Jump to content

Graphicart

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 2.4

Персонална информация

  • Локация
    Плевен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Graphicart's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги. Налага ми се да сменя скоростната кутия на моето а6, понеже имам проблем с включването на 2ра предавка. Моля някой с по-компетентно мнение по въпроса да ми каже от какъв мотор мога да търся. Колата е а6 с5 2.4 бензин 2003г. на предно предаване. Сегашната кутия е 5 степенна, но не знам дали мога да я сменя с 6 степенна
  2. Ще проверя в понеделник и това. За тампон на двигател не мисля, че е, понеже при подаване на газ и рязка спирачка не се усеща нищо
  3. Здравейте колеги! Може ли някой, който се е сблъсквал с подобен проблем да даде съвет. А6 C5 2.4 бензин, при преминаване през легнал полицай с по висока скорост или при по големи неравности се чува много силен удар отдолу, някъде от към средата на предницата. На всякъде, където ходих, ми твърдят, че колата е с напълно здрава предница. Какъв може да е проблема?
  4. Пробвай и пиши ще е полезно на някой друг с подобен проблем Принципно ти също може да го нямаш датчика в изпарителя, много зависи от системата на климатроника
  5. Първо провери количеството на фреона и смени ТРВ филтъра на системата. Закачи един барометър и виж какво налягане показва. Сравни го с показанията на пресостата през VAGкома. Ако има сериозни отклонения от двете показания се сменя пресостата( при мен на барометър показваше 15бара, а на компа 21бара) и това ми беше проблема. Ако и тук не се открие проблем, трябва да се свали жабката и да се провери дали имаш достъп до кутията с изпарителя(малкия радиатор на климатика). В питата трябва да има забит един сензор с термовинтил. Той следи за обледеняването на питата и спира компресора, докато не се оттече водата през тръбичката. Най вероятно той не работи както трябва и за това при дълъг път ти замръзва изпарителя и въздуха не може да минава през него. Смени този винтил с датчика и би трябвало да ти се реши проблема. Моята е фейслифтова и нямам такъв сензор в питата, за това те питах коя година е колата. Надявам се да съм ти бил полезен. Лека вечер и ако имаш въпроси, пиши
  6. Здравей, колега Аз си реших проблема със смяна на пресостата, но много зависи коя година ти е колата(дали е facelift или не) понеже системата на климатика е различна и проблема може да е от няколко места. Дай ми тази информация и ще ти кажа какво да направиш, за да си решиш този проблем
  7. Аз смених този прословут пресостат и проблема ми се реши.Стария показваше доста завишено налягане от реалното и явно това е бил проблема. При нашите аудита системата на климатика е направена доста по-опростена в сравнение с предишните модели(нямаме датчика, който стои в изпарителя и следи за обледеняването на питата), но както и да е колега, провери налягането на системата по датчика и закачи и един барометър да ти измери реалното налягане, ако има разлика с повече от една атмосфера, ти гарантирам, че пресостата ти прави проблеми.При мен по датчик ми отчиташе 21 бара налягане, а по барометъра ми показа 15 бара. Това беше проблема. Надявам се да съм ти бил полезен до някаква степен. Пиши ако тръгнеш да се занимаваш, че то лятото почти свърши
  8. Здравей колега i_p_i Може ли да споделиш дали си реши проблема, понеже и аз от месец ходя по мъките с абсолютно същата болка на климатика Благодаря предварително
  9. Забравих да добавя, че този модел климатроник няма темперетурен сензор в питата на изпарителя, както е в моделите преди фейслифта, който принципно реагира на замръзването му и спира компресора докато се оттече водата. Тук принципа явно е друг, но не можем да го разгадаем
  10. Здравейте колеги. Моля за някое компетентно мнение, относно проблема ми, понеже от месец вече ходя по майстори и никой не може да ми каже нищо конкретно. Колата е ауди А6 2.4 бензин 2002г. фейслифт Климатика работи перфектно в града, но когато изляза извънградско, продължава да работи, но спира притока на въздух към купето.Когато го изключа и включа на ново, всичко тръгва пак и след 10мин. пак спира въздуха.Майсторите ми казват, че замръзва изпарителя(малкия радиатор) и от там не може да минава въздушната струя към купето. Климатика е зареден, обслужен.
×
×
  • Create New...