nedelcho_iliev

Members
  • Content Count

    1,555
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About nedelcho_iliev

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6(C4) 2.0 ABK

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

4,260 profile views
  1. Принципно ми трябва само кората от снимката (задна дясна врата), но съм съгласен да купя и четирите кори. Може да не са точно тези, но пак нещо черно (тъмно) да е. За връзка - ЛС.
  2. Моите са размер 225/50/17. Първи сезон им беше. Колата е А4 Б7 куатро автомат. На киша и отъпкан сняг много лесно губят сцепление при ускорение (в смисъл мига ми лампата на ЕСП-то). При спиране са една идея по-добре. На сухо и мокро нямам забележки.
  3. На Ц4-ката съм с АТЕ. Когато се позатоплят, при леко натискане на спирачката свирят доста. При по-сериозно натискане, свиренето изчезва. Нямам забележки за спирането. За свиренето бях предупреден при поръчката.
  4. Питай потребителите, които продават части във форума. https://audibg.com/forum/index.php?/forum/57-продава-авточасти-консумативи-и-автоаксесоари/
  5. Тук (стр.211 page 208) го дават между 2,7 и 4,5 бара при 2000 оборота и 80 градуса на маслото.
  6. На Ц4-ката лостчето го оправих, като му пръснах малко WD40 и много щракане къси-дълги. Внимавай само да не се зпалиш, че когато включих фаровете, започна да излиза пушек.
  7. Здравейте, в събота реших да пусна една диагностика профилактично и установих наличието на три грешки. Едната грешка е на мотора. Тази грешка я имаше и когато купих колата. Според диагностика в сервиза не било нещо важно. Грешката беше изтрита и виждам, че след около 7 000 км. се е появила отново. Тук препоръчват да се проверят доста датчици, но аз идея си нямам, кой къде се намира. Също така, не са ми ясни повечето редове от описанието на грешката. ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels:. 06F-907-115-AXX.clb Part No SW: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Component: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Revision: --H13--- Serial number: Coding: 010C0003190F0120 Shop #: WSC 00225 223 89916 VCID: 2F0939DCCB8529A097-807A 1 Fault Found: 001602 - Sensor Reference Voltage A P0642 - 002 - Voltage too Low - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 296682 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: -40.0°C Temperature: -40.0°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Voltage: 0.000 V Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- "Fault Frequency: 1" - това означава ли, че грешката се е проявила само веднъж? "Reset counter: 255" - ? Разбирам, че грешката е записана на неработещ мотор, но каква е тази температура от -40 градуса? Другите две грешки са на климатика. Тях съм сигурен, че ги нямаше когато купувах колата. От прочетеното тук разбирам, че най-вероятно е сменян панелът за управление на климатика. Разбирам, че трябва да се пусне някаква адаптация и нещо да се кодира, но не ми е ясно, как трябва да се случат нещата. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 BP Component: A4 Klimaautomat 2832 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 7048BB9F9C40AF679F-515A 2 Faults Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 30-00 - Open or Short to Plus 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Пуснах и един лог на турбото, но и там не ми е много ясно, кое какво означава. Гледам, че има две налягания. Предполагам, че едното е "търсеното", а другото е реалното. Какво означава всяка от стойностите на даден ред? ,Group A:,'115,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine Speed,Engine Load,Boost Pressure,Boost Pressure,,,,,,,,,, ,TIME,(G28),,(specified),(actual),TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, %, mbar, mbar,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,800,23.3,410.0,970.0,,,,,,,,,, Предварително благодаря!
  8. Може и да няма пробка за източване. При мен, на Б7 автомат, се оказа, че предният диф и торсенът нямат пробки за източване. Използвах 100 кубикова спринцовка и маркуче. Маслото от торсена го издърпах почти всичкото, но в предния диф останаха около 30 процента.
  9. Аз ползвaм този пдф, макар че кодът на моя мотор е BWE.
  10. Имаш ли загуба на антифриз? Аз бих проверил за наличие на изгорели газове в охладителната система.
  11. Регулира се отвън. Виж номер 11 на картинката: https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+100+avant/a100/1993-140/7/711-711050/
  12. Ще погледна. Да разбирам ли, че се вади целият стоп от калника за смяна на крушка? Проблемът при мен е, че от време на време ми светва "изгоряла крушка на заден десен мигач". Когато включа мигача, проблемът изчезва и мигачът си работи. Забелязах също, че габаритът отдясно свети по-слабо. Според мен е лоша връзка или се губи "масата".
  13. Здравейте, Как мога да достигна до заден десен мигач на А4 Б7 Авант? Свалих един капак от корите, но се оказа, че там има усилвател и тонколона. Трябва ли да ги демонтирам? Предварително благодаря! Весели празници!