mr.dapper

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About mr.dapper

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A3 1.8T AGU

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колега имаш ли фейс фарове с ориг. ксенон от с3 или а3, които са с малката лупа и ако да цена ? Също така имаш ли и средна конзола с двоен дин от фейса пак от с3 или а3 ?
  2. Купувам двоен дин от а3 фейс 8л, който е без сд-то ????
  3. Ще бъдя много благодарен, защото искам да постигна този вид в колата си!
  4. Здравейте, колеги! Захванал съм се с една простотия и понеже съм твърде твърдоглав мисля да я направя. Та сдобих се с двоен дин от фейса за а3 8л. Искам да сложа така нареченото цветно радио - MMI RNS-D. Разбрах, че ще трябва да взема контрола за климатика от а4 б5 фейслифт с номер - 8D0 820 043 M. Също така ще ми трябва и changer, доколкото четох из разните форуми. Искам да попитам дали някой колега е запознат с процедурата и дали кабелите на моето радио(concert 1) ще паснат на RNS-D - то?? П.С.: Знам, че много хора ще ме разобеждават за тази процедура, просто гоня изчистена и оригинална визия за колата!! Колата е А3 8л 98г. с фул фис табло с аналогов часовник, също така знам че нямам can комуникация и затова някой, ако е по наясно нека сподели как стават нещата, понеже имам приятел с а4 б5 97г. преди фейс със такава навигация??
  5. Колега може ли телефонче или фейсбук за да те попитам нещо относно смяна на подсветката на таблото?

    1. bsdnikolov

      bsdnikolov

      0899771570 - Пламен.

