nedelcho_iliev
Members-
Мнения
1585 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A6(C4) 2.0 ABK
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
Последни посетители
4647 профилни разглеждания
nedelcho_iliev's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
ABK-то изгасна в движение. Няма връзка с "Engine" модула.
nedelcho_iliev отговори в темата на nedelcho_iliev - тип С4
Повечето са от другия модел - с вграден комутатор в бобината. -
ABK-то изгасна в движение. Няма връзка с "Engine" модула.
nedelcho_iliev отговори в темата на nedelcho_iliev - тип С4
Благодаря за съветите! В комплект ги смених, но и те са 30 годишни. Лошото е, че това е единственият вариант нов. Сега дилемата е новото или втора ръка. -
ABK-то изгасна в движение. Няма връзка с "Engine" модула.
nedelcho_iliev отговори в темата на nedelcho_iliev - тип С4
14,4 волта без товар, 14,2 с включени къси светлини и климатик измерени директно на алтернатора. На плюсовата клема до десния амортисьор показанията са с 0,2 волта по-ниски. По уреда на таблото - стрелката стои отляво на делението за 14 волта. Като че ли са леко височки стойностите. -
ABK-то изгасна в движение. Няма връзка с "Engine" модула.
nedelcho_iliev отговори в темата на nedelcho_iliev - тип С4
Снощи запалих. Проблемът се реши със смяна на комутатора с бобината. Измерванията на бобината бяха в норми, така че най-вероятно проблемът е бил в комутатора. Може ли да имам някакви други проблеми, които да са станали причина за повреда на комутатора или просто му е "дошло времето"? -
ABK-то изгасна в движение. Няма връзка с "Engine" модула.
nedelcho_iliev отговори в темата на nedelcho_iliev - тип С4
Бензиновата помпа се чува, че работи, когато дам на контакт. После, когато въртя на стартер не работи (не я чувам), ама то като няма искра мисля, че е нормално. -
ABK-то изгасна в движение. Няма връзка с "Engine" модула.
nedelcho_iliev отговори в темата на nedelcho_iliev - тип С4
В кутията на ЕКУ-то имаше три бушона - и трите бяха здрави. Смених ЕКУ-то и ампулата на ключа, обаче лампата за имобилайзера не гасне. Явно и бялата кутийка зад таблото участва в разпознаването, а аз я нямам. Нямах лаптоп под ръка за да видя дали ще се прочете другото ЕКУ. Моето ЕКУ си разпознава ключа и отхвърля другия, което са някакви "признаци на живот". На двата крайни пина на датчика на Хол (делкото) си излизат 12 волта. На двата пина на бобината обаче няма никой. Ако имате идеи, ще се радвам да ги споделите, защото моите почти се изчерпаха. -
Аз дали ще мога да запаля така при положение, че ЕКУ-то е "умряло"? На бензин ми е ясно, че няма да мога. Евентуално на газ с обикновена АГУ. Предполагам, че подаването на напрежение на датчика на Хол няма да причини повреди по другите модули? Идеята ми е да мога да местя колата на собствен ход докато отстраня проблема. Ето го и проблема:
-
Здравейте, Снощи колата ми изгасна в движение. Изгасна от нищото. Никакви симптоми за някакъв предстоящ проблем не е имало преди това. На бърз преглед установих, че няма "искра" на свещите. Днес пуснах една диагностика и установих, че модул "Engine" не отговаря. Другите модули си ги чете без проблем. Какви действия да предприема по-нататък? Има ли бушон или реле, което да отговаря за захранването на ЕКУ-то? Имам друго ЕКУ. Ако го сменя и Вагкома се свърже, ще мога ли да запаля с него при положение, че имам и ключа с ампулата на имобилайзера? Бялата кутийка зад таблото, която чете ампулата си остава старата. Питането е кой разпознава ампулата - ЕКУ-то на двигателя или тази бяла кутийка? Всякакви съвети ще са ми от полза. Предварително благодаря!
-
Днес минах преглед и ми дадоха четвърта категория, а досега беше трета - Б7 2,0 ТФСИ 2006 г.
-
Благодаря! Още нещо: Може ли да опишеш вибрацията? При мен, ако пусна волана, се опитва да се мести ляво-дясно-ляво-дясно...
-
Е как се сменя маншона тогава?
-
Ще помоля колегата да сподели, дали вибрацията е изчезнала. Сменях маншони на дясната полуоска и се наложи малко пилене, за да извадим трипода - бяха се подбили каналите (не на трипода, а на другата част). Имах вибрации и преди това. При мен се появяват на около 120 и изчезват на 140 км./ч. На другата кола (А6 Ц4) сложих китайски вътрешни карета (GSP май бяха) и карат вече повече от 50 000 км. без проблем. Старите ги махнах заради вибрации, които изчезваха, когато се разтоварят полуоските и се появяваха под товар. При Б7_цата обаче зависят единствено от скоростта. С другите гуми и джанти се променят самите вибрации, но скоростния диапазон е същият.
-
Audi A4 B7 2007 Електрохроматични огледала
nedelcho_iliev отговори в темата на Николай Бобанов - тип B6/B7
При мен е само централното, а страничните не са. -
За веригата: Смяната на маслата е елементарна. Проблемът е, че предният диф и торсенът нямат пробки за източване на старото масло. Аз използвах 100 кубикова спринцовка и тънко маркуче. От торсена изкарах почти всичко, но от предния диф около половината. За скоростите си купи кит, който включва всичко необходимо. Ето как се прави. За софтуерен ъпдейт на скоростите колегите ми препоръчаха @kpematop. Далечко съм от София и така и не се наканих да посетя колегата. Отначало ме дразнеше "неадекватното" превключване, но вече почти не ми прави впечатление.
-
Дупчицата най-лесно се намира, като го потопи в леко топла вода.
- 6 отговора
-
- поплавък
- карбуратор
-
(и %d още)
Тагове: