Svilen56

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Svilen56

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    audi a6 c4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Продавам съединител от audi a6 c4 2.6 quattro. Маховикът е в добро състояние Luk оригиналния който слагат от Audi. Колата е на 240 000км, не мога да кажа със сигурност дали е сменян но си мисля, че е оригиналния има емблемата на Audi. Феродовия диск е на 30 000 км Sachs, притискателния диск също на 30 000 км Sachs. Продавам ги защото сложих едномасов маховик съответно и феродов диск с пружини. Километрите на маховика са реални, колата съм я купувал от човек в Германия а другите части съм ги слагал аз, също са на реални километри. Цена 200лв
  2. Здравейте, 

    джантите са в Габрово, цената е 200лв.

    Поздрави

  3. Продавам лети джанти Алует 7jx15 5x112 et 35. Джантите са в добро за годините си състояние без кривини и заварки, карани малко в БГ. Продават се без гумите. Имат и капачки. Аз съм ги внасял от Германия.
  4. Да, аз я носих на човек, който се занимава с ел. проблеми. Той я гледа на лупата и ги презапоява.
  5. Здравей колега, и аз имах такъв проблем със заключването преди години. Проблема беше студени спойки на платката на вакум помпата до колкото си спомням. Намира се под задната седалка до акумулатора увита в дунапрен.
  6. Здравейте Колеги, карам С4 2,6 Quattro, проблема е следния, при пускане по - рязко на съединителя има удар отдолу, който е първо може би в началото на кардана, който удар се пренася в тампона на задния диференциал като той се сгъва защото такава му е конструкцията. Проверявал съм карета на кардана, смених маховика с едномасов, по добре е с него но пак го има този удар, особенно на първа и втора. Не знам вече какво може да е, то че има луфтове в торсена има тя е на 250 хиляди. Карах на един познат 2,5 АЕЛ Quattro ами там го няма този проблем. Мисля си за тампона на висящия лагер и тампона на задния диф, да са омекнали но незнам. Помагайте.
  7. Колегата autoasist се оказа прав, направих това, което той писа и нещата се подобриха, за което искам да му благодаря.
  8. Благодаря колега за отговора. Ще пробвам.
  9. Здравейте колеги, имам следния проблем и искам да ви питам дали може някой да помогне. Става въпрос за 2,6 ABC. Проблема ми е следния когато е студена и тръгна сутрин има форсиране при смяна на предавките, тоест когато я освобождавам от скорост тя за малко се форсира до към 2000 оборота, като след това спадат, но така много трудно се кара,защото като вкарам примерно от първа втора става едно претрисане на цялата кола, защото оборотите на двигателя и кутията се разминават. За да стане по плавно превключването трябва да изчакам между смяната на предавките докато паднат оборотите. След това като загрее, като мина примерно 5км се пооправя но пак не е както трябва, тоест като изключа от скорост оборотите плавно да падат както би трябвало да бъде. Мисля си за датчика за входящия въздух или температурен датчик на антифриза но не съм сигурен. Лятото е по слабо изразено но в студени месеци е зле. Благодаря предварително...
  10. Продавам скоростна кутия за audi 80/90 quattro, с код CBR с предавателно число 3,89 : 1 Цена 150лв. Габрово.
  11. Здравей Колега,

    гледам, че си поръчал тампони от  Powerflex. Аз разгледах техния сайт но не видях да предлагат за a6 c4 нищо. Ти как намери за твойто a6 тампони? И от къде ги купи?

  12. Здравейте Колеги, интересуваме каква трябва да е графиката на ламбда сондите с vag scope? моята графика е две абсолютно прави черти. разхода ми градско в момента е 18 - 20 бензин.