Jump to content

johncarson

Members
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Последни посетители

923 профилни разглеждания

johncarson's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Днес забелязах следните проблеми: - парното духа студено, дори при загрял двигател - двигателя не се охлажда като хората - от мола до красно село дигна над 100 градуса От какво може да е проблема и колко проблемно е отстраняването?
  2. johncarson

    Пали и гасне

    Колеги, можете ли дадете инфо или помощ за следния (доста неприятен) проблем... Паля, оборотите се качват до около 900, веднага след това падат надолу и колата гасне. За пръв път ми се случи преди няколко месеца, оттогава насам не. Днес обаче се случи отново и отказа няколко пъти подред. След известно изчакване и подаване на повечко газ я излъгах да задържи оборотите. Това е при загряла кола. Сутринта нямаше никакви грижи. Познат ли ви е подобен проблем, колко сериозно е за отстраняване? В това състояние доколко надеждна е колата ми и дали да рискувам да ходя с нея на по-дълъг път преди да съм я оправил?
  3. johncarson

    Дилема Картер А3

    Едва ли са еднакви... Чувал съм за случаи, които доказват че е по-добре да се пазаруват части от Порше БГ вместо от Унитрейд. Дали е общовалидно и важи на 100% не мога да кажа. Аз лично съм с картер за около 100 лв напазаруван през сервиз незнайно откъде, този на Унитрейд едва ли е по-добър. На мен тези 170 лв за разликата между "къв да е картер" или "истински картер" ми звучат като логична разлика. Вече дали си струва не съм сигурен. По-скоро да.
  4. + 1 И аз се застраховах миналата седмица, колегата дойде на място да попълни всичко, обясни ми каквото имаше, а вчера минах и за маркировка. Препоръчвам го на всички!
  5. johncarson

    Вибрира Ми Волана

    Имах го и миналата година същия проблем... Проблема никак не е от скоро... баланс ще направя пак, мога и да разменя задни и предни джанти...В краен случай ще пробвам със зимните (галимация ще е, защото ще трябва да навъртя около 400 км за да сложа другите джанти и тествам 100-120)Относно оборотите - днес направих опит и на 4-та и на 5-та, вибрациите са абсолютно еднакви, въпреки че оборотите са различни. Няма да бързам да сменям нищо преди да се разбере от какво е. Пък и вече ми проверяваха тампоните...
  6. Колеги, много се нядявам да помогнете за следния проблем.. при ускорение от 100 до 120 км/ч се получават вибрации във волана, най-силни са около 120. Като спра да ускорявам ичезват. Ако продължа да ускорявам над 120, също изчезват. Колата е А3 1.9 TDI, джантите са оригинални от друга А3-ка. Не си залагам главата, но при зимните гуми май го нямаше този проблем, те са със железни джанти. Реглаж съм правил преди около 6 месеца, баланс на гумите - преди около месец и нещо. От какво може да бъде?
  7. Кажете ми, колко може да струва картер за А3 и къде мога да намеря изгодно? Моя е спукан, заваряваха ми го веднъж, ама сега пак протече... Не знам майсторите ли толкова са били добри или си е умряла работа с тия заварки, та се чудя дали не сложа здрав картер... Какво ще ме посъветвате? Колата е А3 1.9. TDI 8L, 90hp, 96-та модел
  8. Абе нещо им нямам достатъчно вяра да покарам докато си проличи... Вярно, оправиха колата, сега без катализатор върви както преди със такъв (или малко повече), ама не мога да се отърва от усещането, че бърникат неща на проба и грешка докато уцелят нещо, което да подобри положението. Днес ме "зарадваха", че управляващия блок на airbag-a е за смяна (лампата на airbag-a свети след като си я взех от тях последния път). Според тях имало проблем с електронния блок от самото начало, ама забравили да ми кажат...
  9. Здравейте, Ето какъв ми е случая - наложи се наскоро да понаправя малко ремонти (ремонт на глава, смяна на повдигачи, гарнитура, заварка на картер, смяна на част от ангренажния комплект). Покрай тези ремонти се оказа, че и турбото е за ремонт, та като съм почнал, хайде ремонтирахме и него. Направиха ми колата, взех си я, покарах малко - обаче проблем, колата не върви. Мъчи се на нагорнище, слабо ускорение, макс скорост около 120-130 км/ч, свиренето на турбото не се чува както преди. Закарах им я отново, закачиха я на диагностика. Турбото било ОК, дебитомерът бил проблема. Тествахме, карахме, по едно време сложиха нов дебитомер, но положението не се оправи. Стана ясно, че няма да открият проблема бързо, оставих им колата (това се случва в понеделник). В петък се обаждат, че проверили всичко и колата вече е наред ("Върви много!"). Взех си я вчера, казаха ми че проблемът бил от катализатора, така че го били избушили и колата тръгнала. Е хубаво, така или иначе колата е на 9 години, катализатора сигурно нищо друго не прави освен да ми спъва колата. Покарах малко вчера и днес, определено си върви доста добре - като усещане е много различна, по-тиха и набира някак си по-различно - сякаш една идея по-тромаво, но пък се усеща как поема много по-мощно, а и скоростта се усеща по-малко от преди. Все пак ме притесняват две неща - първо, свиренето на турбината, което беше преди сега го няма - възможно ли е след ремонта да е по-тиха? И второ, непонятно ми е как така катализатора се е запушил до такава степен че да спъва колата и то така изведнъж. Основното, което ме притеснява е, да не би проблемът с вървежа да си е останал, но махайки катализатора да са го "замазали" така че да не си личи... Чудя се дали наистина ми е наред всичко и дали за всеки случай да не отида на една читава диагностика да ми е мирна главата. На вас цялата история как ви звучи?
  10. johncarson

    Странна работа

    ще зареждам вече само на оная колонка, според която са сипали по-малко, на разхода в лева добре ще се отрази със сигурност. разбира се, че беше същата температурата, само за средната влажност не съм сигурен
  11. johncarson

    Странна работа

    получих доста странен резултат при засичането на разхода (извънградско): при скорост ~90-130 без използване на 5-та - 5.25 (имах проблем с 5-та и по магистралата само на 4-та) при скорост ~120 на 5-та - 6.1 Учудих се много при положение, че на 5-та е логично да даде по-нисък разход при извънградско, по-голямата част от което по магистрала. Някой може ли да посочи логично обяснение? По колата друго освен въпросната 5-та не е пипано и двете засечки са в рамките на една седмица. Вярно, че маршрутите са различни, но като стил на каране е същото, същото е и горивото и начина на засичане.
  12. Можеш ли да препоръчаш някой който знае как?
  13. Днес забелязах проблема - 5-та не включва, вместо нея включва 3-та, независимо колко старателно бутам лоста надясно. Другата ми грижа е, че лоста малко трудно влиза на 1-ва - колата трябва да е напълно спряла и понякога трябва леко да го понатисна за да влезе. Ще се ходи на сервиз, но ако сте виждали подобен проблем, дайте някакъв ориентир какво би могло да бъде.
  14. johncarson

    Аудито не върви

    Да, точно, след наместване на тръбата колата си заработи както преди.
×
×
  • Create New...