
nedelcho_iliev
Members-
Posts
1,596 -
Joined
-
Last visited
Друго
-
Kaра
A6(C4) 2.0 ABK
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Gender
Male
Recent Profile Visitors
nedelcho_iliev's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте, каква е последователността за сваляне на кардана на А4 Б7 с автоматични скорости? Весели празници!
-
Повреда в цилиндъра. На какво ви прилича??
nedelcho_iliev replied to nedelcho_iliev's topic in type С4
Благодаря! Нови болтове само за главата съм предвидил -
Повреда в цилиндъра. На какво ви прилича??
nedelcho_iliev replied to nedelcho_iliev's topic in type С4
Някой може ли да каже какви са моментите на затягане на различните компоненти? За АВК мотор ми е питането. Това, което намерих: - цилиндрова глава 1 - 40 Nm 2 - 60 Nm 3 - 90 градуса 4 - 90 градуса - основни лагери 1 - 35 Nm 2 - 65 Nm - биелни лагери 1 - 30 Nm 2 - 90 градуса Трябва ми информация за: - лагери разпределителен вал - ангренажните колела на трите вала - маховик - картер -
Повреда в цилиндъра. На какво ви прилича??
nedelcho_iliev replied to nedelcho_iliev's topic in type С4
Няма да слагам сегменти от един блок в друг. Имам общо три мотора - един в колата и два в гаража. Най-вероятно ще сменя лагерите и сегментите и каквото стане. В момента търся някой, който да направи споменатите по-горе измервания. -
Повреда в цилиндъра. На какво ви прилича??
nedelcho_iliev replied to nedelcho_iliev's topic in type С4
Колата си я карам като втора и смятам да я правя, както трябва. Притеснявам се от качеството на новите части. Затова питам, ако лагерите са О.К, дали да ги сменям. Същото и за сегментите. Ако трябва да се разстъргва блока и ремонтен размер бутала - това няма да го играя. Като го гледам хонинга си личи още, та предполагам, че ще е ОК. Главата, която свалих е ревизирана преди около 20 000 км. Преди да я сваля ревизирах друга глава с намерението само да я монтирам, но ударих гредата. -
Повреда в цилиндъра. На какво ви прилича??
nedelcho_iliev replied to nedelcho_iliev's topic in type С4
Не успях вчера да снимам гарнитурата. Решил съм да сменям цялото "долнище" (блок, бутала, колянов вал). Този в колата е на 99,9 % спукан. Проблемът е, че другият мотор е стоял около 10 години. Какво да ревизирам? - да сменям ли сегментите или само да почистя каналите в буталата, или изобщо да не ги пипам? - да прегледам ли лагерите (основни и биелни)? Ако са добре да ги оставя ли или да ги сменям? Ако са износени, може ли да ги сменя без да шлайфам вала и какъв резултат да очаквам? Ако се сещате още нещо, което ще ми е полезно, ще се радвам да го споделите. Още веднъж, благодаря! -
Повреда в цилиндъра. На какво ви прилича??
nedelcho_iliev replied to nedelcho_iliev's topic in type С4
Сигурно заради спуканото бутало надува в охладителната система, как мислиш? Интересно ми е, какво би могло да доведе до спукване на блока? Карам само на газ. Газовата е обикновена, врътките са развъртяни до края, колата вървеше много добре, но цветът на свещите дава индикация за бедна смес. -
Повреда в цилиндъра. На какво ви прилича??
nedelcho_iliev replied to nedelcho_iliev's topic in type С4
И аз съм на това мнение. Не снимах гарнитурата, но изглежда добре. Няма следи от пробив. А и нещата се развиха много бързо. За 40-50 км. пробег без да е имало тормоз. Преди да отворя мотора, предполагах, че е спукала главата, защото я правих преди около 20 000 км. и беше тръгнала между клапаните. -
Здравейте, АВК-то изхвърли водата. Днес отворих мотора и това е резултата: На какво ви прилича? Аз имам някакво предположение, но бих искал да чуя и вашите мнения. Предварително благодаря!
-
Ръководство за обслужване и ремонт на руски език. Не разбрах, това ли търсиш или друго?
-
Бъркаш компресията със степента на сгъстяване, макар че двете са свързани. В смисъл, че мотор със степен на сгъстяване 10:1 трябва да извади 10 атмосфери компресия в идеалния случай.
-
ABK-то изгасна в движение. Няма връзка с "Engine" модула.
nedelcho_iliev replied to nedelcho_iliev's topic in type С4
Повечето са от другия модел - с вграден комутатор в бобината. -
ABK-то изгасна в движение. Няма връзка с "Engine" модула.
nedelcho_iliev replied to nedelcho_iliev's topic in type С4
Благодаря за съветите! В комплект ги смених, но и те са 30 годишни. Лошото е, че това е единственият вариант нов. Сега дилемата е новото или втора ръка. -
ABK-то изгасна в движение. Няма връзка с "Engine" модула.
nedelcho_iliev replied to nedelcho_iliev's topic in type С4
14,4 волта без товар, 14,2 с включени къси светлини и климатик измерени директно на алтернатора. На плюсовата клема до десния амортисьор показанията са с 0,2 волта по-ниски. По уреда на таблото - стрелката стои отляво на делението за 14 волта. Като че ли са леко височки стойностите. -
ABK-то изгасна в движение. Няма връзка с "Engine" модула.
nedelcho_iliev replied to nedelcho_iliev's topic in type С4
Снощи запалих. Проблемът се реши със смяна на комутатора с бобината. Измерванията на бобината бяха в норми, така че най-вероятно проблемът е бил в комутатора. Може ли да имам някакви други проблеми, които да са станали причина за повреда на комутатора или просто му е "дошло времето"?