Jump to content

Серафим Йорданов

Members
  • Мнения

    88
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW Bora 1.9 TDI 85kw

Персонална информация

  • Локация
    София и Благоевград

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Серафим Йорданов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Нормални цени няма вече. Всеки делка другия, в зависимост от сектора и нюансът. След толкова печатане на пари, всичко е нагоре. За качество, професионализъм и висока цена - Auto The Best (Automotive Repair Shop, кв,"Сердика" ул,"Костенец"№1, Sofia, Bulgaria). Гледам, че е писал до Август нула, зает е. Ако ти се чака, ок. Алтернативата е на същата цена, ама да я "оплескат". На Павлин му чета какво пише от доста време и гледам какво качва като клипове в FB страницата. Гледам и пистолетите като hardware, гледам че инвестира, не е некъф отгоре-отгоре. Бил съм и на живо за джанти, ама ми отказа, че нямаше стойки. Иначе от разговора ми с него, сериозен, леко срамежлив, но точен и директен като анализ и цена. Това е, ако съм ти помогнал - евала. Втора опция - Little Paint Workshop - Боядисване на автомобили и спирачни апарати, пишеш във FB, намираш и се разбирате :).
  2. Здравейте @audi+ , Бих казал, че е от доста време, просто го наблюдавам това омасляване в твърдо състояние. Смисъл, в момента не мога да потвърдя, че тече. Просто имало го е преди, и се е втвърдило и грубо казано е "изцапано". Въпросът беше, като правя обслужване, ако го свалим и видим, че мембраната не е ок (де да знам, спекулирам), да купувам ли нов ЕГР. И почистване на колектора + пътят до интеркулера. Колата седи в гараж, върху бетона няма течове под мястото на интеркулера като е паркирана. Профилактично да го свалим ли за инспекция. Как смятате @audi+ , знам че грубо обяснявам ситуацията, но целта ми е на един път каквото може да се прегледа, да го направя. +++добавям снимката, че пак има лимитация, в близък план можеш да zoom-неш: Благодаря предварително. +++@audi+ Отделно и тука видях, че е омаслено към въздухопровода към въздушния филтър. Сега какво, да сменявам капак на клапаните или капак картерна вентилация. Или е дошло от колектора. Питам, че и аз нещо съм объркан.
  3. Здравейте приятели, Бих искал да попитам за това, което се вижда на прикачените снимки. От доста време наблюдавам как сълзи мембраната на ЕГР-то, и омаслява на определени места, включително капака на клапаните. След 10 000 км ще сменявам ремъци, ролки и други дреболии, въпросът ми е да сменявам ли и ЕГР-то. Абстрахирам се от цената му нов без отстъпка, че не съм връзкар. Отделно, като настъпи моментът на пълно обслужване, да проверим ли и колектора за натрупан нагар + пътя до интеркулера, и там нещо допълнително има ли. Представям така ситуацията, за да знам какво да поискам като пълно обслужване след тези 10 000 км. + + + Не успях да кача още снимки, тъй като има лимитация на размера, а аз ги снимах с S23 Ultra. Благодаря предварително.
  4. Същият въпрос + коментар от D-Bros: 150 или 190 избираш.
  5. @batinka @tonko2.0T + Пичове, Ами днес направихме един тест, и поговорихме. Да 184 к.с. дърпат, признавам добре е и с автоматик DSG, не знам коя серия или поколение, не съм проверявал. Проблемът е, че харчи 4+ литра на 10000 км, и дори и текущите сегменти да се сменят, то пак в бъдеще ще пробие. Ако сменявам и буталата и вече новият модел сегменти (или там както се казват), си е основен ремонт. Обаче, има и друг проблем. Малка е колата и няма багажник. Смисъл, имах нужда от един тест на магистралата, за да сметна две и две. Сега бих насочил вниманието си към Тигуан от 2015, като там въпросът е TSI (дет пише, че е с турбина, пък може и да бъркам) или 2.0 TDI 190 к.с., че 150 ми е малко, не виждам смисъл. Втора опция - 3.0 TDI + ZF кутия, като и тук нямам идея кое как върви като кодове и комбинации. Дърпа много добре, че и там съм се возил на Audi A5 2018, но беше купе и пак беше тясно, което не ми е на оферта. Трета опция - ML 320, съседът има такъв, грубо-казано има всичко, което ми е като таргет - високо, 4 по 4, багажник и някаква маса+сигурност. Така ги виждам нещата засега. Изцяло съм субективен, може и да бъркам като мнение, но като всеки човек и аз имам пропуски.