  6. Привет, колеги! Обещах да покажа как застава кулера заедно с предната броня и къде я изпилихме точно. Отначало бях скиптично настроен, защото не мислих, че ще се получи добър резултат... Самият интеркулер беше точно на средата и бях повече от доволен от резултата в предвид, че преди 6 месеца дадох 1200 лева за боя и трябваше да се изпилява бронята.. Ето снимки и на последните части от пъзела, които бях закупил. И тук вече вкъщи, прибрани и чакаме вече пълното обслужване, а след него е време за частите на колата, които чакат да влязат в действие. За масло мисля да заложа на Bardahl 5w40 XTC, кажете и Вие по едно мнение за него, ако сте го ползвали. Понеже ще се прави обслужване, дойде ред и на предните спирачки. От колега във а3/с3 групата закупих предни дискове с накладки, апарати, супорти, дискове и маркучи от с3, които са 312мм. Искам да благодаря на колегата @killfame отново, че ме улесни много с интейк-а, който ми продаде от турбото към филтъра, а именно 80mm Badger5 V2.2 с билет фланец за студената перка. Още малко снимки на интейк-а заедно с маф хаузинга, който е на Bosch от Golf 3 2.8 VR6. Размерите на хаузинга са вътрешен диаметър 70мм/2.75" инча и външен диаметър 76мм/3" инча. Така застава билет фланеца на студената част на перката: А тук вече заедно с маркуча и кутийката на дебитомера: Лека вечер от мен, колеги!
  7. Здравейте, отново. Понеже съм в почивка между семестрите и скоро колата трябва да се започва, реших да монтирам кулера докато имам някакво останало време и с много мъки без канал или подемник със спортното окачване - успях!!! Също и успях да заснема само най-важните неща в процеса на монтирването... Така направихме планките за кулера от към гредата: Вече и на колата: И крайният резултат е вече на лице, а след 2-3 дена и вече в завършен вид с бронята!!! Лека вечер от мен, ако имате въпроси - драскайте!
  8. Забравих да споделя малко информация и за стоповете.. След като купих стоповете ги изпратих да се фолират с фолио, но след близо година и нещо, фолиото се беше нагърчило и отлепило от слънцето... Когато говорих с бояджията, стоповете бяха едно от важните неща на колата, а именно да се затъмни само задната светлина (белият участък на стоповете), а червеният участък да се потъмни леко и след това цялостно да се лакират. Когато колата беше при мен реших, че нещо им липсва и понеже уча в Технически университет, си купих реле(модул) за премигване на стопове или така нареченият - "Flashing" ефект.. След 10 минути работа релето беше на колата, а ефекта беше повече от задоволим:
  9. Първо здравейте на всички колеги от групата!!! Искам да Ви запозная с моят скромен проект. Та така..... След много лутане и търсене по автокъщите на перфектната кола (за мен подчертавам) откъм една стокова и изчистена визия и добре работещ мотор за годините си, се нагледах на какво ли не, и най-накрая след два пъти изпускане на нотариус, колата беше вече моя собственост. Накратко за колата - стоково Audi A3 8l 1.8T AGU Engine (150hp) 97г. , с добре работещ мотор и една покъртителна визия(вътре и особено отвън) от предишния собственик. Та така, стига вече празни приказки време е за екшън(малко снимков материал). Ето я и нашата първа среща - намръщени естествено докато се опознаем...: Още малко информация относно колата - външно и вътрешно беше ужас... Отвън беше поела доста удари.. Едни от тях са – на ляв и десен преден калник, нацепен кит на задна броня, застръгване от камион от дясната страна и за капак естествено беше бита от градушка главно на предният капак и тавана, който пък беше с паднал лак... Отвътре беше с отвратителен салон (поне за мен) от тъмна алкантара, четирилъчев волан и табло с фул фис, което пък за сметка на това не отчиташе горивото правилно.. Екстрите, които все пак ме устроиха бяха, че беше с по-новия ключ и претапициран черен таван.. Естествено не можах да се стърпя и след закупуването на автомобила и закупих първата и глезотийка, а именно - трилъчевия волан: След обслужването и разговарянето с майстора ми разбрах, че от всичките тези забележки, поне двигателя бях уцелил, който мъркаше като малко котенце(сток)... Маслото, на което заложих бе Castrol Magnatec 5W-40 C3 Fully Synthetic, a след известно време закупих още малко глезотийки за колата като: китайски Blow Off AutoGauge, Гърне от неръждавейка с вход 63мм и даунпайп на 76мм: Последва естествено направата на генерация с пайп на 76мм, който се редуцира на 63мм и така до крайното гърне. Реших да поразчупя визията малко, като ми изпаднаха диодни стопове подобни на фейслифт модела, фарове с ангелски очи и спортна решетка: Естествено сезонът беше лято, което беше пълно със емоции, а след това дойде ред и на зимата или както са казали хората – „Сезонът на всеки един 18г. Кен Блок“... Естествено и след първата ни година, за колата настъпиха доста промени - и хубави и лоши, като вече почти бях решил какво точно ще правя с нея.. Първо ще започна с лошите, когато я запалих една сутрин, колата спря да прави налягане и се оказа че глупавото к03-011, беше дало фира.. Понеже съм студент и колата си е ежедневка и поставих в началото на закупуването и газов инжекцион Рамано Антонио, за който много хора може би ще ме упрекнат (Ново поколение газови уредби), който има и допълнително монтиран съд с масло, за да запази мотора. И тъй като споделих, че колата е ежедневка, за в момента трябваше веднага да намеря читава к03-ка... След търсене из форуми и обяви на коли на части, най – накрая попаднах на перфектната турбина без грам луфт и пукнатини. За съжаление след седмица каране с новата турбина, съединителят се предаде, като последва закупуването на едномасов твърд маховик от Golf 3 ABF 2.0 150hp или Corado G60 със съединител и притискател SACHS (228mm). Та така сега започвам с хубавите работи: За близо една година успях да сменя доста неща по-колата. Първо на ред беше да разкарам гадните 15-ки и да сложа мечтаните за мен 18-ки от Ауди А8 (Alloy Wheels) с чисто нови гуми (225/40/R18) и с боядисани червени апарати, а след това и разбира се спортно регулируемо окачване TA-Technix. След известно време каране разбрах, че това не е моята визия (тип: underground) и реших да гоня нещо класическо и изчистено (simple) като купих също и глезотийки за интериора: оригинално антикрило за 3-тата врата (багажника), фейслифтов волан и лост, средна конзола от пиано лак от Ауди С3, Салон - синьо каре (любимият ми), фейслифт решетка, фейслифтове фарове (с които да прогледне като хората), лип от Seat Leon Cupra и естествено беше дошло времето за разкрасяване на "белязания": - преден капак, 2-ва предни калника и задна броня. Преди да влезне колата за боя фаровете бяха изпратени на колегата от Кръвна група - Ауди, @Stoqn Gologanov от SG Design. Междувременно бях монтирал и уреди за налягането на турбината и температурата на маслото. И така това бяха последните снимки на "белязания". Като си поговорихме с бояджията уточних, че гоня изчистена визия.. Уточнихме и още доста неща около колата и вече с нетърпение очаквах крайният резултат. Ето и първото ми посещение при “Mr. Dapper” В един доста слънчев и горещ ден, получих позвъняване от бояджията и се втурнах като луд веднага към Димитровград да видя какво става с количката ми... Резултата почти беше налице: И веднага щом разбрах, че след два дни колата ще е при мен задействах нещата с автокаското... И след два безсънни дни отидох да си я прибера.. Когато отидох и видях колата за миг помислих, че това не е моята кола, но уви тя беше... Последва и естествено първата ни баня И сега малко картинки направени от разходки с най - доброто и приятелче, а именно S3-ката на колегата @killfame, който е мой много добър приятел: Със сигурност има и неща, които изпускам, но като цяло гледам да не съм отегчителен... Като цяло почти успях да завърша визията на автомобила, която е на 90% понеже ми остана да пребоядисам само джантите и да махна 2-то черни лъча от тях... Та така стига празни приказки, глупости и снимки, почти постигнах визията на колата, която целях и нямаше просто как да оставя кола с визия без вървеж или точно като този лаф - „върши ти работа, но не ти прави кеф“... Сетъпа, който съм подготвил е за 250-70к.с., който ще ми е предостатъчен тъй като казах, че колата е ежедневка още в началото на темата. Искам да благодаря отново на колегата @killfame, който ми дава нужните съвети и насоки в скромното засилване на автомобила ми: Турбо: K04-023 от Audi S3 8L/Seat Leon/TT Колектор: Оригинален чугунен колектор, който изпадна от Ebay и няма грам пукнатини. Даунпайп: K04 Super Street Performance 3inch(76mm) Downpipe Дюзи: Дюзи от S3 8l - 386cc FMIC: Размер на кулера - 550х180х65мм (вх/из - 63мм) с пътища на 63мм Blow off: Оригинален FORGE MOTORSPORT TWIN PISTON ATMOSPHERIC DUMP VALVE Имам още помпа, маф хаузинг от 2.8 ВР6 и в момента ще правя къстъм интейк от турбото към филтъра, който ще е на 76мм.. И тъй като скоро ми предстои пълно обслужване, колата ще се обслужи и след първа пролет, евентуално към лятото се надявам живот и здраве частите вече да са на колата и да видим какво ще покаже диното... Със сигурност има и неща, които изпускам, но взимам да ставам досаден, така че дано не съм ви отегчил с темата пичУИ.. Лека вечер от мен, ако има въпроси - драскайте