушния филтър, но исках да засега без него и след като го сменя да ви кажа дали има разлика. ако ниакой има 2002 а4 дори да не е турбо или автоматик или куатро, дали има подобен проблем, знам че колегата горе споменава за него, че и на него му се качва по светофарите, но дали е нормално. отделно забелязах, че средния разход се нулира всяка сутрин, като я запаля и започва от 15/100 след което като започна да я карам слиза докато не спра на ниакой светофар и пак започва да се качва. много благодаря за коментарите и ще очаквам ниакой да отговори ако има съшия проблем.
  12. Благодаря много за отговорите! За жалост, изглежда не е да не си гори колата. Аз се зачудих единствено, как може да не са направили така че на място разхода да не се променя така драстично. Вчера минах 500 км извънградско и ми даде точно 10 разход и по компютър и на колонката, което с мед да го намажа, но граско се тревожа, че положението е трагично. Ще я видя сега като я заредих пак, но шока е огромен като стоя на светофар и гледам как бавно се качва разхода. Някой да има такъв модел да сподели той какви резултати постига по колонката за да зная дали моите ще са нормални. Отгоре на всичко, колата е и американско изпълнение и със 170 к.с. мотор АМБ, което предполагам не помага особено в случая. А, космонафт, ти виждал ли си и други аудита да го правят това със светофара или просто при нашите някой датчик не е наред ако не и нещо друго?
  13. здравейте, колеги! имам следният въпрос, който може и да е коментирам вече или да прозвучи глупаво, но от няколко седмици забелязах, че средният разход на компютърът се увеличава докато стоя по светофари или някъде просто на спирачка, дори и колата когато е на паркинг. в този момент моментен разход ми дава 40 докато среден бавно и сигурно може и той да стигне толкова ако го оставя достатъчно време. исками се да вярвам че е грешка в компютъра обаче забелязвам че и колата си гори повече. преди една седмица смених термостат и си мислех че е от него, не беше, след което имах скъсана мека връзка долу по ауспусите - смених и нея и тя нищо не оправи. не дава никакви грешки никъде по компютъра, закачаха го последно вчера. единственото което не сум направил е да сменя въздушният филтър който е на не повече от 10х. км. но дали това ще промени нещо. ако някой се е сблъсквал с този проблем, моля да ми пише с някаква идея как да го оправя, защото може и да си внушавам но колата наистина почна да си гори повече отколкото нормално много си гори! благодаря предварително!
  14. 22 декември 2008 Около 14.40 ч. на 21 декември на пътен възел "Петолъчка" е възникнало ПТП, при което водачът на л.а. "АУДИ А6" със софийска регистрация, движещ се по посока на гр.Бургас - 34-годишният П.Н. от гр.София, се е блъснал в лек автомобил "Форд Мондео" с пловдивска регистрация, движещ се по посока на гр.София и управляван от 25-годишния А.Н. от гр.Пловдив. В двамата автомобила се е блъснал и л.а. "Фолксваген Пасат" с турска регистрация, движещ се от гр.Ямбол към гр.Котел и управляван от 38-годишния А.М. от с.Ярбица, Област Силистра. Вследствие на катастрофата е починал возещият се на предната дясна седалка в л.а. "АУДИ" Й.Й. на 28 г. от гр.Стара Загора. Водачът на л.а. "Форд" е получил множество контузии и фрактури на ръцете и краката и е откаран за лечение в болницата на гр.Ямбол с опасност за живота. Водачът на л.а. "АУДИ" е откаран за лечение в МБАЛ - Сливен с наранявания в областта на гръдния кош и с опасност за живота. Причините за настъпилото ПТП са в процес на изясняване. Образувано е досъдебно производство.
×
×
  • Create New...