vaskoni

Members
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About vaskoni

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    B6 1.8T

Recent Profile Visitors

1,879 profile views
  1. Моето 1.8 т, BFB беше на 350 к реални и харчеше половин литър от смяна до смяна, но разхода се появи след ремап, иначе не пипаше. Салона беше като нов и нищо не издаваше такъв пробег, хванах го по сервизната история водена в Ауди в Швейцария до последно. 2013та - 8 годишно го взех на 290 хиляди. Търгаша естествено го беше върнал на 140 к. :)) Представям си тези с изтритите волани и седалки на какъв пробег са. Яд ме е, че го продадох 7 години само масло и консумативи. Нито окачване, нито двигател - нищо. Едни биалетки и фланеца на антифриз, това смених. На познат, освен от гумички и водачите на клапаните бяха доста износени и такъв разход даваше 2 л. до смяна. Та, ако правиш гумички дай направо цялата глава да ти ремонтират. Клапани да се прегледат, ако трябва някой ще се смени. Да се пришлайфат по леглата и т.н. Не вярвам да е от сегменти и бутала, там са брилянтни работите.
  2. Както се вижда, неупотребявана. Намира се в София, лично предаване, не ми се занимава с Еконт. Цена 130 лв.
  3. Благодаря за бързия отговор! За картриджа ми е ясно, по-скоро не се изразих добре по-горе...дали имат склонността да пукат топлата част като при К03? Доколкото знам топли части за К03 има само китайски като резервна част. Аз съм с чип на БФБ вече 20к без проблем, но непосредствено след чипа започна да гори масло половин литър от смяна до смяна - съответно и да омаслява дросела. Картерната е махнала още в началото. Преди чипа разход практически липсваше. Карам с мобил 5в50.
  4. А имаш ли наблюдение, дали турбото е по надеждно и с по дълъг срок на експлоатация ( при равни други условия ) от К03-те на 1.8Т?Особено ако са чипнати и двете.
  5. Дай ако обичаш номера на съединителя, може и на лс. На кутията го има, производителя е LUK ако не се лъжа.
  6. Лагерно тяло е, главината се избива на преса и после се набива в новия. Аз сложих евтин и изкара 10к. Сега съм с FAG, - преден десен на б6 също.
  7. Пластмасовите щуцери са предпоставка за проблеми, протичат и няма оправия. Романо HD е много по-добър изпарител от КМЕ Силвър, особено ако сте се спряли на 6 мм версията на КМЕ-то.
  8. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11489398735912987&slink=2h9muv Това изглежда рядко добре запазено за годините си, но аз бих изхвърлил метана на секундата и монтирал lpg. Със същия мотор съм на Б6 със чип и газ и лошо не мога да кажа. Освен регулярните обслужвания, за 3 г. нямам други ремонти. Изключвам дреболии като водно съединение и каре. Мисля общото мнение съвпада с моето, че 1.8т е оптимума на б6/б7 платформата, ориентир за което е и цената на вторичния пазар. Добре е да имаш ако не сервиз то поне човек за диагностика в региона.
  9. Виж диска да не стърже в ламаринения му прахопредпазител намиращ се от вътрешната страна при крайно ляво/дясно. Два пъти съм го гледал филма и все след гумяджия. Дигаш на крик пълен волан, изключващи от скорост и въртиш съответното колело.
  10. Към колегата KCV. Като казваш ревизия, ако маншоните на буталата са здрави има ли смисъл да се свалят за да се види буталото на апарата? Питам защото смених предни дискове с накладки, маркучи и течност на Ате. Втулките и водачите нямат луфт и са смазани с високотемпературна смазка пак на Ате. Обаче като завъртиш гумата ако колата е на подемник пак има съвсем леко стържене между дискове и накладки. Тоест буталото не връща докрай най-вероятно. Това е на а4 б6 пак.
