Jump to content

Milen Mitev

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Milen Mitev

  • Рожден ден 17.08.1975

Друго

  • Kaра
    A64F Avant 3.0D

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Раднево

Milen Mitev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Milen Mitev

    Daylight активиране

    На моите фарки, нали са фейс, тези крушки са ми вързани към дългите и виждам какво има в канавките вечер Не е корнер със сигурност, в началото като я купих много се чудих и аз оказа се че тази лампа святка само при светкавица а за корнер се ползват халогените, щеше да е хубаво ако святкаха примерно с дългите над определена скорост защото със тях се получава доста по добра осветеност
  2. Milen Mitev

    Въпроси за А6 (4F)

    Имам следния въпрос от един месец съм собственик и още се ориентирам в обстановката та значи колата пали винаги на малко над 800 оборота на празен ход и в последствие падат на долу днес ги погледнах със ваг-кома стойноста беше 693 със включен климатик и загрял двигател, нямам клатене колата работи равномерно и спокойно, но ми се струват малко ниски. Двигателя е 3.0 тди CDYA
  3. Milen Mitev

    Въпроси за А6 (4F)

    И при мен къси и дълги са си в лупа но когато съм на светкавица светят тези вътрешни халогени с рефлекторите не са корнери защото светлината е много силна и интензивна по силна е от ксенона когато е на дълги.
  4. Milen Mitev

    Въпроси за А6 (4F)

    Здравейте от скоро се сдобих със А64Ф Фейслифт въпроса който ме мъчи е следния: Колата е със би-ксенон и лупите светят къси и дълги съответно, но когато съм на светкавица святкат вътрешните рефлектори във фара със халогенни лампи, та имат ли някаква друга функция тези фарове или са предвидени само за светкавицата ?
  5. На мен ми падна акумолатора и тогава поиска код естествено имам някакви книжки но точно необходимата я нямаше нямаше и код наисан върху него. Срещу 30 лева ми го разкодираха.
  6. Колега и при мен го има тоз проблем от как съм купил колата не светят копчетата и след един час работа се изключва сам. Днес вадиха ЦД то понеже се беше кодирало след смяна на акумолатора и не намериха кабели за CAN. Явно и при мен е сменяно но не от мен. Та намери ли някакво решение на проблема? И се чудя ако се изведат кабели и се закачи към CAN шината дали ще започне да функционира пълноценно. Ако е така кой е наи лесния вариянт и ако има възможност да се качи схема. Благодаря предварително.
  7. Milen Mitev

    Разход!

    A4 1.9 tdi 131 коня 6 скорости между 8 и 9.5 среден разход. Пълня до горе и на следващото пълнене засичам. Карам доста градско а извънградско около 140-150 км в час.
  8. Да видях ги още преди да пусна темата но от кои тип ЕЕПРОМ са най често използваните чипове за БИОС
  9. Да така е всяка фирма производител има собствени туулс-чета са флашване на паметите но това е когато всичко е работещо и успява да се зареди БИОСА и да инициализира елементите на компютара. Но понякога се случва този софтуер в БИОСА да се повреди и да неможе да се зареди което прави дънната платка безполезна и вариянта е със външен програматор да се флашне отново *.bin файла.
  10. Напоследък ми се налага няколко пъти да програмирам затрити BIOSI на компютри като все ги нося на други хора да го правят. Та въпроса ми е конкретно какъв и от къде да си купя програматор който ще ми върши работа.
  11. Milen Mitev

    Климатроник

    Така проблема го реших оказа се електронниа блок които управлява скороста на допълнителния вентилатор. По точно от метереологичните условия температура влага и тнт основната захранваща верига се беше прекъснала точно там където влиза в блока. Свалих блока за управление отворих го и го огледах за други проблеми, изчистих остатъка от клемата която излиза напластих иа с поялника почистих и захранващия кабил и него напластих с поялника и ги запоих. След това всичко си дойде по местата. Климатроника тръгна нормално вентилатора си включва изключва и регулира скороста налягането падна до 10 11 бара в системата. Правих си го аз и не ми струваше нищо ако изключим загубенто време около един ден .
  12. Milen Mitev

    Климатроник

    Колегата дани---д беше прав днес се заиграх и изследвах проблема да някъде оказа се че 2 рия вентилатор който е електрически не върти изобщо със ваг ком му пуснах изходящ тест и пак не завъртя проблема е явно в това но в момента изучавам за какво става вапрос и как се контролира ако някой има опит може да сподели.
  13. Milen Mitev

    Климатроник

    Да колега има го и тоз момент днес след като написах темата изучих нещата малко по подробно следих стоиностите на налягането и когато е между 24 26 бара налягането работи перфектно но качи ли се до 30 бара и спира компресора. Не забелязвам да се включва допълнителния вентилатор на охлаждането незнам дали това е нормално незнам. По късно нещата се стабилизираха и дори на оборот вътре в колата стана като хладилник но налягането не се качи повече над 26 бара.
  14. Milen Mitev

    Климатроник

    Имам следното питане ако някой може да каже: Когато оставя колата на обороти да работи климатроника спира да духа студено и когато потегли колата в движение почва отново. А също така при първоначално включване ако е по топло в купето и компресора се натовари ремъка пресвирва . Възможно ли е да се дължи на недостиг на фреон или по скоро е хлабав ремъка ? Колата е А4 Б6 двузонов климатроник.
  15. Milen Mitev

    За дистанционното...

    Ето го на руски. Модели до 2002 г: Нажмите любую клавишу дистанционного управления. Затем в течение одной минуты вручную откройте и закройте дверной замок. Модели с 2003 г: Если автомобиль закрыт, откройте дверь вручную. Нажмите клавишу разблокировки дистанционного управления. Вставьте ключ в замок зажигания, включите зажигание и снова выключите его. Выньте ключ из замка и нажмите клавишу разблокировки или блокировки.
×
×
  • Create New...