Jump to content

svetlozar_26

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    А4 1.8 tfsi 2011h

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

svetlozar_26's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не имам предства- гори го при градско определено. Главата знам че е ревизирана.Проблемът е че в градско разрежда маслото с бензин и после го гори.
  2. До колкото знам буталата четирите са заедно със сегментите комплект нови от VW - по думи на майстора. Но виж това за тези маслени пръскалки незнам дали са сменени. А как стои тяхната евентуална смяна(ценово и като работа)?
  3. Извинявам се че сигурно изглеждам като лаик, но при неревизирани бутала каква е логиката при високи обороти да не изгори 1л от София до Бургас. И друго компютъра отчита разход 13л/100, а като я засякох реален разход 9.5л/100 при скорост 140-150. Ето това не мога да разбера от къде идва грешна информация на борда. Защото втори ремонт ми е в повече. Искам да изключа вече всички други варианти преди второ отваряне. Ако знаете добър диагностицик моля дайте контакт. Благодаря!
  4. Здравейте, драмата продължава. Смених помпата за високо налягане. Ефект- незначителен. Това, което се очертава, че за 1300км- 1л масло. На извън градско(София-Бургас-София)- около 250g при 150км/ч. Останалото го е изгорила на студено в града. Каква би могла да е причината. Има ли вариант за евтина причина или колегата ще се окаже прав- недобър ремонт?
  5. Ще сменя помпата за високо налягане и да видим. Ремонта колко да е лош. Все пак колата е на 120000км. Незнам?
  6. Дюзите също са нови и четирите. Мисля че е мерена компресия и е в норми, но виж за елипса незнам. Ще пробвам от понеделник с диагностика и дано да се окаже нещо по горивната система да е по - евтино.
  7. Благодаря, ще ги проверим. А вариант някоя ланд сонда да не дава коректен сигнал и да впръсква повече бензин? Съществува ли такъв вариант?
  8. Сменени са буталата със сегменти, клапаните и всички уплътнения, главата е шлайфана. Всякакви гарнитури. Единствено блока не е пипан. Но мен по скоро ме вълнува защо смесва бензин и масло. Като отворя капачката на двигателя не мирише на масло, а на бензин.
  9. Доверие имам, че това което казват че са го направили. Обаче явно има някакъв проблем, който смесва бензин и масло и го изгаря. Въпроса от какво може да ги смесва
  10. Здравейте, аз съм със същия проблем за горене на масло. Става въпрос за А4 1,8tfsi 2011г. Направих ремонт да двигателя - нови бутала и сегменти, ремонт на турбината и въпреки това продължава да гори масло. Отчита ми нереален разход на гориво - градско в София 7-8/100, а извън градско при 120-140км/h 13л/100. Вече 3 месеца се боря с тази мъка. Някой имали предположение как може да се подобрят нещата. Харчи масло 1л/800
  11. По информация от майстора всичко вътре и е сменено. До колкото знам някъде на околовръстното май е носена. Другото което ми прави впечатление е че в София ми дава разход по компютър 9-10л а извън градско при скорост 120-150 ми пише 13/100
  12. Буталата са сменени. Четири цифрената сума вече е дадена. Лошото е че проблема си остава и варианта да карам " проба-грешка" ми става вече скъп.
  13. Здравейте, най-напред бих искал да кажа, че съм нов във форума и се надявам да получа наистина компетентно мнение по проблема, който имам от 3месеца. Малко предистория: Ноември месец купих от Германия А4 1.8 tfsi 2011г на 120000км. От тогава като я докарах на собствен ход - счупи клапан и направих основен ремонт на двигателя. Остана проблема с горенето на масло(1л /300км) Миналата седмица ремонтирах и турбината. От тогава до сега минах 600км(300км извън градско и 300 градско) Като се прибрах от извън градското проверих нивото на MMI навигацията - беше пълно т.е. не беше го пипала. Сега за останалите 300км градско вече - 0.6л го няма. Някой може ли да даде съвет какво да правя и къде? Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...