nedelcho_iliev

Members
  • Content Count

    1,533
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About nedelcho_iliev

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6(C4) 2.0 ABK

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

4,065 profile views
  1. Има потребители във форума, които се занимават с продажба на авточасти. Аз ползвам услугите на @gsb
  2. От доста време се каня да питам: Само при мен ли изчезва шеста предавка в режим "S"? Все още не съм актуализирал софтуера на скоростите. Знаете ли някой в региона Сливен или Стара Загора, който може да свърши тази работа?
  3. Колата е А4 В7 2,0 TFSI (BWE мотор). Не бих казал, че моторът е станал по-шумен или да работи по-твърдо. Направи ми впечатление обаче, че започна да гори маслото след първите около 1 500 км. За вторите 1 500 км. е изгорила около 200 - 300 мл. Мислех си, че "проблемът е в моя телевизор", но виждам, че и други колеги са установили по-висок разход. Понеже в другата тема стана въпрос за потъмняването на маслото - при мен стана черно за около 1 000 км. Преди това свалях картера и го измих. Относно чистотата - скоро сменях гарнитурата на капака на клапаните - чистичко е наистина. В смисъл, свалял съм капаците и на други бензинови мотори, но при този ми направи впечатление, че е по-чисто. Това се случи след около 2 000 км. с Ravenol VST 5w40. Може би има връзка с потъмняването на маслото - в смисъл добре мие.
  4. Смених датчика, сложих Хела. От смяната съм изминал 1100 км. с едно отваряне на предния капак. Лампата не е светвала.
  5. Явно съм със стария софтуер, защото поведението е точно както си го описал. Това е едното, което ме дразни много. Другото е, че не включва първа предавка, ако колелата не са спрели да се въртят напълно. Как стои този въпрос с новия софтуер?
  6. Вероятно вибрациите са от мотора. При обслужването видях, че тампоните му са леко омазани. Веднъж само минах на "N", иначе я държа на "D". Не се засилва без газ, когато си вдигна крака от спирачката - или тръгва леко на 800 оборота, или стои на място, ако е под наклон. Движа се бавно, примерно на втора с около 1500 оборота и решавам, че ще спирам и пускам газта. В момента на отпускане на газта качва на трета и тогава се получава засилването. За да не се получава трябва да съм на ръчен режим. Хрумна ми, че ако не е вредно за скоростите, мога да превключа на "N" преди да отпусна газта. И без друго, след като спра оставям колата на "N" и слизам да отворя вратите на гаража.
  7. Пробвах на изгасен мотор и разбрах за какво иде реч. Със сигурност съм имал моменти, когато съм натискал и втората степен. Ще го имам предвид за напред. "P" и "R" - не съм си и помислил да ги включвам по време на движение. За "N" - нямах предвид да пускам по инерция при високи скорости. Има моменти, когато буквално пълзя на първа(втора) предавка преди да спра напълно. В момента, когато си вдигна крака от газта и автоматът включва на втора(трета) и колата се засилва. Това много ме дразни. В тези моменти искам да включвам на "N". По-горе не попитах, дали трябва да се включва "N" примерно на червен светофар. Питам, защото когато стоя на "D" има една вибрация, която липсва на "N". Кое би амортизирало скоростна кутия повече - превключване от "D" към "N" и обратно или престой от 2 минути на "D". Извинявам се за лаишките въпроси, но истината е, че нямам представа какво е устройството и какъв е принципът на работа на автоматика.
  8. Така както го обесняваш май не стигам до втората степен. По принцип няма проблем да се включа в движението. По-скоро е въпрос на усещане и очакване. Какви са симптомите за евентуален предстоящ проблем с автоматика? Маслото е сменено заедно с филтъра. Разлика няма - работи по същия начин.
  9. През около две седмици я чета с вагкома за грешки. Скоростите никога не са записвали такива. На мотора имаше нещо за ниско напрежение на някакъв датчик. Изтрих грешките и последните две-три диагностики не са се появявали. Това с първа и втора дупка - нямам идея за какво иде реч. Възможно е да не го натискам както трябва. Иначе при изпреварване кикдаунът работи по мое мнение. Понякога слиза до трета предавка при скорост около 100 км./ч. и добре се набира. Определено по време на движение се държи доста по-адекватно в сравнение с тръгване от спряло положение. Допускам също, че и аз може да не правя нещо както трябва. Още се уча, как се кара автоматик.
  10. С никого няма да се състезавам. Иде реч, да се включа от път без предимство в път с предимство и интензивен трафик. Оборотите бяха примерни. По мои впечатления тягата на мотора идва на около 1500 оборота.
  11. Благодаря за разясненията. 2. Да разбирам ли, че скоростният лост няма механична връзка със скоростната кутия? В смисъл връзката им е само електрическа. 7. Така го правя, както пишеш, но има едно забавяне от 2-3 секунди и после се изстрелва. Едно и също е дали е на "D" или на "S". Има случаи, когато не съм спрял напълно и автоматът е още на втора предавка - тогава се проявява най-много. Дори и да настъпя газта докрай не слиза на първа предавка а си продължава на втора.
  12. Здравейте, от три месеца съм собственик на А4 Б7 с типтроник. Досега не съм имал автомобил с автоматични скорости. Въпросите ми са свързани с това кое е правилно и кое би се отразило негативно на скоростната кутия. 1. Трябва ли да дърпам ръчната спирачка всеки път, когато паркирам или само, когато е под по-голям наклон? 2. Когато превключвам от "P" към "D" и обратно, необходимо ли е да минавам през "R" и "N"? В смисъл, от "P" включвам на "R", изчаквам около 2 секунди, после "N" и т.н. Към момента го правя по този начин. 3. Превключването на режимите "P", "D", "R" и "N" го правя винаги когато автомобилът е в покой. Вредно ли е, ако направя превключване от "D" към "N" или "R" към "N" по време на движение? 4. Случвало ми се е да превключвам от "D" към "S" и обратно по време на движение. Вредно ли е това? 5. Превключване от "D" към "+/-" (ръчен режим) и обратно по време на движение предполагам, че не е проблем? Често го правя. 6. Имам пера на волана и често ги използвам да свалям предавки, когато автомобилът се движи в режим "D". Използвам ги основно при подготовка за изпреварване или за намаляване на скоростта без да се използва спирачката. Вредно ли е спирането на скорост? 7. Понякога се налага да се тръгне по-рязко от покой, което няма как да се случи от 800 оборота на мотора. Вредно ли е, ако с левия крак натисна спирачката и я пусна на 1500 - 2000 оборота? Че не е полезно ми е ясно, въпросът е много ли ще навреди? Не съм го правил още. Като се замисля, ако тръгвам по голям наклон се получава нещо подобно. Предварително благодаря!
  13. Има игла за изпускане на налягането. На 1:40
  14. Къде трябва да е емблемата? Питам, защото и моята е там.
  15. Мислех да го сменям при обслужването на колата, но четох някъде, че при проблем с датчика изписвало "sensor" на лейката. Четох също, че когато маслото си изгуби качествата след определен пробег светвала тази лампа. Понеже при мен изписва "min" реших, че със смяната на маслото ще се оправят нещата. Сега съжалявам, че не смених датчика. Маслото го взех от Цецо и той ми го препоръча. Какви са предимствата на VMO или RUP пред VST-то?