  6. @batinka @tonko2.0T + Пичове, Ще имам повече инфо утре, а и ще пусна имейл към два сервиза в София за коментар, евентуално за основен ремонт (ако е валидно като опция). След много бърз преглед имаме EA289 и EA288. Е сега аз като искам да си купя 2.0 TDI от този списък по-долу към кое да се насоча. Пак казвам, не мога да знам всичко и имам пропуски: EA289: 2.0 R4 16v TDI CR 81-132kW Motor type: EA189 / parts code prefix: 03L, ID codes: CAGA, CAGC, CAHA, CBEA, CBAB, CFFB, CFFD, CBBB, CBDB, CBDC, CEGA, CFGB, CFGC, CFCA, CFJA, CFJB, CJAA, CLJA, CKRA 81 kW (110 PS; 109 bhp) at 4,200 rpm; 250 N⋅m (184 lbf⋅ft) at 1,500–2,500 rpm — CBDC, CFFD 88 kW (120 PS; 118 bhp) at 4,000 rpm; 290 N⋅m (214 lbf⋅ft) at 1,750–2,500 rpm — CAGC 100 kW (136 PS; 134 bhp) — CAGB 103 kW (140 PS; 138 bhp) at 3,750-4,150 rpm; 320 N⋅m (236 lbf⋅ft) at 1,750–2,800 rpm — CFHC, CBEA, CBAB, CFFB CBDB, CJAA 105 kW (143 PS; 141 bhp) at 4,200 rpm; 320 N⋅m (236 lbf⋅ft) at 1,750–2,500 rpm — CAGA 110 kW (150 PS; 148 bhp) at 3,500 rpm; 320 N⋅m (236 lbf⋅ft) at 1,750–3,000 rpm — CRBC Audi A3, Golf VII, Golf VIII, SEAT Leon <====== !!!!!!!!!!! 125 kW (170 PS; 168 bhp) at 4,200 rpm; 350 N⋅m (258 lbf⋅ft) at 1,750–2,500 rpm — CAHA CBBB CEGA CAHA CEGA, CFJA 130 kW (177 PS; 174 bhp) at 4,200 rpm; 380 N⋅m (280 lbf⋅ft) at 1,750–2,500 rpm— CGLC CFJB CFGC 132 kW (179 PS; 177 bhp) at 4,000 rpm; 400 N⋅m (295 lbf⋅ft) at 1,500–2,000 rpm — CFCA EA288: 55 kW (75 PS; 74 bhp) at 2,400 rpm; 225 N⋅m (166 lbf⋅ft) at 1,200 rpm — DFSC, DFSD, DFSF 110 kW (150 PS; 148 bhp) at 3,000 - 4,000 rpm; 320 N⋅m (236 lbf⋅ft) at 1,750–3,000 rpm — 110 kW (150 PS; 148 bhp) at 3,000 - 4,000 rpm; 340 N⋅m (251 lbf⋅ft) at 1,750–3,000 rpm — CRLB, DFEA, DFEB, DFFA, DFGA 110 kW (150 PS; 148 bhp) at 3,500 rpm; 320 N⋅m (236 lbf⋅ft) at 1,750–3,000 rpm — CRBC Audi A3, Golf VII, Golf VIII, SEAT Leon <====== !!!!!!!!!!! 135 kW (184 PS; 181 bhp) at 4,000 rpm; 380 N⋅m (280 lbf⋅ft) at 1,750–3,000 rpm — CUNA, CUPA Audi A3, Golf VII, SEAT Leon <====== !!!!!!!!!!! 140 kW (190 PS; 188 bhp) at 3,500 - 4,000 rpm; 400 N⋅m (295 lbf⋅ft) at 1,750–3,000 rpm — DDAA, DFCA 140 kW (190 PS; 188 bhp) at 3,800 rpm; 400 N⋅m (300 lbf⋅ft) — CNHA 147 kW (200 PS; 197 bhp) at 3,800 rpm; 400 N⋅m (300 lbf⋅ft) — CNHA 176 kW (239 PS; 236 bhp) at 4,000 rpm; 500 N⋅m (369 lbf⋅ft) — CUAA Не се плаша от някакви разходи и ремонти. Моля, не ме разбирайте погрешно. Просто искам да знам от хора с опит от тук, кое е най-добрия избор при 2.0 TDI след 2010 година, визирам 7 годишна - 15 годишна кола. Знам, че не Запад се карат и не се жалят. Благодаря предварително. Официален линк: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines
