Jump to content

nedelcho_iliev

Members
  • Мнения

    1608
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    A6(C4) 2.0 ABK

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

5803 профилни разглеждания

nedelcho_iliev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Маслените дюзи съм решил да ги сменя, ако стигна до смяна на помпата. Някъде четох обаче, че само три са достъпни без да се отцепи моторът от кутията.
  2. На кое казваш "хидравлични компенсатори"? Там е проблемът, че на 1200 оборота има доволно налягане, за да не сработи датчикът. Не мисля, че бях прегрял и маслото. Ирония ли долавям или си сериозен? (не съм сигурен затова питам) Приемам всякакви съвети - от това какви стъпки да предприема до какво масло да налея. Хвалеха го това масло преди време много. Благодаря за линковете. Може би ми спестиха едно сваляне на картера.
  3. Да разбирам ли, че помпите имат клапан. Как и колко се скъсява тази пружина? Ще съм много благодарен, ако може да обясниш по-подробно.
  4. Не би трябвало. Ако губеше налягане от износване на мотора, би следвало на празен ход да клони към нула, а то не е така. Ясно е, че има клапан. Питането беше дали той се намира в помпата, както е при 2,0 ТФСИ.
  5. С две думи, проблемът не е в клапана, а в помпата. Някой знае ли, дали помпите от 2,0 ТДИ или 1,8 Т имат вграден байпасен клапан за ограничаване на налягането?
  6. Прегледах темата и пак стигам до извода, че съм в норма, но на долната граница. Поръчах си "тунинг уред" отчитащ налягането на маслото. Пак ще се повторя от по-горния пост: Това, че със студено масло вдига 4,5 бара, а като загрее пада на 3,5, проблем с помпата ли е? Регулиращият клапан не би следвало да се влияе от температурата си мисля? Маслото е Ravenol VST 5W40 на около 5-6 000 км.
  7. Нямам идея каква е помпата. Моторът е BWE. Колата е март 2006 г. Не знаех, че има различни помпи. За 2.0 TFSI EA113 ми е питането.
  8. Някой има ли мнение, дали имам проблем с налягането на маслото? Ясно ми е, че стойностите са ниски, но с в нормата според мен. Единственото, което намирам "черно на бяло" е, че при 80 градуса на маслото и 2000 оборота на мотора, налягането трябва да е между 2,7 и 4,5 бара. Моето е 3 бара, може би дори при по-горещо масло. Установих, че датчикът за налягане е обикновен ключ, който трябва да сработи при 1,4 бара. Купих си нов датчик и с него лампата не светна. Реших да надуя стария датчик с компресора и се оказа, че работи и то точно на 1,4 бара. Тествах и новия датчик - сработваше на 1,1 бара. Другото, което установих е, че чекът не търси датчика на ниски обороти. Дори с изключен датчик(бях закачил манометъра) лампата не светна докато не увеличих оборотите до около 2000. Там обаче имам 3 бара без да пропада. Задавам си въпроса, защо ми светна лампата тогава? Дали старият датчик беше заседнал нещо? Дали налягането е пропаднало наистина? Не ми се ще да прибягвам до варианта с маслената помпа от дизела. Първо, защото налягането ми до 2000 оборота е добре според мен, а и руснакът от линковете на предната страница не е постигнал много повече. Разликата идва вече към 4000 оборота. Руснакът има 6 бара, а при мен вдига на 3,5 и повече не иска. Въпросите, които си задавам са дали тези 6 бара са здравословни за мотора, дали са необходими, дали не се дължи на това, че няма регулиращ клапан на новата помпа? Това, което ме притеснява при мен е, че на студено масло вдига до 4,5 бара, а като загрее е 3,5. Ако регулатор ограничаваше налягането би следвало да няма значение, колко е горещо маслото си мисля.
  9. Диференциалите са три - преден, заден и централен (торсен). Аудито раздатка няма. Уазката има раздатка.
  10. https://www.ravenol.de/en/product/getriebeoel/getriebeoele-fur-schaltgetriebe-und-antriebsachsen/ravenol-awd-tor-fluid
  11. Имаш едно масло за предния и задния диференциал, второ за торсена и трето за скоростната кутия (автомата), което вече си сменил. Аз 40 000 км. карам с Равенол и нищо лошо не се е случило. Трябват ти 3 литра за двата дифа и един за торсена. Предният диф и торсенът нямат пробки за източване. Торсенът го дават да събира 0,6 литра (по спомен).
  12. Да изтупам малко темата... Здравейте, настъпи моментът и аз да пиша в тази тема. След кратък тормоз над мотора, малко след като вече върнах газта, светна червената лампа за маслото. Въпреки светещата лампа, моторът работеше без никакви странни шумове - както винаги е работил. Купих си уред за измерване налягането на маслото и направих няколко измервания. Понеже манометърът беше разграфен до 35 бара реших, че трябва да го сменя (за по-точно отчитане) и сложих такъв до 10 бара. И с двата резултатите бяха едни и същи. На добре загрял мотор: 800 оборота - 1,0-1,1 бара 1000 оборота - 1,4-1,5 бара 1400 оборота - 2,0 бара 2000 оборота - 3,0-3,2 бара към 3000 оборота достига до 3,5-3,8 бара и повече не вдига. Стрелката на манометъра започва да трепти, което ме навежда на мисълта, че се задейства някакъв регулатор, който не позволява по-нататъшно увеличаване на налягането. Още със завъртането на ключа и стартирането на мотора налягането подскача рязко, в смисъл, че веднага качва масло. Измерванията направих, като свалих датчика, който се намира на конзолата на масления филтър. Интересно ми стана, че когато запалих студен мотора лампата не светеше известно време (при демонтиран и изключен от инсталацията датчик). Има ли други датчици, които мерят налягането на маслото? В момента се чудя дали да минавам към конверсията с помпа от 2,0 тди? Всякакви идеи и съвети ще са ми от полза. Когато взех колата преди около 40 000 км. свалих картера и изчистих цедката на маслената помпа. Имаше доста за чистене, но тогава правеше 3,6 бара на 2 000 оборота (преди чистенето), така че е малко вероятно да се е запушила цедката. Предварително благодаря! Гледам, че @ivaka_90 не е влизал във форума отдавна, но ще се радвам ако види и се включи да сподели...
  13. Здравейте, каква е последователността за сваляне на кардана на А4 Б7 с автоматични скорости? Весели празници!
  14. Благодаря! Нови болтове само за главата съм предвидил
  15. Някой може ли да каже какви са моментите на затягане на различните компоненти? За АВК мотор ми е питането. Това, което намерих: - цилиндрова глава 1 - 40 Nm 2 - 60 Nm 3 - 90 градуса 4 - 90 градуса - основни лагери 1 - 35 Nm 2 - 65 Nm - биелни лагери 1 - 30 Nm 2 - 90 градуса Трябва ми информация за: - лагери разпределителен вал - ангренажните колела на трите вала - маховик - картер
×
×
  • Create New...