  11. Винаги готов, колегата Косьо също беше изявил желание за сверка с по -грамотно ремапнато 1.8т. Дано се намери такова за да разсее или потвърди съмненията, че е абстрактно понятие. И сток имаше една десета разлика, гледам че и по английските форуми дават таквизи дивиейшъни само, че там е в пси не в бара. Аз литература по този въпрос не намерих, бях пуснал и тема преди по въпроса. Мишо мултитроника каза че БФБ трябва да пиква на 0.7 а да държи 0.6 сток. Сток повече от 0.72 не съм виждал иначе 0.6 - 0.62 си държеше и буста винаги си вървеше с искания. Н75 и див. са сменени с оригинални. Мисфайъри, бедни смеси, богати смеси и секви такива до ден днешен са мираж. Па умна е ужким...ся ако има проблем да си каже, зорлем ли да го търся. След чипа е закачена само веднъж на вагком - по време на донастройката на газ и хората само ми потвърдиха че имам 0.95 на 2700/800 оборота на 4та и 5та скорост и че почти не са били нужни донастройки освен във високите. Разлика между горивата не усещам, разхода е добре. Фактологията не сочи към проблем. Предпоставка за проблем ли е според теб една десета разлика в буста при пикване? Ако да, каква тогава е същността на термина пикване, а каква е референтната му непровокирана от проблем стойност: половин десета, 10, 20, 30mbar? Обосновка?
  12. http://m.foreca.com/Bulgaria/Sofia--Capital/Sofia Днес атмосферното налягане в софия е 1015 hpa, тоест от твоята стойност би трябвало да извадиш горенаписаната, за да получиш стойността на буста. Вчера обаче може да е било примерно 940 - не е константна величина. Най-често варира 940-980. Дебитомера е за смяна май и 145 ми се струва малко, аз 131-133 давах сток на газ. След ремапа още не е закачена, но и това ще стане. След почти 4 месеца, все още нямам повод за недоволство от Богомил, но моят автомобил даде заводски данни - 161кс и 225 НМ при първоначалното замерване. Дали пък това не е разковничето за да си доволен от чипа? Графиките са в темата за Адлер. 192 кс и 302 НМ са постигнати на 0.95 бара, пиква до 1.1. Според мен е редно някой от недоволните дали в тази или в другата тема да предостави такава информация - сток параметри от дино, с оглед формиране на още по-обективен характер на дискусията.
  13. Колега, аз просто си позволих да те коригирам, не те убеждавам в ползи и вреди и, а крайния резултат беше обект на дискусия с друг колега. Просто допълвам предното ти мнение с известна доза яснота. Точно така ти предполагаш, че RP/ABS е еднакъв с SF при А80 и си свободен да вярваш в книжката на пасата, голфа и която още пожелаеш, но това не е обективен аргумент. Доколкото разбирам се опитваш да наложиш на чисто произволен принцип данните на Пасата като постулат и за 80ката. Мен не ме интересуват т. данни на Пасата и сравнението с него е необосновано, и безпредметно ако щеш. Този не е албански сайт. Ако оспорваш и него ще намеря и сканирам книжка от 80ка. Точната модификация е това - SF мотор с Keihin карбуратор / горе погрешно съм дал моно/ но данните са почти същите - и аз съм объркал с цели 3 нютона. http://www.ultimatespecs.com/de/car-specs/Audi/3753/Audi-80-(B3-B4)-18-S.html Без лоши чувства и от мен, няма причини.
  14. Още не съм засякъл чист разход на магистрала. Единственото ми извънградско след интервенцията е София - Ловеч - София, като разхода е 7.2 по борд и 8.1 по колонка газ. По Хемус 140/150 и няколко краткотрайни ускорявания до 180, а по първокласния път нормална скорост 90/110. Преди разхода по магистрала със 140/150 беше почти 10. Ще си покаже с точност...но все си мисля, че едно литър, литър и половина ще има. Едно е на 150 да си с 3100, а друго на 3900 - въпреки, че не по - ниския разход бе мотив за начинанието, а просто по - комфортно пътуване и не на последно място силни вътрешни подбуди.