Jump to content

nedelcho_iliev

Members
  • Posts

    1,596
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Друго

  • Kaра
    A6(C4) 2.0 ABK

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

5,696 profile views

nedelcho_iliev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, каква е последователността за сваляне на кардана на А4 Б7 с автоматични скорости? Весели празници!
  2. Благодаря! Нови болтове само за главата съм предвидил
  3. Някой може ли да каже какви са моментите на затягане на различните компоненти? За АВК мотор ми е питането. Това, което намерих: - цилиндрова глава 1 - 40 Nm 2 - 60 Nm 3 - 90 градуса 4 - 90 градуса - основни лагери 1 - 35 Nm 2 - 65 Nm - биелни лагери 1 - 30 Nm 2 - 90 градуса Трябва ми информация за: - лагери разпределителен вал - ангренажните колела на трите вала - маховик - картер
  4. Няма да слагам сегменти от един блок в друг. Имам общо три мотора - един в колата и два в гаража. Най-вероятно ще сменя лагерите и сегментите и каквото стане. В момента търся някой, който да направи споменатите по-горе измервания.
  5. Колата си я карам като втора и смятам да я правя, както трябва. Притеснявам се от качеството на новите части. Затова питам, ако лагерите са О.К, дали да ги сменям. Същото и за сегментите. Ако трябва да се разстъргва блока и ремонтен размер бутала - това няма да го играя. Като го гледам хонинга си личи още, та предполагам, че ще е ОК. Главата, която свалих е ревизирана преди около 20 000 км. Преди да я сваля ревизирах друга глава с намерението само да я монтирам, но ударих гредата.
  6. Не успях вчера да снимам гарнитурата. Решил съм да сменям цялото "долнище" (блок, бутала, колянов вал). Този в колата е на 99,9 % спукан. Проблемът е, че другият мотор е стоял около 10 години. Какво да ревизирам? - да сменям ли сегментите или само да почистя каналите в буталата, или изобщо да не ги пипам? - да прегледам ли лагерите (основни и биелни)? Ако са добре да ги оставя ли или да ги сменям? Ако са износени, може ли да ги сменя без да шлайфам вала и какъв резултат да очаквам? Ако се сещате още нещо, което ще ми е полезно, ще се радвам да го споделите. Още веднъж, благодаря!
  7. Сигурно заради спуканото бутало надува в охладителната система, как мислиш? Интересно ми е, какво би могло да доведе до спукване на блока? Карам само на газ. Газовата е обикновена, врътките са развъртяни до края, колата вървеше много добре, но цветът на свещите дава индикация за бедна смес.
  8. И аз съм на това мнение. Не снимах гарнитурата, но изглежда добре. Няма следи от пробив. А и нещата се развиха много бързо. За 40-50 км. пробег без да е имало тормоз. Преди да отворя мотора, предполагах, че е спукала главата, защото я правих преди около 20 000 км. и беше тръгнала между клапаните.
  9. Здравейте, АВК-то изхвърли водата. Днес отворих мотора и това е резултата: На какво ви прилича? Аз имам някакво предположение, но бих искал да чуя и вашите мнения. Предварително благодаря!
  10. Ръководство за обслужване и ремонт на руски език. Не разбрах, това ли търсиш или друго?
  11. Бъркаш компресията със степента на сгъстяване, макар че двете са свързани. В смисъл, че мотор със степен на сгъстяване 10:1 трябва да извади 10 атмосфери компресия в идеалния случай.
  12. Повечето са от другия модел - с вграден комутатор в бобината.
  13. Благодаря за съветите! В комплект ги смених, но и те са 30 годишни. Лошото е, че това е единственият вариант нов. Сега дилемата е новото или втора ръка.
  14. 14,4 волта без товар, 14,2 с включени къси светлини и климатик измерени директно на алтернатора. На плюсовата клема до десния амортисьор показанията са с 0,2 волта по-ниски. По уреда на таблото - стрелката стои отляво на делението за 14 волта. Като че ли са леко височки стойностите.
  15. Снощи запалих. Проблемът се реши със смяна на комутатора с бобината. Измерванията на бобината бяха в норми, така че най-вероятно проблемът е бил в комутатора. Може ли да имам някакви други проблеми, които да са станали причина за повреда на комутатора или просто му е "дошло времето"?
×
×
  • Create New...