doktora76

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About doktora76

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi B8 2.0 TDI

Персонална информация

  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Продавам 4 броя зимни гуми и джанти с размер 225/45/17. Гумите са KUMHO DOT 2017 г. Купувал съм ги от Диана София, карани са около 1000 км., нямат кривини и балони. Продавам ги защото си купих друг автомобил и тези ми остават излишни. Намират се във София и могат да се видят на място. Цена - 800 лв за комплекта. GSM - 0886319812 Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Продавам 4 броя зимни гуми и джанти с размер 225/45/17. Гумите са KUMHO DOT 2017 г. Купувал съм ги от Диана София, карани са около 1000 км., нямат кривини и балони. Продавам ги защото си купих друг автомобил и тези ми остават излишни. Намират се във София и могат да се видят на място. При интерес мога да изпратя актуални снимки. Цена - 800 лв за комплекта. GSM - 0886319812 Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Това е ясно колега но при мен колкото и да доливам нивото на антифриза в казанчето пада на 2-3 см под минимума и така си седи. Това като го проверя сутрин на студен мотор, после като загрее си се вдига над чертата. Мисля, че ако има теч от някъде ще пада още и ще ми светне лампата. Затова си мисля, че изхвърля от клапана ненужното но пък защо ми седи на минимума, та даже и под него? Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Имам в предвид, че на студен мотор сутрин, нивото в казанчето е под минимум чертата, а като загрее се качва между макс и мин. Индикатора за ниско ниво не ми свети. Дали да търся проблем някъде, защото ако има теч ще капе под кората или нивото ще намалява по осезаемо? Някакви идеи? Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Имах подобен проблем преди месец, връщайки се от почивка в Гърция. Заредих авио дизел на едно Еко в Гърция като си тръгнахме и на магистралата след Благоевград започна да ми мига подгрева, както си карах. За обороти нищо не ми изписваше. Загасих мотора, запалих и продължих но след 20-30 км пак започна да мига и така до София. Колата си набираше и вървеше нормално, без забележки. На следващия ден заредих макс моушън дизел на OMV и така до днес, вече месец само там зареждам. Минал съм над 2000 км градско и извън градско и нито веднъж не ми е светнала лампата. Колата е 2.0, 143 к, 2012 г. Смени бензиностанцията колега и излез извън града да я вкараш в обороти малко и виж дали ще имаш проблем. Дано да съм помогнал. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Здравейте, Преди два месеца смених маслен охладител, защото ми смесваше масло в антифриза. Направени са две промивки на охладителната система, съответно със смяна на антифриза. Скоро ще правя още една поне, защото има още отлагания в казанчето. Забелязвам обаче, че нивото на антифриза в разширителния съд на студен двигател пада до минимума и дори 2-3 см под него. Като загрее се вдига до средата между мин и макс. Колата се държи нормално, не загрява над 90 градуса, климатроника също работи перфектно, не свети индикатора за ниско ниво. Питането ми е, системата сама ли се обезвъздушава след смяната на антифриза и възможно ли е като долея по вече, ненужното количество да го изхвърля клапана на разширителния съд? Благодаря. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Здравей колега. Разреши ли проблема при теб и как? При мен по същия начин вчера започна да ми мига реотанчето в движение, след като заредих 20 литра дизел авио на ЕКО в Гърция Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Здрасти колега. Виждам, че сме адаши, аз също се казвам Иван Димов [emoji3]. Ти как реши проблема? Целия ЕГР клапан ли смени? Какъв клапан монтира и за кви пари, ако не е тайна? Благодаря. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Малко подробности да кажа, след като прочетох някои неща в нета. Някакъв колега пише, че при него е започнало да мига реотанчето, след като е заредил дизел авио на Еко. Аз от както купих колата ноември 2018 г зареждам само авио предимно на Еко, много рядко на OMV. Но днес заредих 20 литра дизел авио на ЕКО в Гърция, на връщане от морето. И реотанчето започна да мига като се качих на магистралата след Благоевград. Дали не е свързано с горивото това??? Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Здравейте колеги, Днес на връщане от морето на около 100 км от София както си карах и започна да мига идикатора за подгрева на свещите. Спрях, проверих дали имам стоп светлини- всичко ОК( явно не е стоп машинката). Изгасих, запалих и тръгнах. Спря да мига, но след около 20-30 км пак започна. Някакви идеи от какво може да е това? Колата е B8 2.0 TDI 143 коня. Ако някой има vag кабел и няма нищо против да я закачим да видим каква грешка показва, ще съм много благодарен! От София съм. Благодаря. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Здравейте, Знам, че тук не е мястото но да не пускам нова тема. Питането ми е има ли определено място при B8 Avant, където да седи пожарогасител? Благодаря. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. А пробва ли колата да търси телефона ти? Мисля, че от бутона TEL трябва да тръгнеш, а не от SETUP. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Рестартирай телефона си и пробвай колата да намери телефона. Трябва да ти покаже код, който да въведеш и във телефона. Забелязал съм, че айфон се свързва много по бързо от други телефони. Аз имам айфон, а жена ми самсунг. Аз нямам никакви проблеми при свързване и т.н, но когато е свързан самсунга и някой звънне, не мога да вдигна от бутона на волана на колата, а само от телефона. След това си говоря през системата, но вдигам и набирам от телефона. Аз съм с мултимедия, ако това има значение. Като съвет, пробвай да свържеш някой айфон,преди да предприемаш други неща. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Благодаря за инфото колега. А ако искам да активирам само сензор за дъжд, пак ли трябва да закупя копче за фаровете с позиция ауто или само сензора и кабелите съответно? Sent from my iPhone using Tapatalk