Привет на всички!
Илиян, приятно ми е.
Нов съм във форума.
Горд притежател съм на ауди а4 2.0тфси 212кс 2010г от юли месец 2017.
Реших да се обърна към компетентните в тази общност понеже съм сигурен, че са адски много.
Аз съм напълно технически НЕкомпетентен.
Имам нужда от помощ и съвети...
Преди 2 месеца усетих странно леко тракане идващо от двигателя.
Появява се когато ускорявам или връщам от ускорение и е само около на 3000 оборота. Чукането(тракането в началот беше много, много слабо) карах около 2000-3000км без никакви проблеми.
Реших да не рискувам колата и я закарах в сервиз в София(засега, ще го запазя в тайна)
Момчетата ме посъветваха, че е възможно да е от изпускателния колектор въпреки, че се чуваше от горната част на двигателя.
Сменихме го с чисто нов, всичко с работата около 1000лв.
Да, ама не!
Чукането не се оправи, никак даже.
Монтьорите ми обясни, че явно проблема не е от това.
Вече говорихме за по-сериозен.
След месец отново вкарах колата в сервиза(преди седмица). Обясниха ми, че ще се опитат да я отворят през картета за да проверят за проблем в биелите. Като процедурата се очакваше да бъде доста лесна и бърза.
Днес получих обаждане, че филма е доста по голям и всъщност за да се свали картета трябва да се махне и скоростната кутия както и ангренажа.
Като стана въпрос за затваряне на картера, понеже в момента не съм подготвен финансово за големи ремонти, ми обясниха, че е невъзможно понеже вече е разлепен.
Повтарям, доста технически некопетентен съм.
Въпроса ми е следния?
Тези хора на луд ли ме правят?
Наистина ли картера не може да се отвори без да се махне ск.кутия и ангренажа? Защо ми казват, че трябва да се смени само ангренажа, без ролките и водната помпа?
Ще бъда много благодарен на хората включили се в моя филм!
Благодаря, ауди маняци!