  7. @batinka + Пичове, Имахме малък чат по Вайбър, утре ще ходя наживо да коментираме с момчето. Каза ми изначално, че забелязва харч на масло, като говорим за EA288 двигател. Доколкото си спомням, бензин до 2014 харчеше на ВАГ групата, след 2014 ги оправят. Но съм изненадан и аз изначално за дизела (а що годе го следя тоя форум тука, но и имам пропуски като всеки друг нормален човек). Т.е. пита се в задачката засега, ако искам 2.0 TDI дизел след 2010 кое да гледам като години и мотори и кодове. Буквално съм изненадан и объркан. + Само за сегменти и колко ще струва, примерно като цифра. И ако е за основен и някакви други или допълнителни неща да се сменяват, като се отвори, пак към колко говорим като цена. Знам, че е относително и всеки е с различен опит/мнение, но ще се радвам да ме посъветвате.
  8. Пичове, ако харчат масло , какво правим, сегменти или основен ремонт ? Благодаря предварително.
  9. Здравейте, Искам да попитам 2 въпроса. Интересуват ме 184-те к.с., които намирам при два модела от VAG групата, визирам 2013, 2014+. 1. Има ли разлика между VW Golf 7 2.0 TDI GTD (5G1) и Audi A3 Sportback 2.0 TDI (8VA). Виждам че, кодовете на моторите са еднакви (почти): Gild 7 - CUNA, DGCA, DJGA 135 kW / 184 к.с., 1968 куб. см Audi A3 - CUNA, DGCA 135 kW / 184 к.с., 1968 куб. см Какво да гледам ?: - стойности на дюзите - ЕГР - ДПФ - диагностика на модули и датчици - течове - тест-драйв и как върви, ускорява 2. Ръчна скоростна кутия, или автоматик е за предпочитане. Като цяло имам опит само с ръчна. Евентуален съвет какво да гледам и как да се ориентирам. Не казвам, че на пазара има кой знае какъв голям избор, винаги човек е лимитиран в някакви граници. P.S. Не съм гледал подобни теми засега свързани по този въпрос. Благодаря предварително.
  10. Имам опит със здравния аспект, и незначителен с авто аспекта. Звъниш на кол центъра на каското и ги питаш за процедурата т.е. какво трябва да направиш, че да ти платят впоследстие. Вземи си от майстора ти официален документ или поне питай какво точно означава СтановищЕ и в какъв формат или образец трябва да е. Със задна дата, мсиля че номера може да мине. Или отиваш при брокер, на който му имаш доверие и съответно да ти пази интереса. Тук, следейки този форум, съм останал с впечатлине, че колегата daks (ще го намериш с търсачката) е професионалист в сферата и може да даде решение, миминум мнение. Офисът му май е в София или по телефона. От моя опит, трудно се шани застраховател, много са претенциозни от документална гледна точка.
  11. Auto The Best и Лотос Ауто, през Фейса ще ги намериш. Отказах се да давам пачка пари за голфа на 20 години. Иначе, ако трябваше да го правя, щях да отида там. Детайл - 200 - 300 лева грубо, правиш си консултация и така.
