Milen Mitev
Members-
Мнения
35 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Milen Mitev
- Рожден ден 17.08.1975
Друго
-
Kaра
A64F Avant 3.0D
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Раднево
Milen Mitev's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
На моите фарки, нали са фейс, тези крушки са ми вързани към дългите и виждам какво има в канавките вечер Не е корнер със сигурност, в началото като я купих много се чудих и аз оказа се че тази лампа святка само при светкавица а за корнер се ползват халогените, щеше да е хубаво ако святкаха примерно с дългите над определена скорост защото със тях се получава доста по добра осветеност
-
Имам следния въпрос от един месец съм собственик и още се ориентирам в обстановката та значи колата пали винаги на малко над 800 оборота на празен ход и в последствие падат на долу днес ги погледнах със ваг-кома стойноста беше 693 със включен климатик и загрял двигател, нямам клатене колата работи равномерно и спокойно, но ми се струват малко ниски. Двигателя е 3.0 тди CDYA
-
И при мен къси и дълги са си в лупа но когато съм на светкавица светят тези вътрешни халогени с рефлекторите не са корнери защото светлината е много силна и интензивна по силна е от ксенона когато е на дълги.
-
Здравейте от скоро се сдобих със А64Ф Фейслифт въпроса който ме мъчи е следния: Колата е със би-ксенон и лупите светят къси и дълги съответно, но когато съм на светкавица святкат вътрешните рефлектори във фара със халогенни лампи, та имат ли някаква друга функция тези фарове или са предвидени само за светкавицата ?
-
На мен ми падна акумолатора и тогава поиска код естествено имам някакви книжки но точно необходимата я нямаше нямаше и код наисан върху него. Срещу 30 лева ми го разкодираха.
-
Колега и при мен го има тоз проблем от как съм купил колата не светят копчетата и след един час работа се изключва сам. Днес вадиха ЦД то понеже се беше кодирало след смяна на акумолатора и не намериха кабели за CAN. Явно и при мен е сменяно но не от мен. Та намери ли някакво решение на проблема? И се чудя ако се изведат кабели и се закачи към CAN шината дали ще започне да функционира пълноценно. Ако е така кой е наи лесния вариянт и ако има възможност да се качи схема. Благодаря предварително.
-
A4 1.9 tdi 131 коня 6 скорости между 8 и 9.5 среден разход. Пълня до горе и на следващото пълнене засичам. Карам доста градско а извънградско около 140-150 км в час.
-
Да видях ги още преди да пусна темата но от кои тип ЕЕПРОМ са най често използваните чипове за БИОС
-
Да така е всяка фирма производител има собствени туулс-чета са флашване на паметите но това е когато всичко е работещо и успява да се зареди БИОСА и да инициализира елементите на компютара. Но понякога се случва този софтуер в БИОСА да се повреди и да неможе да се зареди което прави дънната платка безполезна и вариянта е със външен програматор да се флашне отново *.bin файла.
-
Напоследък ми се налага няколко пъти да програмирам затрити BIOSI на компютри като все ги нося на други хора да го правят. Та въпроса ми е конкретно какъв и от къде да си купя програматор който ще ми върши работа.
-
Така проблема го реших оказа се електронниа блок които управлява скороста на допълнителния вентилатор. По точно от метереологичните условия температура влага и тнт основната захранваща верига се беше прекъснала точно там където влиза в блока. Свалих блока за управление отворих го и го огледах за други проблеми, изчистих остатъка от клемата която излиза напластих иа с поялника почистих и захранващия кабил и него напластих с поялника и ги запоих. След това всичко си дойде по местата. Климатроника тръгна нормално вентилатора си включва изключва и регулира скороста налягането падна до 10 11 бара в системата. Правих си го аз и не ми струваше нищо ако изключим загубенто време около един ден .
-
Колегата дани---д беше прав днес се заиграх и изследвах проблема да някъде оказа се че 2 рия вентилатор който е електрически не върти изобщо със ваг ком му пуснах изходящ тест и пак не завъртя проблема е явно в това но в момента изучавам за какво става вапрос и как се контролира ако някой има опит може да сподели.
-
Да колега има го и тоз момент днес след като написах темата изучих нещата малко по подробно следих стоиностите на налягането и когато е между 24 26 бара налягането работи перфектно но качи ли се до 30 бара и спира компресора. Не забелязвам да се включва допълнителния вентилатор на охлаждането незнам дали това е нормално незнам. По късно нещата се стабилизираха и дори на оборот вътре в колата стана като хладилник но налягането не се качи повече над 26 бара.
-
Имам следното питане ако някой може да каже: Когато оставя колата на обороти да работи климатроника спира да духа студено и когато потегли колата в движение почва отново. А също така при първоначално включване ако е по топло в купето и компресора се натовари ремъка пресвирва . Възможно ли е да се дължи на недостиг на фреон или по скоро е хлабав ремъка ? Колата е А4 Б6 двузонов климатроник.
-
Ето го на руски. Модели до 2002 г: Нажмите любую клавишу дистанционного управления. Затем в течение одной минуты вручную откройте и закройте дверной замок. Модели с 2003 г: Если автомобиль закрыт, откройте дверь вручную. Нажмите клавишу разблокировки дистанционного управления. Вставьте ключ в замок зажигания, включите зажигание и снова выключите его. Выньте ключ из замка и нажмите клавишу разблокировки или блокировки.