danni95

Members
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

About danni95

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi a6 avant

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. предполагам не е гледал но ако е тази ламаринка защо само при когато се настъпи повече за престъргва ? На место когато е настъпя да си вдигне оборотите не се чува нищо такаче не мисля че е от ремака или от турбото ? или може би греша.
  2. Аз все си мисля че е полуоската да има изядени зъбци вътре но незнам , той ми развиваше теории за тампон на двигателя и какво ли още не.
  3. Здравейте драги съфорумници преди около седмица ми се случи следното нещо като тръгвах и настъпах малко повече и малко над 2.2 оборота пристърга нещо от дясната гума ( поне така ми се чу ) но за около за секунда , после пробвах още няколко пъти и пак така на 2.2 оборота пристъргва за по малко от секунда и спира на 2 и 3-та предавка същото но само когато е настъпя при плавно стигане на тези обороти няма проблем.Бях сега във сервиз но и ( майстора ) незнае какво е и гадае ( намирам се във англия може би това е проблема ) та аз си мисля за полуоска но тои ми каза че може и съединителя да е някакви идеи какво може да е нямам проблем със скоростите влизат си нормално питам защото за едното ми е около 300 паунда ремонта , а за другото 1300. Малко извън тази тема бях при майстора за друго да ми смени предните 2 носача но така и не успя тъй като неможел да изкара някакъв болт... да не се чудите защо питам тук за стърженето :D
  4. Сухо е.Относно другият проблем върнах си старият радио модул които не хващаше станции замерих акумулатора и за 2 часа не мръдна от 12.30 та този проблем е решен. А относно маркуча някои да има решение за него тъй като гледам тои е пласмасов някаква снадка ли се слага да се оправи или ?
  5. Открих теча отзад на свивката на багажника където се затваря маркуча е скъсан по точно счупен тъй като е като пласмасов възможно ли е радиото да е изгоряло и също забелязах че като включа и изключа парното се чува като балбукане това нормално ли е преди го е нямало.
  6. Ясно нов трябва да взимам тъй като го нагласих на 10а и директно към колата.Откачих кабелите на радио модула и да видим дали е от него докато взема нот мултицет.
  7. трябва да мине през крушка задължително ли ? Тъй като го направих на 10а с червения кабел и към +совата клема но никакви индикации https://ibb.co/TgwZdxv това представлява моят мулти цет бях го пуснал на 20v да вида как зарежда акумулатора и беше около 13.40 на загасена кола беше 12.24 и падна до 12.15 за около 10-на минути.
  8. а как се мери точно на тези 10ампера тъй като нагласих мулти цета на 10ам и закачих към плюсовата клема но никакви стоиности.
  9. сега като се замисля задната чистачка не ми пуска вода от доста време.Да изкарам всички модули да ги продухам да изсъхнат радиото мми-то ? Дали ще има ефект също да продухам отзад където е влажно
  10. Отворих там отзад и е мокро самия тунер и т.н са сухи но изолацията която е там е мокра но незнайно от къде е дошла водата https://ibb.co/FXSS17k ето какво откриа каристата и под всичко модули има supply voltage b+
  11. здравейте след този проблем с радиото вчера сутринта влезнах във колата и акумулатора беше напълно паднал дори неможеше да отключи с дистанционното заредих го като помислих че съм забравил фарове или радио включено но днес сутринта отново същото идеи тази отечка от къде може да е може би от радио модула ?
  12. Здравейте днес се качвам във колата пускам радиото и виждам съобщение radio not installed имам грешка със номер 01304 идеи какво може да е станало и как да се оправи ? До вчера вечерта нямаше никакви проблеми колата е 2006 а6
  13. лосчето мога да го вкарам навътре но веднага излиза само навън все едно има пружина вътре която го връща във начална позиция.
  14. когато махна буксата на тази клапа маде ин уса този отварящ и затварящ звук се чуда отново но не от тази клапа , а някъде по навътре проследих маркучите поне отгоре където се виждат и няма никъде прекъснат.
  15. А възможно ли е след като смениха динамото да са засегнали някои маркуч я откачен я скъсан и заради това така да прави тъй като махна маркуча които влиза там спира нито се отваря нито затваря.