Jump to content

nedelcho_iliev

Members
  • Мнения

    1585
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    A6(C4) 2.0 ABK

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

4647 профилни разглеждания

nedelcho_iliev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Повечето са от другия модел - с вграден комутатор в бобината.
  2. Благодаря за съветите! В комплект ги смених, но и те са 30 годишни. Лошото е, че това е единственият вариант нов. Сега дилемата е новото или втора ръка.
  3. 14,4 волта без товар, 14,2 с включени къси светлини и климатик измерени директно на алтернатора. На плюсовата клема до десния амортисьор показанията са с 0,2 волта по-ниски. По уреда на таблото - стрелката стои отляво на делението за 14 волта. Като че ли са леко височки стойностите.
  4. Снощи запалих. Проблемът се реши със смяна на комутатора с бобината. Измерванията на бобината бяха в норми, така че най-вероятно проблемът е бил в комутатора. Може ли да имам някакви други проблеми, които да са станали причина за повреда на комутатора или просто му е "дошло времето"?
  5. Бензиновата помпа се чува, че работи, когато дам на контакт. После, когато въртя на стартер не работи (не я чувам), ама то като няма искра мисля, че е нормално.
  6. В кутията на ЕКУ-то имаше три бушона - и трите бяха здрави. Смених ЕКУ-то и ампулата на ключа, обаче лампата за имобилайзера не гасне. Явно и бялата кутийка зад таблото участва в разпознаването, а аз я нямам. Нямах лаптоп под ръка за да видя дали ще се прочете другото ЕКУ. Моето ЕКУ си разпознава ключа и отхвърля другия, което са някакви "признаци на живот". На двата крайни пина на датчика на Хол (делкото) си излизат 12 волта. На двата пина на бобината обаче няма никой. Ако имате идеи, ще се радвам да ги споделите, защото моите почти се изчерпаха.
  7. nedelcho_iliev

    80 Б4 АБК не пали

    Аз дали ще мога да запаля така при положение, че ЕКУ-то е "умряло"? На бензин ми е ясно, че няма да мога. Евентуално на газ с обикновена АГУ. Предполагам, че подаването на напрежение на датчика на Хол няма да причини повреди по другите модули? Идеята ми е да мога да местя колата на собствен ход докато отстраня проблема. Ето го и проблема:
  8. Здравейте, Снощи колата ми изгасна в движение. Изгасна от нищото. Никакви симптоми за някакъв предстоящ проблем не е имало преди това. На бърз преглед установих, че няма "искра" на свещите. Днес пуснах една диагностика и установих, че модул "Engine" не отговаря. Другите модули си ги чете без проблем. Какви действия да предприема по-нататък? Има ли бушон или реле, което да отговаря за захранването на ЕКУ-то? Имам друго ЕКУ. Ако го сменя и Вагкома се свърже, ще мога ли да запаля с него при положение, че имам и ключа с ампулата на имобилайзера? Бялата кутийка зад таблото, която чете ампулата си остава старата. Питането е кой разпознава ампулата - ЕКУ-то на двигателя или тази бяла кутийка? Всякакви съвети ще са ми от полза. Предварително благодаря!
  9. Днес минах преглед и ми дадоха четвърта категория, а досега беше трета - Б7 2,0 ТФСИ 2006 г.
  10. Благодаря! Още нещо: Може ли да опишеш вибрацията? При мен, ако пусна волана, се опитва да се мести ляво-дясно-ляво-дясно...
  11. Е как се сменя маншона тогава?
  12. Ще помоля колегата да сподели, дали вибрацията е изчезнала. Сменях маншони на дясната полуоска и се наложи малко пилене, за да извадим трипода - бяха се подбили каналите (не на трипода, а на другата част). Имах вибрации и преди това. При мен се появяват на около 120 и изчезват на 140 км./ч. На другата кола (А6 Ц4) сложих китайски вътрешни карета (GSP май бяха) и карат вече повече от 50 000 км. без проблем. Старите ги махнах заради вибрации, които изчезваха, когато се разтоварят полуоските и се появяваха под товар. При Б7_цата обаче зависят единствено от скоростта. С другите гуми и джанти се променят самите вибрации, но скоростния диапазон е същият.
  13. При мен е само централното, а страничните не са.
  14. nedelcho_iliev

    A4 b7 2.0 tfsi

    За веригата: Смяната на маслата е елементарна. Проблемът е, че предният диф и торсенът нямат пробки за източване на старото масло. Аз използвах 100 кубикова спринцовка и тънко маркуче. От торсена изкарах почти всичко, но от предния диф около половината. За скоростите си купи кит, който включва всичко необходимо. Ето как се прави. За софтуерен ъпдейт на скоростите колегите ми препоръчаха @kpematop. Далечко съм от София и така и не се наканих да посетя колегата. Отначало ме дразнеше "неадекватното" превключване, но вече почти не ми прави впечатление.
  15. Дупчицата най-лесно се намира, като го потопи в леко топла вода.
×
×
  • Create New...