Jump to content

Л. Кехайов

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А4

Персонална информация

  • Локация
    Сандански

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Л. Кехайов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет. Закупена е от Порше София запад. на цена от 2339лв. Цената щеше да е по висока, но благодарение на служителя там се намали. Забравих да споделя. Платката ми я дадоха с две години пълна гаранция. Обучението на платката става отново при тях за около 15 мин. Аз лично останах много доволен от хората там.
  2. Днес разбрах защо пак го прави. Тези идиоти от сервиза са развалили резбата и на другия болт. Сега пак наново сваляне, нов болт и направа на резба. Аман от некадърни майстори. Направих си го сам. Е, само викнах стругар за резбата, но дано вече не тече.
  3. Здравейте колеги. От известно време имам този проблем с вакум помпата. Или по-точно теч на масло от нея. Сменях гарнитурите на помпата с нови, спря да тече от там, а почна от едно силиконово пръстенче на капачката. Смених и него и след един месец пак започна. Когато смених маслото на колата казах на тези от сервиза да оправят и този проблем, но те само притегнали болтовете и вследствие, на които прецакаха резбата на един от тези три болта. Оправих си го сам смених отново всичко, дори сложих и силикон. Но около месец след това пак протече. По принцип с разхода на масло от двигателя нямам проблем, а и съм запознат проблема им. Но при мен разхода идва от вакум помпата. Точно под нея е катализатора и когато капне масло го изпарява и го вкарва в купето, когато работи вентилацията. Ще може ли някой да ми даде съвет как да процедирам или да пробвам със смяна на помпата.
  4. Тези от Ауди (Порше - запад) казаха, че S-троника е по-добър и безпроблемен. Това съм го чул и от други майстори, но пак казвам това не е мое мнение.
  5. Здравей, аз имах подобен проблем с платката на скоростната кутия. Но моята кутия е мултитроник, а при теб ако не се лъжа е S- троник.Платката по принцип се ремонтира, ако проблема е в самата платка, но там има три датчика и ако някой от тях е фалирал трябва да се смени цялата платка. И от тук започват проблемите, защото платка втора употреба ако вземеш няма кой да я обучи (всички хакери, с които се свързах чуеха ли мултитроник бягаха далеко). Ако купиш платка от Ауди цената е над 3000лв. но пък си с 2 години гаранция. Друг вариант е смяна на цялата кутия, но там не знаеш на какво ще попаднеш. Има и други работи ама тези са на първо място.
  6. Това е нормално. И при мен го има. Мислих, че е проблем, но пробвах и аз на други две подобни коли и при тях го имаше.
  7. След два месеца ходене по мъките проблема вече е решен. С чисто нова ,,платка" произведена от Ауди всичко работи нормално. Вчера като сложиха платката колата тръгна, но беше в авариен режим. Откарах колата в Порше запад и за 15 мин. обучиха новия модул. Сега вече само каране стига ремонти.
  8. Здравейте колеги, току що се регистрирах във форума. Преди една година си купих Ауди А4 1,8 Т 2008г. В8. 8-степенен мултитроник. До месец май нямах никакви проблеми с нея, докато един ден светна индикация за проблем със скоростната кутия. Откарах я веднага на диагностика и изписа грешка Р0721 (G195 ). Колата си вървеше нормално с изключение на леки придърпвания, вдигане на обороти и изписване на проблем в ск. кутия. Откарах я в сервиз и се оказа, че компютъра управляващ кутията е повреден или по точно датчика не отчита оборотите на кутията. Така наречената платка се опитаха да я отремонтират на две места, но без успех. Намерих друга втора употреба, но се оказа, че няма кой да ,, обучи" платката. Възможно ли е проблема да го прави само от платката или има и механичен проблем?
×
×
  • Create New...