Jump to content

Ivanichkov

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 C5 Avant - 2.4i

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Ivanichkov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте Колеги, Преди ден някой ми откърти огледалото с лакът и се пред мен седи дилемата за замяна на огледата. Колата е 2001, междиден фейс - голямо и малко огледало. Загледах се в огледата от Allroad понеже са доста по-големи и ще осигурят добра видимост. На паркинга има и един "урод" и днес разглеждах визуално стойките на огледалата са същите и отвътре пластмасата. Въпроса е, някой правил ли е упражнението? Дали захващането на "уродските" огледала е на един болт като на обикновенната А6-ца? Благодаря предварително!
  2. Здравей, Не съм правил въпросната манипулация, но ако колата е комби - резервоара е по-изместен назад и капака за помпата би трябвало да е под корите на багажника (дънните). Провери там. Със сигурност има достъп до помпата без да сваляш резервоара.
  3. Благодаря на колегата Дидо Йорданов за схемата! Разбрах идеята, просто бях останал с впечатлението, че има изход само за "задна линия", но замисляйки се, за Bose трябва out и за предна. Колега Lenin89 - никога не съм имал намерение да използвам входа по високо ниво и не съм го поставял като въпрос, защото не съм се и замислял, че някой би искал да го използва - качеството е доста по-лошо, по мое мнение! Благодаря за мнението ти все пак!
  4. Здравейте, Колата е А6 C5 2001г. (междинка), с един DIN и без Bose. Когато дойде беше с касетофон Concert с изгорял предусилвател. Изхвърлих го моментално, монтирах си моя плеър Pioneer deh-x8600bt и замених заводските говорители с двукомпонентни Hertz 16.5 (energy серия), захранени през Hertz EP-5, като заводски буфер остана да си свири през плеъра. Принципно няма драма, звука е приличен, но Pioneer-а много ме дразни, не пасва добре на вида заради преходната лайсна, не може да се укрепи като хората, декоративната му лайсна пада и т.н., абе дразнеща работа. В процеса на размисъл открих, че съм склонен да прежаля MP3, iPod контрола и bluetooth-а и да се задоволя с простото cd - Concert 2, стига да може от предусилвателя му да се извадят изходи за предна и задна линия + суб. Директно на въпроса - възможно ли е "ваденето" на високоволтови изходи с преправяне? Наистина държа поне звука да остане през усливателя защото съм слушал няколко "Concert"-a и си е куца работа. Пускам темата преди да съм си купил сд, за да знам възможно ли е. P.S. - освен ако не супер елементарно, най-вероятно няма да се справя, така че съм отворен към предложения за колеги които се занимават с електроника и могат да го направят.
  5. Проблема е разрешен чрез вадене на буксата, контактен спрей и свързване наново.
  6. Да откача акумулатора ли имаш предвид или има и друга цака??
  7. Здравейте, Прозвънях кабела от буксата до датчика и не е прекъснат като съпротивлението е 0,02. Как да разбера дали самия датчик си е отишъл? Какви са другите опции за проблема? Таблото?>
  8. Помпите са ок, смених тройника за вакума който е централно зад двигателя, докъто проверявахме помпите, понеже видях че е раздут. Предполагам, че просто си отива живота на съединителя. Благодаря за мненията!!
  9. Здравейте колеги, Сменях малката перка (за климатика) като го направих "отгоре", не се мъчих да я вадя от долната страна на колата. След смяната всичко е ок и перката работи, но фис-а (малкия) спря да показва външната температура. Всичко друго си свти - отворени врати, тестове и т.н. Имате ли идея дали по някакъв начин съм прецакал датчика за външна температура и къде се свързва той? Възможно ли е да съм го откачил? Каква може да е причината колата да спре да показва външната температура като цяло? Благодаря! Колата е а6 2.4 aml-мотор, 2001г. междинка.
  10. Здравейте, Имам нужда от мнения и съвети. Положението е следното - когато взех колата сменихме феродото на съединителя профилактично, струваше ми се, че отделя много горе. След смяната - всичко идеално - съединителя отделяше на 1 см при отпускане на педала. Преди 2 месеца четохме колата по друг повод и видяхме, че има записана грешка при педала на съединителя ( не помня кода вече), след чистенето на грешките, съединителя започна да отделя много горе, направо стряскащо! Сега в момента отделя направо накрая на хода на педала. Феродото е на 8000км. Във връзка с гореизложеното, Ви моля за съвети и препоръки Положението лично на мен ми е много интересно. Благодаря!! Колата е 2,4i AML, 5 скорости, ръчка, края на 2001 (префейс).
  11. Здравейте, Проблема е решен, чрез почистване на буксите и пресвързване на буксите. Успешен ден!
×
×
  • Create New...