  12. 6J + R15 Летен комплект - 320 лева. Само, че имах намерението да го измия предварително. Занесох ги тогава и имаше проблем с лака, или с покритието т.е. имаше повече работа, което се явява оскъпяване и това се видя вече като бяха измити. Още 100 лева отгоре и реално 420 лева за летния комплект. Във вторник бях при Иво просто за цена набързо, знаейки че с тая инфлация ще ми е по-скъпо. Зимните джанти ще са 360 лева, което ми е ок, и ще ги карам през месец Май при него. Цялата работа е ако имаш излишни пари и желание. Тука си продавам летните гуми, можеш да видиш колата и джантите:
  13. 15 дена, грубо казано, имаше и други с моите. ВалСпар е марката боя, избрах си цвета директно от магазина. С Иво много лесно и лежарно се говори. Нямам снимки, но като услуга си струва парите.
  14. Летни Гуми Continental ContiPremiumContact™ 5 195/65/R15 91T.Лично предаване за град Благоевград.Ще седят в мазето и не ми трябват, за Лято 2022 ще купувам изцяло нов комплект.Не се занимавам с Еконт или Спиди, или куриери.Ако имате приятел/познат в региона, да дойде и да ги погледне в мазето.Колата седи над 75 % от времето в гаража.През изминалите сезони гумите са измивани и поддържани с препарата MA-FRA Nouveau Noir.Марка: ContinentalМодел: ContiPremiumContact™ 5DOT: 0517 (x3) на около ~38 000 кмDOT: 0218 (x1) на около ~27 000 кмИзползвани през летните сезони: 2017, 2018, 2019, 2020 и 2021Забележки: Бяха 4 броя с ДОТ 0517, но спуках едната на магистрала Струма, и трябваше да взема нова гума през 2018.Контакти:- Серафим Бориславов Йорданов- Частно лице, не съм търговец, нито център за гуми.- Цената е крайна, на фона на всички евтини боклуци в нета в този размер. https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZH15dXZLNPig83z8lFaQkbg2DyFiJn2F1oy https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZf15dXZJ595oQAuRsB9OkyO5Cg91urL6TVk https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZD15dXZV0Ls0Ifyz8f71QW3Wk2VszYq4ooX https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZ915dXZ7z2OyO555c4cd9vEdj2Wu0gTgRRX https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZC15dXZwXNOCwfB4gXp2kQm9Kn8RVh4T2RX https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZK15dXZt4DaOFuts18ARoFmwcpAFVripJXV https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZa15dXZjwufnSeUPm40N67VGwBdNXCetAv7 https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZG15dXZjlMKjDuYEAbYOAjebWhI7jBQhNgy https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZV15dXZsUXQwQVuHmbqbzmezCnN4Y1HhFiy https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZXe5dXZ6eLb4Sgr8kmPf7oCT6CTXyYaIpqk https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZRe5dXZwdVvwuiTMn5c3Yo5GUECjS03u5RX https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZCmB6XZMzNIpJ8uEVFMX5OIiaf9wYtTSaNX https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZlmB6XZkPkPrqv7k57pt0RtLb6BD0pPVQ8X https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZqmB6XZk90gU7HM6JF7Hq6afkKWLXUj5gGV https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZ6mB6XZC45XNdNDqILVLLWoOq716FQgoU70 https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZOmB6XZ3nsgo8lkFH4jONDr4bjUxSF1RXIV https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZUmB6XZNQnoRfmhV1L3melMelknFYrzgJGk https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZImB6XZpyXVITWK0gXXbaqf2DdRNm4G8oSk https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZAmB6XZVAB25ULE2TpNjwdvMRcMn8dVVRry https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZNmB6XZh0jjMbyvM7fo9rny3s68TyvhrYnk https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZGmB6XZxUn52RHBdXmruYShdYdXXJUg0Cek https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZvmB6XZTHlKFVcOpYJTEAdErPRDjBVU8YRk https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZrmB6XZ7Qd2fzBWl3yjYp6Ik9cbI7pk3Wrk https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZ7bB6XZeNMqPz1XgUQgI3XiV8dkxzvcTajk https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZXbB6XZBByORFYNAL0JOV68WYAtJfs6zmOy Цена - 175 лв. Демонтирани и готови за вземане.
×
×
  • Create New...